Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Mini-prijsvraag 143.0

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  1 2 3 4  [volgende] [laatste]
27-3-2014 12:09:00

Over een maand is alweer de prerelease van Journey into Nyx, de derde en laatste set uit het Theros block. De laatste kans voor de designers om nieuwe mechanics in een door goden, helden en monsters overspoelde wereld te introduceren!
In Theros werden we blootgesteld aan bestow, devotion, heroic en monstrosity; In Born of the Gods kwamen daar inspired en tribute bij, voor respectievelijk de helden en de monsters. Welke twist kunnen we nog meer verzinnen voor Journey into Nyx?

Design een nieuw mechanic voor Journey into Nyx!
*Geef je mechanic een aansprekende naam
*Beschrijf je mechanic, als reminder text of als Comprehensive Rules entry (ik reken je niet af op technische correctheid, maar zorg dat duidelijk is wat je bedoelt)
*Het mechanic is bedoeld voor helden óf monsters
*Naar keuze een keyword (zoals Monstrosity) of ability word (zoals Heroic)
*Geef als voorbeeld een common en een splashy rare/mythic (beoordeling is op je mechanic, de kaarten zijn ter illustratie)
*Moet passen op de wereld van Theros, niet overpowered/unhinged
*Flavor is erg belangrijk, maar zorg dat je mechanic speelbaar en printbaar is!
*Toelichting in maximaal 250 woorden
*Plaatjes zijn welkom, maar geven geen bonuspunten

Ter inspiratie mijn eigen, helemaal zelf verzonnen, mechanic battlecry, dat weergeeft hoe helden hun strijdmakkers inspireren (pun intended) en aanmoedigen door zelf in de frontlinie te staan. Typisch Griekse heldhaftige kameraadschap, en perfect passend in de wereld van Theros! Helaas lijkt het op mijn plaatje alsof het common symbool een beetje zilverachtig is uitgevallen, excuses voor het ongemak.
Battle cry is a triggered ability. "Battle cry" means "Whenever this creature attacks, each other attacking creature gets +1/+0 until end of turn."





De winnaar krijgt 5 euro NederMagic tegoed, de prijsvraag loopt tot en met maandag 23.59 uur, alle overige info staat in de FAQ.

Veel plezier en succes, greetz,

Dustin.

 Reactie plaatsen

Reacties 1-25 (79)

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  1 2 3 4  [volgende] [laatste]
27-3-2014 13:26:00

1st!

Offering

(As this enters the battlefield, you may sacrefice any number of creatures that share a color with this card, put a number of +1/+1 counters on this card equel to the number of colored mana symbols in that creatures manacost that share a color with this)

Het werkt een beetje als Devour, alleen inplaats van Devour zijn tokens geen ideaal sac materiaal, Daarvoor krijg je wel sterkere abilities voor terug. Je zet je devotion om in raw power, het word dus een intressante keuze of je een investering gaat maken, of je liever je devotion/creatures houd.



Creature - Beast (jinc)

Trample, Offering (As this enters the battlefield, you may sacrefice any number of creatures that share a color with this card, put a number of +1/+1 counters on this card equel to the number of colored mana symbols in that creatures manacost that share a color with this)

3/3



Creature - Harpy (jinu)

Flying, Offering (As this enters the battlefield, you may sacrefice any number of creatures that share a color with this card, put a number of +1/+1 counters on this card equel to the number of colored mana symbols in that creatures manacost that share a color with this)

1/2

Thallus, Leonin Braveheart

Legendary Creature - Cat Soldier (jinr)

First strike, Offering
Soldier creatures you control get +x/+x, x is equel to the number of +1/+1 counters on Thallus, Leonin Braveheart.

2/2
Nyxspawn Dragon

Creature - Dragon (jinm)

Flying, Trample, Offering

When Nyxspawn Dragon enters the battlefield it deals damage to each other creature equel to it's power.

"when it spawned it still carried it's smoldering aura from the pits Nyx, Burning everything in it's path"

6/6

De common en mythic zijn de entry, de rest is een bonus

27-3-2014 13:33:00

In Magic draait het dus, net als in het echt, er enkel om wie de grootste Thallus heeft...

27-3-2014 13:45:00

Waarom niet voor goden? =(

27-3-2014 14:12:00

We hebben een keus bij enter-the-battlefield gehad met tribute.
We hebben een keus bij on-the-battlefield gehad met monstrosity.
In Journey to Nix krijgen we een keus bij leave-the-battlefield met:

Last breath - When ~ dies, 'effect' unless 'offer'.

