Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Masters 2017 (MM3)
Serie | Normaal | Foil | ||
Avacyn Restored | 8,95 | 11,95 | ||
Modern Masters 2017 | 7,95 | 9,95 |
Prijs:
€ 7,95
FOIL
€ 9,95
Ik kon me ook niet voorstellen dat jij dat niet wist
Misschien leuk om Equilibrium met Whitemane Lion te spelen. Voor creatures bouncen op instant snelheid
Ik weet het verschil.. Maar in mijn casualdeck speel ik zowel Deadeye als Equilibrium en heb ik gemerkt dat Equilibrium misschien wel anders speelt, maar daarmee ook een stuk tactiek vraagt (zeker als je flash-creatures speelt wordt het leuk). Het is een kaart die de Navigator zou kunnen vervangen, zolang je de mana en de creatures hebt
Cruci, Equilibrium triggert alleen bij het casten van een creature spell en niet bij het enteren van een creature on the battlefield. Of bedoel je ipv de navigator?
Bizar dat zo'n kaart zoveel impact kan hebben op Casual.. Mijn goedkoopste deck speelt m (+- 50 euro?), maar het is echt een ziekelijk deck daardoor.. Misschien toch maar wat meer Equilibrium spelen?
Zo, deze duder gaat uit mijn edh decks verdwijnen. Ik ben er klaar mee . Het geeft 0 voldoening en warped complete games soms. Hoelt voelt een beetje als een cheat. Soms is de noodzaak daar om 'm te bounden met iets als oplossing, en dan blijkt dat daarmee de game gewoon over is op een meh manier.
Vaarwel Deadeye.
PS. ik neem onderstaande oude comments dus terug. . Wellicht komt het omdat de decks intussen weer wat sterker zijn geworden...
Het probleem met deze kaart is dat je vaak "onbewust" die zieke combos hebt. Elke kaart met een redelijk EtB effect is broken hiermee. Iets als een mulldrifter of eternal witness zijn geen speciale dingen maar de advantage die je daarmee haalt is niet normaal.
Ik gebruik tutors alleen maar om oplossingen te zoeken als de nood daar is. Het is inderdaad minder leuk als er elke keer de beste kaart uit een deck mee gezocht wordt.
Ik blijf erbij en zal het nog eens roepen. Geen tutorkaarten spelen die niet exclusief naar landen zoeken. Daar worden EDHpotten gevarieerd, veelzijdiger, en minder lineair van.
Deze kaart is gewoon héél erg sterk of je nu een groep hebt die hem speelt of niet.
@ maarten, true, al vind ik t niet zo zeer met niveau te maken hebben. Meer met de balans binnen onze groep en wat we leuk en niet leuk vinden.
@ Jop, reken maar dat dat soort spelers veel tutors spelen en meer insane combo's.
Feit is dat het spel gewoon minder leuk is wanneer iemand de ander elke mogelijkheid ontneemt om ook maar iets te doen. Althans, dat vind ik.
En hoe je deck gebouwd is natuurlijk, één ''zieke'' combo is leuk maar je speelt in dit geval nog 97 (eigenlijk 98) andere kaarten, dus is de kans klein dat je ze beide pakt.
Je zal je verbazen hoeveel mensen dat spelen, ik kom het buiten onze groep toch best regelmatig tegen. Ligt echt aan het niveau van de decks van de groep.
Tja, als iemand dat soort enorm flauwe combo's gaat maken, dan moet hij/zij misschien geen (casual) EDH spelen. En met veel mana zijn wel zoveel dingen 'broken'.
Als je teveel mana hebt is dit ding toch echt wel veel te goed. Mystic snake fzo ernaast en het is echt niet meer grappig .
Mwah, als het neerkomt op 'WoG nu of sterf' is het toch vervelend. (En je wilt ook niet altijd je eigen board zo makkelijk opblazen).
Een WoG kan navigator in principe wel neerhalen, maar die moet je eigenlijk wel gelijk klaar hebben. Als hij ook maar eventjes blijft liggen geeft hij vaak al zo'n absurd voordeel dat de WoG daarna niet heel relevant meer is.
Creature - Spirit 5 / 5
Soulbond (You may pair this creature with another unpaired creature when either enters the battlefield. They remain paired for as long as you control both of them.)
As long as Deadeye Navigator is paired with another creature, each of those creatures has "1U: Exile this creature, then return it to the battlefield under your control."
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
3/14/2017
If you activate the ability granted by Deadeye Navigator, the creature will be exiled, the pair will immediately be broken, and then the card will be returned to the battlefield. Deadeye Navigator’s soulbond ability triggers when that card enters the battlefield and the pair can then be reunited.
3/14/2017
Once Deadeye Navigator or the creature it’s paired with is exiled, the other creature will no longer have the activated ability. However, you can activate the ability of one creature in response to activating the ability of the other creature.
Decktips