Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Khans of Tarkir (KTK)
Serie | Normaal | Foil | ||
Khans of Tarkir | 0,30 | 1,00 |
Het was vooral een muur met een hele dikke kont.
Zeker de moeite waard. Soms komt er ook nog wat damage mee door, prima speelbaar.
Heeft iemand ervaring met deze? Hoe werkte deze op de pre-release?
Ik heb geprobeerd een 9/9 in het spel te krijgen met Kin-Tree Invocation, Utter End was me helaas voor...
Tja, als je zo groot bent kan dat hele eind naar de tafelheft van je tegenstander wel even duren natuurlijk he .
Volgens mij zwemt ie een tijdje onder water, en ja, hij is nou eenmaal niet zo snel.
Dat dacht ik ook al. Snel antwoord trouwens .
(P.S ik blijf het een maf ding vinden)
@xander: Oke thx
@Max: "Whenever ... attacks" triggert alleen maar op het declaren van attackers, maar je declaret hem niet als attacker.
Hij blijft dan liggen. Dat komt omdat hij al attacking is als ie terugkomt. Hij mist als het ware zijn eigen trigger.
Als deze aanvalt wordt hij ge-exiled en komt ie terug tijdens je volgende declare attacks step. Betekent dit dat ie dan, zodra hij terugkomt, gelijk weer ge-exiled word (omdat ie wederom aanvalt tijdens die step) en zo in een soort rare endless loop komt te zitten? Of blijft ie dan gewoon liggen die combat. Ik neem aan dat laatste maar ik weet het niet zeker. wat een maffe kaart zeg
Creature - Turtle 5 / 9
Islandwalk (This creature can't be blocked as long as defending player controls an Island.)
Whenever Meandering Towershell attacks, exile it. Return it to the battlefield under your control tapped and attacking at the beginning of the declare attackers step on your next turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/20/2014
As Meandering Towershell returns to the battlefield because of the delayed triggered ability, you choose which opponent or opposing planeswalker it’s attacking. It doesn’t have to attack the same opponent or opposing planeswalker that it was when it was exiled.
9/20/2014
If Meandering Towershell enters the battlefield attacking, it wasn’t declared as an attacking creature that turn. Abilities that trigger when a creature attacks, including its own triggered ability, won’t trigger.
9/20/2014
On the turn Meandering Towershell attacks and is exiled, raid abilities will see it as a creature that attacked. Conversely, on the turn Meandering Towershell enters the battlefield attacking, raid abilities will not.
9/20/2014
If you attack with a Meandering Towershell that you don’t own, you’ll control it when it returns to the battlefield.
Decktips