Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Double Masters (2XM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Arabian Nights (A) | 19,95 | |||
Arabian Nights (B) | 19,95 | |||
Double Masters | 2,95 | 7,95 |
Prijs:
€ 2,95
FOIL
€ 7,95
Kan iemand me uitleggen wat het exacte verschil is tussen de A en de B versie van deze kaart en het verschil in het algemeen?
Kijk zo leer je nog es wat op een vroege zondagochtend
En meer flavor : )
Een Oubliette was een stenen kerker onder een kasteel, zonder ramen, en met enkel een deur in het plafond. Oorspronkelijk waren het dan meestal ook een soort ondergrondse silo's voor graanvoorraden.
Oubliette komt van het franse oublier, vergeten. Men werd daar dus opgesloten om het probleem, die gevangene, even te vergeten. Soms vergat men hem dan te lang, dan hongerde de persoon in kwestie dood.
Maar heeft meer stijlpunten en is zwart.
Kost meer mana~!
Enige verschill is dat Oubliette ook de aura'a en counters terug geeft.
Ancient Journey to Nowhere ^^. Je komt nog eens wat tegen met die random kaart.
Enchantment
When Oubliette enters the battlefield, target creature phases out until Oubliette leaves the battlefield. Tap that creature as it phases in this way. (Auras and Equipment phase out with it. While permanents are phased out, they're treated as though they don't exist.)
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
8/7/2020
If Oubliette leaves the battlefield before its triggered ability resolves, the target creature won’t be phased out or tapped.
8/7/2020
While a permanent is phased out, it’s treated as though it doesn’t exist. It can’t be the target of spells or abilities, its static abilities have no effect on the game, its triggered abilities can’t trigger, it can’t attack or block, and so on.
8/7/2020
Phasing out doesn’t cause any “leaves the battlefield” abilities to trigger. Similarly, phasing in won’t cause any “enters the battlefield” abilities to trigger.
8/7/2020
Any one-shot effects that are waiting “until [this] leaves the battlefield,” such as that of Kitesail Freebooter, won’t happen when a permanent phases out.
8/7/2020
Any continuous effects with a “for as long as” duration such as that of Awakener Druid ignore phased-out objects. Any such effects will expire if their conditions are no longer met after ignoring the phased-out objects.
8/7/2020
Each Aura and Equipment attached to a permanent that’s phasing out also phases out. They will phase in with that permanent and still be attached to it. Similarly, permanents that phase out with counters phase in with those counters.
8/7/2020
Choices made for permanents as they entered the battlefield are remembered when they phase in.
8/7/2020
A creature phased out by Oubliette doesn’t phase in during its controller’s untap step as normal. Rather, it phases in immediately after Oubliette leaves the battlefield.
8/7/2020
Abilities that trigger when a creature becomes tapped won’t trigger when the creature phases in tapped.
Decktips