Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Goblin Test Pilot

Serie: Dragons Maze (DGM)

Rarity: Uncommon Dragons Maze Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Dragons Maze
 8
0,15
 3
0,70
Goblin Test Pilot | Dragons Maze

 Op voorraad 

€ 0,15 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,70 (3x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
16-4-2013 16:34:00

@echelon Dat is ook precies wat ik en Shai zeggen, alleen beginnen wij niet bij 0 met tellen, maar bij 1. We hebben het inderdaad opengehouden welke dobbelstenen je gooit en hebben wij geen vast grondtal.

16-4-2013 15:36:00

@echelon: Dan moet er natuurlijk wel een echte random number generator op zitten. Ik zag laatst een mooi artikel over hoe ze bij Reliable Software Technologies van een online casino de RNG hadden gekraakt (hier ). Beetje jammer als deze kaart steeds jezelf 2 damage doet, omdat je concurrent weet wat hij moet doen om zijn programma te cheaten.

16-4-2013 14:32:00

Kan geregeld worden . Scriptje schrijven en klaar

16-4-2013 14:28:00

Soms is de Magic community toch ietsjes te bèta, als het aankomt op kansen, willekeurigheid en technische oplossingen voor problemen.

Ben zelf ook een bèta, daar niet van, maar ik had deze discussie eigenlij kwel verwacht bij Grip of Chaos + een Vindicate ofzo.

16-4-2013 14:10:00

@Shai: Komen we toch weer op het getallenstelsel met 6 als grondgetal . Geef je de 6 op de dobbelsteen gewoon aan als 0 . Rol 1: Waarde 0 tot 5, rol 2 6 maal waarde 0 tot 5. Som van de 2 is de "ID" van het te slopen permanent .

Werkt natuurlijk met elke willekeurige dobbelsteen - grondgetal = aantal zijden op de dobbelsteen . Desnoods met een muntje, na een paar bits zul je al op een groot genoege waarde komen om de volledige reeks van creatures en players te beslaan.

Of... Alle creatures en spelers inlezen als array en een programmaatje schrijven om een willekeurige kaart uit die array als output te presenteren . Moet je alleen hopen dat 't programma netjes geschreven is .

16-4-2013 13:46:00

gewoon deze bout kaart niet spelen en klaar

16-4-2013 13:40:00

ik ga gewoon voor ogen dicht en wijzen, wat er het dichtst bij zit krijgt de damage

16-4-2013 13:36:00

En daarom rol je dus één D20 en gebruik je een tweede dobbelsteen om er 0, 20, 40, etc. bij op te tellen.

16-4-2013 13:30:00

Nee, want dan is de kans op 20 veel groter dan op 2 of 40.

Simpele Kolonisten-van-Catan-kansrekening.

16-4-2013 13:27:00

Niet nodig: sla 1 over, tel van 2 t/.m 40, en gooi dan twee D20s tegelijk.

Boaz (43) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
16-4-2013 13:21:00

Extra dobbelstenen kan niet want dan kan je nooit meer 1 gooien

15-4-2013 23:24:00

Je pakt gewoon een dobbelsteen en je zegt waar je begint met tellen. Vervolgens rol je en ga je gewoon de creatures en players af clockwise. Valt wel mee qua tijd.

Het wordt wel lastiger als er samen meer dan 20 creatures plus players zijn, maar daar kun je ook genoeg snelle eerlijke dingen op bedenken met een extra dobbelsteen of iets anders

15-4-2013 22:46:00

Lijkt mij veel te veel gedoe in multieplayer voor 2 damage.
haalt de snelheid uit het potje en voegt voor mij weinig toe aan de lol die ik kan hebben in een potje magic.

15-4-2013 22:20:00

Ik word hier wel blij van, maar ik hou dan ook van multi-player potjes met Grip of Chaos in combinatie met Confusion in the Ranks. Dat zijn potjes die niet gewonnen door goed spel of politiek, maar puur op uithoudingsvermogen en een beetje geluk.

15-4-2013 20:24:00

Achterlijke kaart toch..pff wie wordt er blij van?

Oracle

Creature - Goblin Pilot Wizard 0 / 2

Flying
T: Goblin Test Pilot deals 2 damage to any target chosen at random.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

4/15/2013
To choose a target at random, all possible legal targets (including creatures and players) must have an equal chance of being chosen. There are many ways to do this, including assigning each possible legal target a number and rolling a die.

4/15/2013
The target is chosen at random as part of activating the ability. Players can respond to the ability knowing what the target of the ability is.

4/15/2013
Goblin Test Pilot is a legal target of its own ability.

Decktips