Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 19,95
FOIL
€ 49,95
Dus als ik deze kaart goed begrijp mag je zijn ability 1 keer per beurt gebruiken. Kan ik dan wel met bijvoorbeeld Kurkesh, Onakke Ancient zijn ability kopieren?
Tezz is altijd al goed geweest om die sol ring of dergelijke mana acceleratie te zoeken.
Als je deze nou combineerd met Tezzeret the Seeker en Nissa, Worldwaker met genoeg inhoud en een arrtifact die normaal een langzame kill conditie is en je wint. Tja het is een 4 carrd combo dus blah maar Tezz kan wel helpen 2 van de combo stukken te zoeken, dus dat valt mee.
Je zou Nissa kunnen vervangen voor een chalice en Tezz kan alle delen zelf zoeken stukje bij beetje. Hmm Misschien wordt Tezz toch wel leuk om eens goed te gebruiken
Standard Superfriends deck!! te cool als dat echt werkt
Legendary Artifact
At the beginning of your end step, if you didn't activate a loyalty ability of a planeswalker this turn, you lose 2 life.
4, T: For each planeswalker you control, you may activate one of its loyalty abilities once this turn as though none of its loyalty abilities have been activated this turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/18/2014
For the first ability, it doesn’t matter whether the planeswalker is still on the battlefield as your end step begins. If you activated one of its loyalty abilities that turn, The Chain Veil’s triggered ability won’t trigger.
7/18/2014
Because the last ability modifies the rules of the game, it affects not only planeswalkers you control when it resolves, but also planeswalkers that come under your control later in the turn.
7/18/2014
After the last ability resolves, you’ll essentially be able to activate a loyalty ability of each planeswalker you control a total of twice during your turn. The timing rules for when you can activate loyalty abilities apply each time; it must be your main phase and the stack must be empty.
7/18/2014
The second loyalty ability you activate doesn’t have to be the same as the first ability. For example, you could activate a planeswalker’s first ability twice, or you could activate a planeswalker’s first ability, then activate its second ability.
7/18/2014
Each additional time The Chain Veil’s last ability resolves will allow you to activate a loyalty ability of each planeswalker you control an additional time. For example, if you activate The Chain Veil’s last ability, untap it, then activate it again, you can activate a loyalty ability of a planeswalker you control three times that turn.
Decktips