Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Test of Faith

Serie: Knights vs Dragons (KVD)

Rarity: Uncommon Knights vs Dragons Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Darksteel
 8
0,15
 3
1,00
Knights vs Dragons
 2
0,20    
Modern Masters
 8
0,15
 1
0,50
Test of Faith | Knights vs Dragons

 Op voorraad 

€ 0,20 (2x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
8-1-2010 21:00:00

Overigens overleeft het 4/4 creature het ook, want ze doen tegelijk damage.

Jij assignt 3 damage (want het aanvallende creature is 3/3) op de 4/4.
En je tegenstander assignt 4 damage op de 3/3.

Van de 4 damage op de 3/3 wordt 3 geprevent. Hij krijgt dus nog 1 schade en hij krijgt 3 +1/+1 counters, waardoor hij 6/6 wordt. Maar aangezien de damage al geassigned is, doet hij niet ineens meer schade.

8-1-2010 11:31:00

Ik zie net dat er officiële rulings staan die mijn probleem uitleggen, sorry voor de post.

8-1-2010 11:29:00

Hallo, ik had een vraagje ivm deze kaart.
Stel dat ik een 3/3 creature heb en ik val aan. Een 4/4 creature blockt mijn creaturen, maar ik speel deze kaart. Wordt mijn creature dan een 6/6 die 1 damage krijgt en dan ook de 4/4 weet te doden? Of wordt er eerst combat damage uitgedeeld (3/3 creature 1 dmg, 4/4 creature NIET dood?) voor dat hij sterker wordt?
Sorry als dit een beetje een noob vraag is, groeten .

Oracle

Instant 

Prevent the next 3 damage that would be dealt to target creature this turn. For each 1 damage prevented this way, put a +1/+1 counter on that creature.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

12/1/2004
The +1/+1 counters are put onto the creature at the same time the damage is prevented. If a 1/1 creature would be dealt 6 damage, 3 damage is prevented and three +1/+1 counters are put on the creature. The creature ends up as a 4/4 creature with 3 damage marked on it.

Decktips