Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Treasure Cruise

Serie: Khans of Tarkir (KTK)

Rarity: Common Khans of Tarkir Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander 2016
 8
0,30    
Commander 2021
 6
0,25    
Commander Anthology II
 6
0,30    
Khans of Tarkir
 8
0,25
 -
4,95
Time Spiral Remastered
 -
1,00
 -
0,01
Ultimate Masters
 2
0,30
 -
2,00
Treasure Cruise | Khans of Tarkir

 Op voorraad 

€ 0,25 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 4,95

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
1-1-2015 17:04:00

Die opmerking snap ik even niet. 11-3 is toch 8 en niet 5?

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
1-1-2015 16:42:00

Je hebt maar 3 kaarten nodig voor een Time Warp, lijkt me meer als redelijk.

1-1-2015 11:41:00

En deze is speelbaar, de ander is goed generft.

1-1-2015 10:40:00

Saillant detail: deze is common, die is mythic.

1-1-2015 08:35:00

De opvolger van deze is ook bekend. 8uuu met delve, take an extra turn after this one.

9-12-2014 16:20:00

No harm done. =)
Ik hou wel van een beetje sarcasme, alleen ik weet soms niet zo heel goed hoe ik er zelf op moet reageren, vandaar ik op deze manier reageerde, ook al was het niet sarcastisch bedoeld. =)
Mjah, wat jij aanhaalde, ja, dat is mijn ervaring, dat er zelden een kaart zo goed als Cruise uitkomt, en om nog even wat toe te voegen, ook nog eens in een common slot.
Dus dat was voor mij erg opvallend, en op het eerste gezicht uitermate verbijsterend dat hij dus in een common slot zit, gezien het power level. (9000+ =p)
But yeah, an interresting card indeed. =)

En wat het legacy/vintage gebeuren betreft, blauw is in die formaten voor zover ik weet, iets wat ik ook alleen maar van horen zeggen heb, de meest gespeelde kleur. Er zijn wel decks zonder blauw, maar er zijn zoveel decks met blauw, die vrij makkelijk kunnen maken. Dus ja, dan is het niet zo gek dat Dig ook daar word gespeeld.

9-12-2014 15:38:00

Ja, dat denk ik ook Sander. En zelfs met in de cost blijft Dig een optie voor Legacy/Vintage lees je hier en daar, kun je nagaan.

Overigens was mijn quote helemaal niet sarcastisch bedoeld hoor. Ik vond het gewoon een opvallende opmerking die ik aanhaalde om verder door te vragen. Meer niet . Het is namelijk inderdaad gewoon een erg interessante kaart in veel opzichten dus was benieuwd naar wat meningen.

9-12-2014 12:52:00

Njah, het is puur dat hij in zijn cost heeft, wat Cruise nr 1 maakt, en Dig nr 2, tenminste, dat denk ik. is super makkelijk te splashen, terwijl gewoon ronduit vervelend is, en dan ben ik nog mild. =/
Pas zodra je meer blauw gaat spelen, kan je gaan denken aan Dig.

9-12-2014 12:45:00

Hoe speelbaar hij zou zijn? De cost is dan gelijk aan de Dig Through Time. Dig wordt minder gespeelt ten opzichte van de cruise terwijl de cruise een sorcery is en Dig een instant. Niemand die eigenlijk over Dig zeurt.

Als je dan kan kiezen tussen voor voor OF 3 random kaarten OF de 2 beste kaarten uit een set van 7 random kaarten dan zou ik altijd voor de 2 beste kaarten kiezen omdat het gewoon betere kansen geeft.

En het is goed dat common is, kijk naar Dig die eigenlijk iets minder populair is in veel decks, maar wel al 8,- voor een rare is. Als Cruise rare of mythic was geweest dan was de prijs gestoord geworden.

9-12-2014 12:43:00

Njah, het is niet lullig bedoeld, maar je vorige bericht kwam op mij ietwat aan de sarcastische kant over. Maar dat ligt dan denk ik aan mij. =)

En het zijn van een common, ik denk dat, nu je het over toegankelijkheid hebt, ook best wel een Limited reden kan hebben.
Zodat tijdens een draft iemand deze kaart niet gaat rare picken, omdat hij super duur is ofzo. Dat is iets, wat mij is verteld, drafts minder leuk maakt.
Plus dat meerdere mensen deze kaart zouden kunnen picken, en dat er niet maar 1 in de pool zit ofzo.