Dat is ook logisch, want echte monsters hebben altijd nog een laatste troef achter de hand. Ze staan nog eens op, ze ontploffen, ze lachen je uit, ze sleuren Gandalf mee in hun val. Rotbeesten zijn het.
Gelukkig hebben helden altijd de keus om een offer te brengen en zo het gevaar af te wenden.

-------------------

Lost Sister
Creature - Gorgon
(rare)

Deathtouch

Last breath - When ~ dies, put three 1/1 green Snake creature tokens with deathtouch on the battlefield unless an opponent sacrifices a creature.

3/6

--------------------

Magma Minotaur
Creature - Minotaur
common

Last breath - When ~ dies, it deals 1 damage to each creature without flying unless an opponent has it deal 4 damag to him or her.

3/3

27-3-2014 14:32:00

@Bjorn: alleen een common en een (rare of mythic), niet 4 kaarten inzenden ajb! Maar goed, kaarten zijn alleen ter illustratie van wat je mechanic kan, dus geen groot probleem.

@Toby: goden zijn mythic en komen niet veel voor, het heeft weinig zin een mechanic te maken dat met goden werkt en dat op commons te gaan stoppen...

27-3-2014 14:35:00

Wel grappig dan dat Last Breath dingen exilet.

27-3-2014 14:35:00

Oh maar waar tel jij Bestow en Devotion dan onder? Die heeft Wizards bedoeld als goden/nyx mechanics.
I guess dat je Devotion net als Inspired kan zien als een interactie tussen heroes en Nyx, en Bestow is een Nyx (enchantment) mechanic dus misschien moet mijn vraag zijn: waarom geen Nyx mechanic? =D
De setnaam hint ernaar >.>

27-3-2014 14:36:00

@Toby

Ik had ergens gelezen dat in de laatste set goden meer afhankelijk waren van andere dan andersom, dus daarom de flavour dat je devotion op offert om de rest sterker te maken.

@Dustin sorry ik dacht dat dat een leuke bonus zou zijn, fan service, ik weet weet dat ze niet mee tellen, en heb het er ook zelf bij gezet.
Ik heb denk ik een knak om de regels te overtreden xD.

27-3-2014 15:08:00

Bij deze laten we het proberen !

Ability:
-------------------------------------------------------------------------------
Invocate : (you may tap nonland permanents that a share a colour with this spell as an additional cost.)

If a card is incovated instead apply additional ability
--------------------------------------------------------------------------------

voorbeelden:
--------------------------------------------------------------------------------
naam: Haunting Memories
set:
CMC:
type: sorcery
p/t: -
oracle text:
Incovate (you may tap nonland permanents that a share a colour with this spell as an additional cost.)

Target player discards a card from his or her hand.
If the incovation cost was paid instead target player reveals his or hand and you choose a card from his or her hand. That player discards that card.

Naam: Mozaique, punisher to nyxborn
set:
cmc:
typ: legendary creature: human
p/t 5/6
Oracle text:
incovate (you may tap nonland permanents that a share a colour with this spell as an additional cost.)

If the incovation cost was paid exile all aura's and enchantment creatures opponents controles.

When Mozaique, punisher to nyxborn attacks or blocks you may choose an exiled aura or enchantment creature. All creatures you control become enchanted with the chosen aura or enchantment creature until the end of the combat damage.
------------------------------------------------------------------------------

27-3-2014 15:22:00

Nyx is toch het deel van Theros waar de goden zijn? En de Nyxborn worden door de goden naar de "gewone wereld" gestuurd? En als je "meer dan 5 devotion hebt", dus genoeg "devoted" bent aan een god, komt hij van Nyx naar de "gewone wereld"?

(hier) nog wat informatie:
Nyx: A paranormal realm associated with dreams and the subconscious, a literal and proverbial nightsky where the gods dwell. Nyx is so closely tied to the plane's deities that, whenever they manifest, where they should be shadowed they instead display the glorious starlight of the nightsky. Dreams are seen as gifts from the gods, and so are enchantments, due to their connection with this realm; whenever mortals sleep, they are said to be "visiting Nyx". Tales of the gods can bee seen played out in the constellations.

27-3-2014 16:16:00

Devotion heeft volgens mij niet direct iets met Nyx te maken. Het creature worden van de goden geeft gewoon aan dat de goden je 'devoted' genoeg vinden om je te helpen. Zou me persoonlijk ook raar lijken dat de goden perse een aantal creatures nodig hebben om uit nyx te kunnen komen.

