Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2017 (C17)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2017 | 0,20 | |||
Mirrodin Besieged | 0,15 | 1,00 |
Veilig betalen met iDeal
-Je Blisterstick Shaman ligt samen met de Parallax Wave op het veld.
-Je exiled de Blisterstick Shaman met de Parallax Wave.
-Je cast Leonin Relic-Warder met als target Parallax Wave.
-Je Blisterstick Shaman komt weer op het veld.
-Je speelt een 2e Leonin Relic-Warder met als target de eerste.
-Je Parallax Wave komt weer op het veld.
-Je exiled de Blisterstick Shaman en de 2e Leonin Relic-Warder.
-Je eerste Leonin Relic-Warder komt weer in het veld.
-Je exiled weer de Parallax Wave.
-Enzovoort.
Volgens mij kan het met 2 relic-warders dus wel! Met 1 lukt het mij jammer genoeg ook niet.
Is er een mogelheid om de stack zodanig te manipuleren zodat met deze kaart en Parallax Wave een loop te maken is waarbij de wave, deze creature, en een andere creature zoals Blisterstick Shaman steeds de battlefield enteren en weer ge-exiled worden? (en zodanig met de Blisterstick Shaman de oppo te killen?) Ik heb er zelf lang over nagedacht en steeds kwam ik erop uit de de wave dan permanent geexiled wordt Ik hoop dat iemand dit kan bevestigen of ontkrachten! (ps: Geef alsjeblieft alleen antwoord als je zeker van je zaak bent.'
Klopt. Alles wat de "Leaves play-abilitie" laat triggeren werkt.
Leonin op instant speed bouncen (bijv. Unsummon) doet de truc ook.
Zo kan je ook met een Lightning Bolt/Shock/iets dat 2 dmg doet permanent een kaart met Tidehollow Sculler of Mesmeric Fiend weghalen.
Oeh, vet..
Maarten typt sneller en hij legt beter uit.
Vooruit dan maar weer.
Als een permanent naar de exile zone gaat (hoe kort of lang dan ook) ziet het spel bij terugkomst uit de exile zone de permanent als een "nieuw" permanent. De colossus is dus voorgoed weg en je mag weer een nieuwe artifcat uitzoeken om met de Warder te exilen.
Je cast Leonin en exiled Colossus. Stack is zo:
--top--
Comes into play abilitie van Leonin die Colossus Exiled
--bottom--
Als reactie daarop, cast je Journey to Nowhere op je Leonin. De stack ziet er dan zo uit.
--top--
Journey to Nowhere targetting Leonin
Comes into play abilite van Leonin
--bottom--
Dan gaat de Leaves play abilitie af en ziet het er zo uit.
--top--
Leaves play abilitie
Comes into play abilitie
--bottom--
De stack word last in, first out afgewerkt, eerst gaan de Leaves play abilitie af, en daarna de Comes into play abilitie. En de Colossus is voor altijd weg .
Dan heeft de Leonin de battlefield verlaten, omdat hij onder een Journey to Nowhere ligt, en komt de colossus terug.. of mis ik iets?
Je moet gewoon een Leyline of Anticipation hebben liggen. Deze casten, {=journey to noewhere} erachter aan en dan Leonin targetten. Daarna nadat de stack is afgewerkt ben je helemaal van je prachtige Colossus af. Voorgoed.
Ik neem wel aan dat deze iets sneller weg is dan Journey to Nowhere, dus het zal misschien 1 of 2 beurten schelen..
O lol, tegen Blightsteel Colossus. Je was nooit zo blij met je 2/2 man
Zeker!
Sehr schönen Kartchen!
Creature - Cat Cleric 2 / 2
When Leonin Relic-Warder enters the battlefield, you may exile target artifact or enchantment.
When Leonin Relic-Warder leaves the battlefield, return the exiled card to the battlefield under its owner's control.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
If Leonin Relic-Warder leaves the battlefield before its first ability has resolved, its second ability will trigger and when it resolves, do nothing. Then its first ability will resolve and exile the targeted artifact or enchantment with no way to return it to the battlefield.
Decktips