Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Jumpstart (JMP)
Serie | Normaal | Foil | ||
Avacyn Restored | 6,95 | 11,95 | ||
Commander 2014 | 4,95 | |||
Commander 2016 | 4,95 | |||
Commander Anthology II | 4,95 | |||
Jumpstart |
Prijs:
€ 0,00
Twee kleine opmerkingen.
1. Cloudgoat Ranger resolved niet altijd eerst, het resolved omdat iedereen priority doorgeeft. Zit een groot (doch subtiel) verschil in.
2. Je mag de triggers in de volgorde leggen die je wilt omdat jij de controller bent van beide triggers. Anders gaan eerst de triggers van de active player op de stack en dan die van de andere spelers (in volgorde met de klok mee).
Verder klopt alles.
PS. 2-1 = 1+3? In een parallele universum zeker?
Er zijn dus nooit 5 abilities, hooguit 4 tegelijk. (2 - 1 = 1 + 3 = 4, welke vervolgens afgewerkt worden) Verder is het verhaal duidelijk en kan ik er geen fouten in ontdekken.
bij deze kaart in het spel + casten van Cloudgoat Ranger is dit allemaal mogelijk?
er zijn 5 triggered abilities:
cloudgoath enter battlefield ability
cathars' 4x (1 van de cloudghost en 3 van de tokens tegelijk)
ik geloof dat resolve van cloudgoat spell altijd eerst moet gebeuren, hierbij ligt deze in het spel en gaan er 2 triggered abilities op de stack.
deze triggered abilities kun je volgens mij zelf in volgorde op de stack leggen (handigste is dus onderop stack de +1+1 counter, bovenop stack de 3 tokens) bovenste op de stack resolved eerst dus er komen 3 tokens, hierdoor komen er 3 nieuwe triggers van cathars' crusade die bovenop de stack komen. je eindigt dus met het volle voordeel van een cloudgoat ranger met 4 counters erop + 3 1/1 monster tokens die ook elk 4 counters hebben?
David ben je soms familie van deze Hans hier ?
Daar maak je vrienden mee, lol. Maar goed, 't kan uiteraard niet dat je tegenstander jouw prachtige, briljante strategie dwarsboomt, ook al zit je onderhand in beurt 6/7. Hoe durft 'ie!
Dan reageer je gewoon met een middelvinger, negeert de removal en speelt verder.
Tenminste, dat doe ik altijd...
Wat ook kan gebeuren is "Ok, 2 mana, Counterspell".
Of... "Ok, aan 't einde van je beurt - Terror op je Mycoloth. Ligt een beetje aan je tegenstander .
Et cetera, et cetera
Dat gebeurt meestal als je deze speelt
wat gebeurt er als je deze kaart speelt met een Mycoloth?
je krijgt een tegenstander die niet zo blij is
Ach je quote kwam uit het gedeelte van het voorbeeld met Glorious. Duidelijk genoeg me dunkt . En interessante info.
Ja, sorry. Ik zat te twijfelen of ik het zou posten, omdat het niet echt relevant was voor je vraag. Plus dat het in dat voorbeeld voor het eindresultaat wellicht ook niet veel had uitgemaakt.
Maar aan de andere kant, als een voorbeeld eenmaal gepost is... Mijn streven is toch altijd om zo beknopt mogelijk wel de exacte technische werking duidelijk te krijgen. Dat maakt het namelijk op termijn makkelijker om de verbanden te zien.
Ok vond et al beetje verwarrend jammer dan iets anders bedenken
Nee, goed lezen
Xander verbeterde het voorbeeld van Cruci met Glorious Anthem. Wat jij wilde met Cather's werkt dus niet nee.
Dus ik mag dan toch 5 schade schieten? Das mooi hoopte al et zou werken
Inderdaad, slecht van me. Bedankt voor de verbetering.
Enchantment
Whenever a creature enters the battlefield under your control, put a +1/+1 counter on each creature you control.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2012
The creature that entered the battlefield and caused the ability to trigger will also get a +1/+1 counter, provided it’s still on the battlefield when the ability resolves.
Decktips