Meest gebruikte links 
Actieve topics 
Laatste kaartcommentaar 
 
Spoilers 
Innistrad Crimson Vow 
Crimson Vow Commander 
Innistrad Midnight Hunt 
Midnight Hunt Commander 
Adventures in the Forgotten Realms (AFR) 
Commander Forgotten Realms (AFC) 
Modern Horizons 2 (MH2) 
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R) 
Strixhaven (STX) 
Strixhaven Mystical Archive (STA) 
Commander 2021 (C21) 
 
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage. 
 
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Eternal Masters (EMA)
| Serie | Normaal | Foil | ||
| Double Masters | 13,95 | 19,95 | ||
| Double Masters (BL) | 19,95 | 34,95 | ||
| Eternal Masters | 5,95 | 59,95 | ||
| Judge Gift | 14,95 | |||
| Urzas Saga | 24,95 | |||
 
									                
                                                Ja. 
 
Het sacrificen van het creature triggert de "Whenever a creature is put into a graveyard from the battlefield" van Lifeline.
werkt lifeline met sneak attack 
 
deze is duur geworden met al die nieuwe creatures sind Ravnica \o/ 
 
Kan mij herrinneren dat de prijs, toen ravnica uitkwam, rond de 10,- was. Wel nice dat ik er toen drie gekocht heb 
en wat veel mensen precies vergeten met hun sneak attack deckjes te steken is de machtige Mother of Runes
Die kaart is zo bangelijk. Het enige nadeel is dat niemand nog tegen mijn sneak attack deck wil spelen. Mja...can't blame them. Ook niet leuk om je deck goed te steken om vervolgens kei hard ingestompt te worden. Leuke combinaties zijn de alloude serra avatar en nicol bolas. Maar met de Knollspine Dragon en de eldrazi beesten kan de pret niet op 
Beetje laat gelezen  maar ja je hebt natuurlijk gelijk! Was ff vergeten dat ie zn stempel kwijtraakt als je m uit t spel haalt en er weer in bonjourd
 maar ja je hebt natuurlijk gelijk! Was ff vergeten dat ie zn stempel kwijtraakt als je m uit t spel haalt en er weer in bonjourd 
@ Mike 
"...t beest moet je saccen behalve als je m kan exilen op een of andere manier, en at end of turn weer erin kan gooien (dmv juist stacken)" 
 
Ik wil je hierin toch even verbeteren.  
Allereerst hoef je niet per se te exilen, het beest moet enkel van het veld af; terug naar je hand is bijvoorbeeld ook goed. 
Ten tweede wordt een beest dat in het veld komt altijd gezien als een nieuw beest (phase ofzoiets uitgezonderd). Dit betekent ook dat dat beest dan geen "at end of turn sacrifice this creature" meer heeft, dus dit heeft ook niets te maken met juist stacken  
 
 
Vergelijk de ability eventueel met de Unearth ability, daarvoor geldt jouw redenatie min-of-meer wel.
Hij stond altijd iets van 11 ofzo.. Maar in de loop der jaren is ie een beetje in de vergetelheid geraakt.. Onterecht want het is altijd een hele sterke kaart geweest, dus hij mag van mij wel weer wat waarde blijven houden 
Stond deze niet een paar weken geleden nog op 8 euro? Ben benieuwd of de kaart de waarde vast zal houden of dat het gewoon een enorme hype is weer.
nee de shroud was hypotethisch maar als dat niet werkt zijn die 2 alternatieven voor 'normale' creatures 
Voor geen shroud heb je oa ook Turn to Mist en Liberate
Die lukken niet als t beest shroud heeft.. 
 
Voor emrakul werkt Voyager Staff wel 
Jammer.. zat wel ff te zoeken in de gatherer en deze 2 kun je natuurlijk wel gebruiken: Safe Haven of Vodalian Illusionist maarja beetje traag 
Ha ja ik was zelf de smartass  Dacht dat er weer eens een kaartnaam  geroepen werd zonder verdere uitleg.. Maar had gewoon niet gelezen Duh
 Dacht dat er weer eens een kaartnaam  geroepen werd zonder verdere uitleg.. Maar had gewoon niet gelezen Duh 
 
Maar als antwoord op je vraag: Nee shroud doet daar niets tegen, t beest moet je saccen behalve als je m kan exilen op een of andere manier, en at end of turn weer erin kan gooien (dmv juist stacken)
nog een vraag: als ik hiermee een creature met shroud speel, dan gaat hij toch dood uiteindelijk neem ik aan omdat dat onderdeel is van deze 'spreuk'?
Enchantment
R: You may put a creature card from your hand onto the battlefield. That creature gains haste. Sacrifice the creature at the beginning of the next end step.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
5/1/2007
Putting the card onto the battlefield is optional. When the ability resolves, you can choose not to.
6/8/2016
You only sacrifice the creature if you still control it at end of turn. If that creature has left the battlefield, even if it came back, you don’t sacrifice it. Likewise, if an opponent has gained control of it, it won’t be sacrificed and will remain on the battlefield indefinitely.
6/8/2016
Putting a card onto the battlefield is optional. When the ability resolves, you can choose not to, even if you have one in your hand.
Decktips