Meest gebruikte links 
Actieve topics 
Laatste kaartcommentaar 
 
Spoilers 
Innistrad Crimson Vow 
Crimson Vow Commander 
Innistrad Midnight Hunt 
Midnight Hunt Commander 
Adventures in the Forgotten Realms (AFR) 
Commander Forgotten Realms (AFC) 
Modern Horizons 2 (MH2) 
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R) 
Strixhaven (STX) 
Strixhaven Mystical Archive (STA) 
Commander 2021 (C21) 
 
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage. 
 
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Eternal Masters (EMA)
| Serie | Normaal | Foil | ||
| Double Masters | 13,95 | 19,95 | ||
| Double Masters (BL) | 19,95 | 34,95 | ||
| Eternal Masters | 5,95 | 59,95 | ||
| Judge Gift | 14,95 | |||
| Urzas Saga | 24,95 | |||
 
									                
                                                Het beest moet gewoon nog ge'offerd worden. 
Blink effecten en dergelijke, kunnen het sacrifice gedeelte omzeilen. Maar daar heeft je tegenstander niet heel veel aan. 
Vraagje: als een creature dat met Sneak Attack in het spel is gekomen, onder controle komt van een tegenstander, moet de tegenstander dan aan het einde van de beurt wel of niet het creature sacrificen?
Sundial of the Infinite lijkt mij gemaakt voor deze kaart.
correct.
Dus in theorie kan hij diezelfe emrakul weer in play brengen en ermee aanvallen ?
Ja, elke keer als iets ge-resolved is (in dit geval de ability van Karakas dus), krijg je weer de mogelijkheid om spells en abilities te spelen.  
Dus als hij nog een rode mana over heeft, kan hij inderdaad de ability van Sneak Attack nogmaals activeren. 
 
 
(Overigens speelt dit alles zich inderdaad vóór de declare attackers step af en dus in de beginning of combat step.)
effe een vraagje  over de volgende situatie  
 
Sneak Attack ligt in play  speler gaat naar zijn Combat Phase
gebruikt de ability van sneak  om emrakul in het spel te brengen, 
Speler zegt ik wil atackers declaren ik reageer nog door met Karakas  Emrakul te bouncen. Heeft mij tegenstander nu nog een mogelijkheid om nogmaals sneak te activaten en  aan te vallen ? 
Kan hem ook leuk combo'n met Riku of Two Reflections. Voor 3 mana 2 (grote) creatures in play waarvan er 1 kan aanvallen  .
.
All make <3 to Beeblz! Helemaal gelijk! 
(ja ik weet dat ik op een lichtelijk oud comment reageer) 
 
Deze kaart is verre van saai. Je kunt er saaie dingen mee doen, maar ook best hele gave! Hoverguard Sweepers laat je unsummonen voor iedere rode mana, Reveillark in het spel cheaten laat je die vers gesacte Perilous Myr/Abyssal Gatekeeper terughalen, Celestial Gatekeeper omdat de vogel het woord is, Krosan Cloudscraper + Krosan Colossus om je innerlijke Garruk vrij te laten en zo is er nog veel meer te bedenken. Hij past naar mijn idee een beetje in het rijtje van kaarten as Stoneforge Mystic, je kunt er hele sterke/toernooiachtige/ruksaaie dingen mee doen maar je kunt ze ook op leuke manier gebruiken in casual. Dat maakt het juist een veelzijdige en daarmee super gave kaart, imo 
Deze kaart is gewoon saai, en als je hem speelt is het alleen maar terecht dat je Emrakul of een andere Eldrazi/Woodfall Primus erbij gebruikt. Je gaat toch ook geen Shock spelen als je Lightning Bolt tot je beschikking hebt?
Zit wat in. Bedoelde ook meer voor casual, voor het geval iemand eens een keer wat anders sneaked dan een saaie Emrakul of progenitus...
Dat is omdat deze+eng beest sowieso al auw is. Overkills met extra kaarten zijn daarbij niet echt nodig.
Deze + eng beest + Turn to Mist is auw  Heb het niemand nog zien noemen, maar het lijkt me toch een aardig gevaarlijke combo.
 Heb het niemand nog zien noemen, maar het lijkt me toch een aardig gevaarlijke combo.
@ Control: Het ging over de korting die toen op Sneak Attack stond  Mortarpod had er niks mee te maken
 Mortarpod had er niks mee te maken 
Enchantment
R: You may put a creature card from your hand onto the battlefield. That creature gains haste. Sacrifice the creature at the beginning of the next end step.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
5/1/2007
Putting the card onto the battlefield is optional. When the ability resolves, you can choose not to.
6/8/2016
You only sacrifice the creature if you still control it at end of turn. If that creature has left the battlefield, even if it came back, you don’t sacrifice it. Likewise, if an opponent has gained control of it, it won’t be sacrificed and will remain on the battlefield indefinitely.
6/8/2016
Putting a card onto the battlefield is optional. When the ability resolves, you can choose not to, even if you have one in your hand.
Decktips