27-3-2014 16:26:00

Mijn mechanic is foretold/ chosen:

foretold (when ~ enters the battlefield, if you control no creatures that are chosen, you may put a +1/+1 counter on ~, if you do, it becomes chosen.)

________________________________________

Fabled minotaur
creature - minotaur

Foretold (when Fabled minotaur enters the battlefield, if you control no creatures that are chosen, you may put a +1/+1 counter on Fabled minotaur, if you do, it becomes chosen.)

If Fabled minotaur is chosen, it has haste.

2/1


Hero of the people
creature - human knight

Foretold (When Hero of the people enters the battlefield, if you control no creatures that are chosen, you may put a +1/+1 counter on hero of the people, if you do, it becomes chosen.)

first strike

If Hero of the people is chosen, other creatures you control get +1/+1.

1/2

_______________________________

Helden worden vaak voorspeld in mythen en legendes. In tijden waar de wereld overloopt van monsters en alle hoop verloren lijkt, worden wezens die aan de beschrijvingen in die mythes voldoen al snel tot "uitverkorene" bestempeld en op pad gestuurd om het volk te bevrijden van de monsters. Niet iedere jonge held blijkt die voorspelling waar te kunnen maken. Komt een uitverkorene tragisch tot zijn einde, dan wordt er al snel naar een nieuwe uitverkorene gezocht.

"Foretold" is de tegenhanger van "Monstrosity."
Waar er vele monsters kunnen zijn, is er vaak maar één held om die monsters te verslaan. Daar staat tegenover dat de activatie van foretold niets kost.

Foretold bouwt op het idee van heroic dat je al je resources (en hoop) in één held stopt, maar waar bij heroic helden "gemaakt" worden, worden bij foretold je creatures als helden geboren.

Spelen met foretold is tricky. Stop je weinig creatures met foretold in je deck, dan kan je er van op aan dat je foretold kan triggeren wanneer je de creature speelt, maar foretold creatures geven nu eenmaal veel voor je mana, dus misschien stop je er toch liever wat meer in.

27-3-2014 16:32:00

Wanneer een held stierf, kreeg hij een koperen munt op elk oog. Om de ferryman mee te betalen om hem via de styx naar het hiernamaals te brengen.
De set heet journey into nyx, dus vond dit een passend thema voor de mechanic.

Deathtoll - When this creature dies, unless another player pays the deathtoll cost, regenerate this creature.

Soldier of the Polis
Creature - Soldier (common)
Deathtoll
"No death for the weary" - Saying of the polis
1/1

Kronos, Titan of Time
Legendary Enchantment Creature - Giant (mythic)
Deahtoll: Skip your next 2 turns
Permanents your opponents control lose indestructible and cannot have or gain indestructible.
"Our children shall fall by our hands, as they did with us."
7/7

De kleuren en cost van kronos ben ik niet over uit, maar goed, doet er ook weinig toe voor deze prijsvraag.
Dit is de realm van nyx, waar Kronos ligt begraven. Het lukt wel om de toll van kleine helden te betalen. Maar hoe groter de faam van het wezen, hoe hoger de prijs van de ferryman.
Ik heb gekeken of ik het meer "trouw" aan het idee kon maken door de owner van de permanent de toll te laten betalen; dat het een drawback wordt. Dan kom je snel op goedkope sterke wezens uit... wat eigenlijk gewoon niet in de set past. Deze manier daarintegen bied heroic achtige flavour wat past met de grote van de creatures in de set, en vertegenwoordigt nog steeds enigzins het originele idee waar ik voor ging.

27-3-2014 17:13:00

Grieken hebben veel mythologische wezens bedacht, vaak door het combineren van 2 of meer bestaande wezens. Zie de Griffioen, Minotaurus, Sphinx, Pegasus, Chimera, Satyr, Gorgon, etc. Mijn mechanic laat je je eigen gecombineerde monsters maken.
Het is mij overigens geheel onduidelijk wat onder een "splashy" mythic verstaan wordt. Ga ik voor deze mythic aangezet worden te splashen, is de cost splashbaar? Ik zou iig Hero of Bladehold niet snel splashen met zijn cost.

Merge (When this creature comes into play you may exile a creature you control. This creature comes into play with a number of +1/+1 counters on it equal to the power of the exiled creature and gains all creaturetypes of that creature.)

*Voorbeelden*
Pantomime Horse
Creature - Horse
Merge
If Pantomime Horse is human it gains trample.
[2/2]

Pantomime Horse heeft dus een extra voordeel als het een centaur wordt.

