Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Alpha (LEA)
Serie | Normaal | Foil | ||
4th Edition | 0,25 | |||
Alpha | 2,95 | |||
Asian BB 4th | 0,50 | |||
Beta | 2,50 | |||
Revised | 0,40 | |||
Unlimited | 0,75 |
Prijs:
€ 2,95
Andere versie wel op voorraad.
Die kunnen dan niet aanvallen, dus Siren’s Call zal ze ook niet kapotmaken.
Siren’s Call zegt 'attack if able', maar door Island Sanctuary zijn ze 'unable to attack' geworden en worden daarom ook niet door Siren’s Call beïnvloed.
Ik twijfel over de werking van Siren’s Call in combinatie met Island Sanctuary.
Ik heb Island Sanctuary in play en trek 1 kaart minder zodat ik tot mijn volgende beurt alleen aangevallen kan worden door creatures met flying of islandwalk.
In de beurt van mijn tegenstander speel ik Siren’s Call waardoor alle creatures van mijn tegenstander verplicht moeten aanvallen (als ze dat kunnen).
Kunnen de creatures (zonder Flying / Islandwalk) nu wel of niet aanvallen?
Dus als je eerst een Blustersquall overload, destroy je alle creatures van een tegenstander.
ok ik snap hem goed idee, en blij dat het werkt!
We hebben verschillende mogelijkheden doorgenomen, maar tijd was het beste om mensen typfouten of linkjes te laten verbeteren.
het werkt! geniaal!
alleen je kan je eigen post niet verwijderen?
en je kan je post oneindig vaak aanpassen.. mischien handig als er 3 - 5 posts bovenstaan dat het niet meer gaat ofzo? hmm mischien is die 10 min ook wel goed genoeg
WOW! Meteen checken....
Lekker testen
TE GEK!!! Lekker Michiel! Hier gaan zooooooo veel mensen heel blij van worden...
Spannend, nog meer Tests van Michiel
En online! De 10 minuten tijd om je post bij kaartcommentaar en op het forum aan te passen. Hoofdpost kan onbeperkt.
Als ze geen summoning sickness hebben, gaan ze inderdaad kapot.
Dus met een Magus of the Moat gaan alle non-flyings kapot? Omdat ze in principe aan kunnen vallen.
Zelfs Magnus maakt foutjes, ze gebeuren niet vaak maar soms wel.
oké thx... raakte er zelf even niet meer wijs uit!
Ko-le-re....excuses, ik heb koffie nodig Ik was helemaal gefocussed op het destroy gedeelte
Je hebt helemaal gelijk!
Een creature is 'able' als hij zonder enige restrictie aan kan vallen. Propaganda geeft een restrictie, en die hoef je niet te betalen. Doe je het wel, dan MOET het creature ook aanvallen. Doe je het niet, dan kan het niet aanvallen en is het dus niet able. En wordt hij destroyed
Je beantwoordt daarmee alleen de tweede helft van de vraag.
"Creatures the active player controls attack this turn if able."
Als je nu geen mana betaalt voor Propaganda, moeten ze dan wel aanvallen of niet? Maar nee dus. (Alleen worden ze dan wel destroyed.)
Nogmaals, het gaat niet om "able" te zijn. Benevolent Ancestor is ook niet able om aan te vallen, maar legt gewoon het loodje. Het enige waar {=siren's call naar kijkt is):
1. Is het een non-Wall creature?
2. Was het aan het begin van je beurt al onder jouw controle?
3. Heeft het creature aangevallen?
Meer niet.
Instant
Cast this spell only during an opponent's turn, before attackers are declared.
Creatures the active player controls attack this turn if able.
At the beginning of the next end step, destroy all non-Wall creatures that player controls that didn't attack this turn. Ignore this effect for each creature the player didn't control continuously since the beginning of the turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
It will require creatures with Haste to attack since they are able, but it won’t destroy them if they don’t for some reason.
10/4/2004
The creature is destroyed if it does not attack because it simply can’t do so legally.
2/1/2009
This will destroy creatures that weren’t able to attack because they had been previously tapped.
9/20/2013
If a turn has multiple combat phases, this spell can only be cast before the beginning of the Declare Attackers Step of the first combat phase in that turn.
Decktips