9-12-2014 10:46:00

@Sander: ik neem niemand in de maling... alles wat ik zeg klopt/vraag ik me oprecht af. Waar twijfel je aan?

Ben het wel eens met de mening dat het goed is dat hij common is omdat dat m toegankelijker maakt. Maar dat roept wel de vraag bij me op of dit dan een kaart wordt waar WotC achteraf z'n bedenkingen bij heeft.

En ja: in kan ik me ook wel vinden ja. Al scheelt dat in de praktijk vaak en dan vraag ik me af of hij nog wel speelbaar zou zijn. We'll never know...

8-12-2014 21:41:00

Ja, dat klopt, daar heb je helemaal gelijk in!
Daar had ik het vanmiddag met een maat van me nog over, dat hij eigenlijk te makkelijk te splashen is. Kijk maar naar Dig Through Time. Ook een super goede kaart, maar gewoon niet zo veelzijdig als Cruise, en met veelzijdig bedoel ik eigenlijk, makkelijk te splashen.
Dus ja, is eigenlijk een betere cost.
En hij had gewoon een dikke, vadsige rare moeten zijn joh, als het niet Mythic was. Potverdulleme nog aan toe hey. =p

8-12-2014 21:30:00

Probleem is dat overstap van naar erg groot is en is sommige decks nog steeds voor gaat terwijl hij voor andere decks meteen dood kan zijn. Maar denk dat verschuiving van naar bv waarschijnlijk al voldoende kan zijn. Het maakt de splashbaarheid veel minder groot omdat je nu minimaal als cost hebt. Ik denk dat zijn common status enige verwarrende is, en misschien ook wel een geruststelling. Iedereen heeft toegang, stel deze was rare geweest dan was hij net zo goed alleen tig keer duurder en voor veel mensen onspeelbaar duur.

8-12-2014 18:28:00

Nou ja, als je, zoals bijv. Burn, spell na spell na spell cast, en er ook nog eens bij fetched, dan is die aanname lang niet zo flink. De GY daarentegen wel. =p

@ stijn: tbh, ik weet niet of je boel nou in de maling zit te nemen met wat je zegt, of dat je het echt meent. =/
Maar de vraag "En wat zou dan gemaakt hebben dat deze in een common slot is geprint?" vind ik een hele goede. Dat was het eerste wat ik mij afvroeg toen ik zag dat het een common was.
Verder, als hij of meer was geweest, was het denk ik al een stuk lastiger om er sowieso 3 in een game te kunnen casten. is imho te weinig.
Dankjewel Delve...=/

8-12-2014 17:28:00

"als we er even vanuit gaan dat er altijd genoeg kaart voor Delve zijn"

Dat is wel een flinke aanname.

En ja, dat noem je een DCI-nummer. Noob!

Oracle

Sorcery 

Delve (Each card you exile from your graveyard while casting this spell pays for 1.)
Draw three cards.

Tournooi-info

Legal in: Commander
Restricted in: Vintage
Banned in: Legacy, Modern

Officiele rulings

9/20/2014
The rules for delve have changed slightly since it was last in an expansion. Previously, delve reduced the cost to cast a spell. Under the current rules, you exile cards from your graveyard at the same time you pay the spell’s cost. Exiling a card this way is simply another way to pay that cost.

9/20/2014
Delve doesn’t change a spell’s mana cost or converted mana cost. For example, Dead Drop’s converted mana cost is 10 even if you exiled three cards to cast it.

9/20/2014
You can’t exile cards to pay for the colored mana requirements of a spell with delve.

9/20/2014
You can’t exile more cards than the generic mana requirement of a spell with delve. For example, you can’t exile more than nine cards from your graveyard to cast Dead Drop.

9/20/2014
Because delve isn’t an alternative cost, it can be used in conjunction with alternative costs.

Decktips