Theseria, Nature's Virtue
Legendary creature - shapeshifter
Merge
Whenever a creature enters the battlefield under your control that shares a creaturetype with Theseria it comes into play with a number of +1/+1 counters on it equal to the power of Theseria.
[0/0]

27-3-2014 17:22:00

@Joep, leuke mechanic

@Imahilus, don't pay the ferryman! Don't even fix a price! hier

27-3-2014 17:51:00

@tom: Leuk idee! misschien wat moeilijk te implementeren aangezien je creature types veel in de set moeten voorkomen om er leuk mee te kunnen spelen. Ik vermoed dat de meeste kaarten met human creatures mergen, zowel vanuit flavor oogpunt als dat het gewoon praktischer is om de meeste kaarten af te stemmen op een in de set veel voorkomende creature type.

Het probleem is misschien dat veel creatures in de vorige sets al merge creatures zijn van zichzelf, denk aan centaurs en minotaurs.

Natuurlijk krijg je altijd de counters, dus misschien moet je creature type matters als bonus zien.

27-3-2014 18:34:00

@ Tom van Uijen: Dank voor het vinden van een themetune voor mijn inzending =P
Straks gaan we nog een "find the themetune for.." prijsvraag krijgen =)

27-3-2014 19:24:00

Goden, Helden en 'Epische' monsters. Alhoewel, waar 'Monstrosity' sommige monsters angstaanjagender maakt, ontbreekt er (naar mijn mening) iets aan monsters. Een mechanisme dat de heldenstrijd echt 'episch' maakt... RAGE... Waardoor monsters groter en sterker worden als ze worden geconfronteerd in de strijd, des-te-meer tegenstand hoe groter de Rage, en daarmee hoe sterker een monster wordt. Het is 'het' mechanisme dat iedere strijd bloedstollend maakt.

Rage - This creature gets +1/+1 for each creature blocking or attacking it.

Ik hoop dat ik dit goed omschreven heb, zodat het duidelijk is dat het GEEN counters zijn en de +1/+1 slechts dan actief is als deze creatures attacken of blocken, en slechts zolang ze dat doen. Geloof dat ik dat wel goed heb verwoord naar aanleiding van andere kaarten met +1/+0 bonussen bij blocken of attacken, maar bevestiging zou prettig zijn

--------------------------------------
Runehorned Minotaur

Creature: Minotaur

Rage (This creature gets
+1/+1 for each creature
blocking or attacking it)

"Nothing short of a bear"
[2/2]
--------------------------------------
Deepvent Kraken

Creature: Kraken (Myth)

Trample, Rage

- Target creature blocks
Deepvent Kraken this turn if
able.

[5/6]
-------------------------------------

Of wat dacht je van Hundred-Handed One Met Rage inplaats van vigilance.

Premium lid Q5 (5) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
27-3-2014 20:10:00

Ik heb het "monster" zijn maar letterlijk genomen , weet niet of dat ok is gezien de andere inzendingen?

Final Scare 2— (: Return this from your graveyard to the battlefield. Use this ability only if you control 2 or more monsters. If it would leave the battlefield, exile it instead. Final Scare only as a sorcery.)

Dread Walker
Creature - Monster (common)
Swampwalk
Final Scare 1— (: Return this from your graveyard to the battlefield. Use this ability only if you control 1 or more monsters. If it would leave the battlefield, exile it instead. Final Scare only as a sorcery.)
2/2

Fearmonger
Creature - Monster (rare)
Fear
When Fearmonger enters the battlefield, target player discards a card.
Final Scare 2— (: Return this from your graveyard to the battlefield. Use this ability only if you control 2 or more monsters. If it would leave the battlefield, exile it instead. Final Scare only as a sorcery.)
3/2

27-3-2014 21:28:00

Moet zeggen dat toen ik de prijsvraag zag, ik dacht dat dit makkelijk zou zijn. Totdat ik er iets langer over had nagedacht en besefte dat dit eigenlijk best wel een moeilijke prijsvraag is, 'zoveel kun je nu ook weer niet als een mechanic creeren' spookte door mijn hoofd...

Totdat ik mijn mechanic had bedacht en alle inzendingen doorlas dan, moet zeggen dat ik (weer) erg onder de indruk ben van de ten toon gespreidde creativiteit, er zitten erg coole mechanismen tussen ^^

28-3-2014 00:21:00

@Arghore: als ik het goed begrijp, bedoel je dit met je mechanic:

Rage - This creature gets +1/+1 for each creature blocking or attacking it.

