Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Double Masters (2XM)
Serie | Normaal | Foil | ||
9th Edition | 4,95 | 39,95 | ||
Battlebond | 4,95 | 9,95 | ||
Commander Forgotten Realms | 0,01 | |||
Double Masters | 2,50 | 6,95 | ||
Judge Gift | 24,95 | |||
Urzas Saga | 9,95 |
Prijs:
€ 2,50
FOIL
€ 6,95
Soms wel, soms niet. Ik denk dat als de art anders wordt, de flavor ook verandert.
gebeurt het vaker, dat als de kaart geprinte word .
dat de flavor tekst anders is ?
Sterker nog, dat heb ik ook tegen HEM gezegd...
@helderboy: doe ff wat meer moeite ajb
Magnus Magicus schreef bij een andere kaart:
---
Tipje: ZEG. DAT. DAN. Posts van alleen een kaart worden niet gewaardeerd. Doe er wat moeite voor
Momentous Fall
Mijn foil 9th greater good heeft een mooi zwart randje hoor
Im moet zeggen dat ik die oude met een zwarte rand leuker vind, maar bij die nieuwe art, vind ik de witte rand weer beter staan. Black border staat wel antiek enzo, maar bij veel lichtkleurige kaarten vind ik het absoluut geen gezicht... soort rouwranden, alsof je je nagels niet heb schoongemaakt.
Enchantment
Sacrifice a creature: Draw cards equal to the sacrificed creature's power, then discard three cards.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/7/2020
Use the sacrificed creature’s power as it last existed on the battlefield to determine how many cards you draw.
8/7/2020
If you don’t have three cards in hand when instructed to discard three cards, you discard your hand.
8/7/2020
You draw and discard cards all while Greater Good’s ability is resolving. Nothing can happen between the two, and no player may choose to take actions.
Decktips