Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Domri Rade

Serie: Gatecrash (GTC)

Rarity: Mythic Gatecrash Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Gatecrash
 -
2,95
 -
11,95
Modern Masters 2017
 -
3,95
 -
13,00
Domri Rade | Gatecrash

Prijs:

€ 2,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 11,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
27-1-2013 12:26:00

Wat een geluk.
Deze trok ik uit m'n eerste booster op mijn eerste pre-release.

23-1-2013 08:56:00

Daar bedoelen ze zoiets mee: Tamiyo, the Moon Sage emblem

En het blijft in effect ze kunnen niet getarget worden en bij mijn weten de enige kaart die er vanaf kan komen is de ultimate van karn door gewoon de game te restarten.

K1nG (34) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
23-1-2013 08:45:00

wat bedoelen ze met emblem?

22-1-2013 05:14:00

Ik blijf Domri toch goed vinden. Zeker in de nieuwe naya deck is dit gewoon removel met de potentie om kaarten voor je te rapen. Alle Gruul pomp spellen zijn creatures dus die +1 heeft goede synergy.

Creatures zoals Flinthoof Boar en Loxodon Smiter zorgen er voor dat je de gevechten sowieso gaat winnen. En dan blijft hij liggen of voor je bloodrush kaarten of andere fuel te gaan rapen. En met Boros Charm in dat soort decks zorg je er al helemaal voor dat je de fights nooit zult verliezen. Solid kaartje imo.

leon (2) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
16-1-2013 10:09:00

Ik vind 't maar een klein mannetje. Meestal loopt de art van een planeswalker over de borders heen, maar hier is er zelfs nog ruimte over.

16-1-2013 02:18:00

leuk hoor, post combat nog ff een rondje fight club met je ge-bloodrushde dikzak .
ulti is leuk, maar de +1 is niet echt supersterk, dus ik zou hem gewoon gebruiken voor 1 of 2 keer fighten.
ALS, als, het lukt. zit je al minimaal in ronde 7. En het lijkt me dat er dan al wel duidelijkheid is in wie gaat winnen, zo'n emblem kan Gruul in een verliezende positie dan wel een enorme boost geven. (tenzij er een "destroy target emblem" komt )

ben benieuwd wat deze gaat doen!

15-1-2013 20:39:00

Haha dat zijn de mooiste potjes he.

15-1-2013 20:36:00

Nooit in een echte game eigenlijk Wel zelf een keer af laten gaan tegen een merfolk die naar 4 mullde en zijn turn 1 Mutavault aan een wasteland zag sterven, vervolgens geen land pakte en een paar beurten later de kraaienmars blies

15-1-2013 20:12:00

Nog nooit Jace 2 zien afgaan dan?

15-1-2013 19:54:00

Die ultimates zitten er mijns inziens meer bij om 1: een PW een echte wincon te maken als je het board op slot hebt gegooid en 2: te zorgen dat je ze zelden of ooit kunt negeren, want het blijft toch een dreiging. Op Elspeth na heb ik eigenlijk nog nooit een PW ultimate af zien gaan in een serieuze game

15-1-2013 19:50:00

Boros Charm en het is gedaan met je Domri... Meestal moet je inderdaad werken voor je Ultimates. Met uitzondering van Sarkhan the Mad denk ik

15-1-2013 19:47:00

die ultimate is vet ziek!!! man. trample en double strike is al hard samen.
je kunt ze nou ook niet meer targetten door hexproof en haste is altijd goed.
zowat elke ultimate van elke planeswalker is goed, vrij ziek tot gewoon keihard. probleem is echter dat ze zelden geactiveerd kunnen worden omdat het of te duur is of de planeswalker wordt wel getarget en gemold.

is beter dan Akroma’s Memorial qua schade uit delen maar de protection is echter wel goede defense. geef ze me maar beiden samen in het spel. hoe bedoel je onverslaanbaar dan. AWESOME!

9-1-2013 18:49:00

Zoals met praktisch elke planeswalker die ultimate gaat

9-1-2013 18:22:00

ik krijg lichtelijk traumatische herinneringen aan een {runes of the dues} stampede, brrr als die emblem ingaat is het gewoon over.. =\

9-1-2013 11:41:00

Wordt mijn nieuwe favo casual-kaart! ^^ lekker stampen!

Oracle

Legendary Planeswalker - Domri 

+1: Look at the top card of your library. If it's a creature card, you may reveal it and put it into your hand.
-2: Target creature you control fights another target creature.
-7: You get an emblem with "Creatures you control have double strike, trample, hexproof, and haste."

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

3/14/2017
When resolving Domri’s first ability, if the card you look at isn’t a creature card, or if it’s a creature card you don’t want to put into your hand, you simply put it back on top of your library. You don’t reveal it or say why you’re putting it back.

3/14/2017
The second target of Domri’s second ability can be another creature you control, but it can’t be the same creature as the first target.

3/14/2017
If either target of Domri’s second ability is an illegal target when the ability tries to resolve, neither creature will deal or be dealt damage.

3/14/2017
If a creature has both double strike and trample, the combat damage it assigned during the first combat damage step will be considered when determining how much damage can trample through in the second combat damage step. If each creature blocking it is destroyed during the first combat damage step, then all of the damage must be assigned to the defending player or planeswalker during the second combat damage step.

Decktips