Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Redirect

Serie: M13 (M13)

Rarity: Rare M13 Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
M11
 2
0,50
 1
1,50
M12
 6
0,40
 3
1,00
M13
 7
0,40
 -
1,95
Redirect | M13

 Op voorraad 

€ 0,40 (7x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,95

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
4-10-2011 09:29:00

Kun je een Counterspell redirecten naar een spell die al op de stack ligt?

Bv:
Top stack
Ik Day of Judgment
Hij Arcane Denial
Ik Counterspell
Hij Redirect
Bottom stack

M'n tegenstander redirect dus mijn Counterspell naar mijn eigen Day of Judgment? Is die DoJ een legal target als die al op de stack ligt?

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
29-7-2011 09:31:00

@ElGargamel: Dat hij niet target, kun je makkelijk zien.

"As Meddling Mage enters the battlefield, name a nonland card.
The named card can't be cast."

Er staat hier nergens het woord "target", dus dan target het niet. En als het niet target, dan kun je er ook geen (ander) target voor kiezen.




(Overigens over de andere genoemde reden: "As Meddling Mage enters the battlefield" is een static ability die zorgt voor een replacement effect dat het binnenkomen van de battlefield vervangt. Daarbij doe je eerst de genoemde actie en dan komt hij pas de battlefield in. Als er dus het woord "target" in had gestaan, had je volgens mij dat target dus al moeten kiezen bij het casten van Meddling Mage. En dan is het dus wel degelijk een spell.

Maar dan moet je dus wel reageren op het casten ervan. Reageren op een static ability/replacement effect gaat niet.

Het is GEEN triggered ability die pas triggert als hij geresolved is en binnen de battlefield is. En targets kiezen ergens halverwege het resolven van iets, kan natuurlijk ook niet.

Maar volgens mij zijn er niet dergelijke "as ... enters the battlefield" abilities die targeten... Godzijdank... )

29-7-2011 00:14:00

Je kan Redirect niet gebruiken om de ability van Meddling Mage te veranderen. Meddling mage target niet namelijk. Bovendien werkt Redirect alleen op spells op de stack terwijl Meddling Mage pas wat doet als hij in het spel aan het komen is.

29-7-2011 00:14:00

Nee dat werkt helaas niet, redirect werkt alleen op spells en tegen de tijd dat je voor meddling mage een kaart mag kiezen is dat al geen spel meer maar een permanent.

29-7-2011 00:09:00

Kun je dit casten in respons als Meddling Mage into play komt? Dat de caster van Redirect dan de kaart mag kiezen die niet gespeeld mag worden?

20-6-2011 23:20:00

Als je hem gelezen had, had je geweten dat hij ook aan players doet...

20-6-2011 23:18:00

Die target alleen creatures toch? Lijkt me weinig spectaculair.

SVO Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
20-6-2011 22:19:00

als je deze in je handen hebt en mana open hebt dan hoop je tog zo dat je tegen stander een Urza’s Rage op je speelt

28-4-2011 10:19:00

Nee, het gedeelte van ulamog wat target is een triggered ability. Dit staat 'los' van de rest van de spell.

28-4-2011 09:28:00

Mag je met deze kaart het target van Ulamog, the Infinite Gyre veranderen? Want dat is ook een spell met target.

30-3-2011 23:46:00

Wel eerder, maar dit is toch echt de fatale tik.

30-3-2011 23:21:00

ik denk dat Misdirection daar eerder in was

30-3-2011 22:35:00

Dit is de kaart die de waarden van mijn Deflections heeft doen kelderen?

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
22-11-2010 14:43:00

Ja, je redirect, dus je verplaatst het target ergens anders naar toe.

22-11-2010 14:34:00

Als die permanent wordt gebounced, dan toch wel mijn nieuwe target?

Oracle

Instant 

You may choose new targets for target spell.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

8/15/2010
You may change any number of the targets, including all of them or none of them. If, for one of the targets, you can’t choose a new legal target, then it remains unchanged (even if the current target is illegal).

8/15/2010
If the targeted spell is modal (that is, it says “Choose one -” or the like), you can’t choose a different mode.

8/15/2010
If you cast Redirect targeting a spell that targets a spell on the stack (like Cancel does, for example), you can’t change that spell’s target to itself. You can, however, change that spell’s target to Redirect. If you do, that spell won’t resolve when it tries to resolve because Redirect will have left the stack by then.

8/15/2010
Redirect can target any spell, not just an instant or sorcery spell. For example, you could use it to change the target of an Aura spell. However, if the targeted spell has no targets (for example, if it’s an instant or sorcery spell that doesn’t specifically use the word “target,” or if it’s a creature spell), Redirect won’t have any effect on it.

Decktips