Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Core Set 2021 (M21)
Serie | Normaal | Foil | ||
Core Set 2021 | 4,95 | 9,95 | ||
Core Set 2021 (BL) | 5,95 | 9,95 | ||
Mirrodin Besieged | 9,95 | 29,95 |
Prijs:
€ 4,95
FOIL
€ 9,95
Iets wat ook besproken wordt in de KvdD van Massacre Wurm!
Daarna verdwijnen ze definitief, maar Massacre Wurm triggert inderdaad nog wel eerst.
ik vermoedde het al maar mn tegenstander wist t niet
14 natuurlijk, tokens zijn ook creatures hoor Ze raken de GY namelijk nog wel.
Stel ik cast mijn Massacre Wurm en mijn tegenstander heeft 1 Raging Goblin en 6 1/1 Goblin tokens verliest hij dan 2 of 14 levens?
Het verliezen van levens hoeft dan ook niet per se.
Als je een removal spell in je hand hebt waarmee 'm op instant speed kan slopen, Go for the Throat bijvoorbeeld, dan speel je die in reactie op de -2/-2 trigger. Dan gaat de worm als eerste dood, dan je mannetjes en verlies je geen leven omdat de worm er niet meer ligt.
Hoera voor de stack! =D
Ik wou al zeggen, ik vind deze tegen me behoorlijk irritant... De helft van m'n blockers zijn dood... verlies een zooi levens en moet dan ook nog maar zorgen dat ik deze tegenhoudt... Deze geeft onmiddelijke bordvoordeel...
Plus + een 2/2 en een bolt, dat is toch 2 voor 1...
je kan hem ook NA combat spelen zodat je ook grotere mannen kapot kan maken
ja ik geef me gewonnen. als deze in het veld komt is mijn 2/2 dood natuurlijk lol. ok hij is goed.
Deze blokken met een 2/2 en dan eeb Lightning Bolt. Of een Dismember... >_>
Baneslayer Angel overleeft die test ook niet.
Grave Titan gaat dood aan een 3/3 met Lightning Bolt.
En hoezo Wurmcoil Engine? Die gaat dood aan Shatter. En die tokens zijn ook vanaf te komen.
...Dat is dan volgens de logica van michiel.
Ik snap dat ook nooit. Ofwel hij ruilt gewoon, ofwel hij overleeft en zaait verwoesting. Klinkt niet slecht. Iedereen is gewoon pessimist.
Removalspells lijken me echt geen reden om deze niet te spelen. Wurm hoeft slechts op de battlefield te arriveren om zijn werk te doen, daarna ruilen voor een removal is niet zo'n probleem.
Belangrijker nadelen van Wurm zijn volgens mij de manacost (triple kan lastig worden), en het feit dat er tegenwoordig andere overpowered 6-drops zijn (Titans + Wurmcoil).
Hij is 6 mana. En met een 2/2 blocken gevolgt door een Bolt zal wel meevallen aangezien alle 2/2's van de tegenstander toch snel naar de grafbak gaan wanneer deze in het spel komt .
Het blijft toch grappig hoe snel kaarten "slecht" worden ervaren wanneer er een removalspel opduikt.
tuurlijk hij heeft gelijk effect maar ik heb het over zijn fattie kwaliteiten. voor 7 mana een creature met 5 toughnes. das blokken met 1 2/2 en een lightning bolt. of een dismember. en het hangt ook van de board af he. deze is alleen goed als de tegenstander veel kleine beestjes heeft. nee geef mij maar wurmcoil engine. wel vette art btw
De Dismember test? LMAO. Als deze op het battlefield komt, heeft hij meteen effect, zelfs als hij direct daarna gesloopt of gebounced wordt. Dus deze fattie doorstaat volgens mij wel "de test"...
Blijkbaar, maar ze ziet er wel nice slank uit .
Creature - Wurm 6 / 5
When Massacre Wurm enters the battlefield, creatures your opponents control get -2/-2 until end of turn.
Whenever a creature an opponent controls dies, that player loses 2 life.
Vraag: Is dit de kaart van de dag geweest?
Antwoord: Yup, hier
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Standard, Commander
6/23/2020
Massacre Wurm’s first ability affects only creatures your opponents control at the time it resolves. Creatures they begin to control later in the turn won’t get -2/-2.
6/23/2020
Massacre Wurm’s triggered ability triggers if a creature an opponent controls dies for any reason, including from its first ability reducing its toughness to 0, as long as Massacre Wurm remains on the battlefield.
6/23/2020
If a creature an opponent controls dies at the same time as Massacre Wurm, Massacre Wurm’s last ability triggers for that creature.
6/23/2020
If your life total is brought to 0 or less at the same time that a creature an opponent controls is dealt lethal damage, you lose the game before Massacre Wurm’s last ability goes on the stack.
Decktips