Rage (Whenever a creature blocks this creature or whenever this creature becomes blocked by a creature, it gets +1/+1 until end of combat)

28-3-2014 04:34:00

@Dustin, ondanks dat je 2x hetzelfde hebt opgeschreven (waarschijnlijk na een lange drukke dag ) zie ik wel dat je het mechanic goed begrijpt. Maar nog duidelijker is het, naar hoe je het herformuleert, dat ik de vraag misschien beter anders had kunnen formuleren: Moet ik als ik een 'while' mechanic gebruik ook een 'eindconditie' formuleren (oid). En gebaseerd op je herformulering lijkt dat inderdaad nodig... En mogelijk is het ook nodig voor hoe ik Rage wil laten werken. Want ik wil natuurlijk wel dat de Rage die mijn voorbeeld Kraken heeft ook doorwerkt in zijn Trample. Als rage alleen werkt 'while blocked' en de Kraken doet 'lethal damage' aan alle blockers (creatures zijn nu dood, en Kraken is niet langer geblocked, dus ook geen Rage onder 'while') doet de Kraken dan nog Trample damage ?!?... het klinkt verwarrend, en dat is irritant in Magic... Dus een 'eindconditie' maakt het mechanic in dit geval ook duidelijker. En misschien is het wel 'verplicht', zo bekend ben ik ook weer niet met Magic en machanics voorwaarden

Rage (Whenever this creature becomes blocked by a creature, or whenever this creature blocks a creature, it gets +1/+1 until end of combat)

Lijkt me dan de 'regel-juiste' omschrijving van de Rage mechanic zoals ik hem bedoel. Een 'end of turn' conditie voor Rage vindt ik een beetje 'vreemd', waarom zou de Rage langer dan de 'combat' duren?! Voelt voor mij niet echt logisch, en zolang de combat phaze ook 'damage to player' door 'trample' omvat, dan is dit de wijze waarop het zou moeten werken (naar mijn mening). Hmm.. maar 'stacked' het dan nog wel ?! ... 'each' creature is wel van belang, de mechanic zou voor twee blockers +2/+2 moeten opleveren, en voor die hundredhanded one dus +100/+100 in het ultieme geval je tegen een saproling deck of iets dergelijks speelt...


Rage (For each creature blocking this creature, or for each creature this creature blocks, it gets +1/+1 until the end of combat)

Lijkt me dan beter? De vorige omschrijving (van jou overgenomen) lijkt te lezen alsof je met rage slechts enkel eenmaal een +1/+1 kunt krijgen. Dat is niet de bedoeling, dus met een 'For each' met de eindconditie lijkt het mij juist omschreven? Hmmm, misschien was de eerste ook wel goed, door de 'whenever', tenminste als iedere 'block assignement' telt als een 'whenever'-trigger, dan werkt die eerste ook ?!? 'zucht' ... lastig

EDIT Dustin: beter lezen Ik schreef niet 2x hetzelfde (en nee, ik heb mijn vorige post niet ge-edit). In mijn formulering triggert rage voor elk creature dat hem blockt, dus dat komt op hetzelfde neer als wat jij schrijft. En ja, een effect moet een eindduur hebben, anders zou je net zo goed +1/+1 counters er van kunnen maken.

28-3-2014 09:20:00

Heb het drukker dan normaal gehad deze laatste maanden! Maar het einde van een schoolperiode nadert, dus motivatie begint baan te maken voor inspiratie

Ability word:

Apotheosis — When [this creature] dies, if it's enchanted, exile it instead. Then put a [X/Y] [colors] [creature type] enchantment creature token (with [ability]) onto the battlefield.

Voorbeeld common:

Coraldreaming Sailor

Creature - Human


Apotheosis — When Coraldreaming Sailor dies, if it's enchanted, exile it instead. Then put a 5/5 blue Fish enchantment creature token with islandwalk onto the battlefield.
[1/3]

Voorbeeld mythic:

Karpos, Tutor of Legends

Legendary Creature - Centaur

Double strike, hexproof
Whenever Karpos deals combat damage, put a 1/1 white Soldier creature token onto the battlefield.
Apotheosis — When Karpos dies, if it's enchanted, exile it instead. Then put a 0/5 legendary white Centaur enchantment creature token named Karpomai with "Soldiers you control get +3/+3" onto the battlefield.
[3/2]

Toelichting:

Wanneer een Griekse held na zijn dood tot god werd verheven, dan heette dat apotheose. Herakles is hier een klassiek voorbeeld van. Maar zo werd ook de honderdogige herder Argus vereeuwigd door zijn ogen op het ontwerp van pauwenstaarten te zetten, en de nimf Callisto aan de hemel gezet als het sterrenbeeld Grote Beer. Als een sterveling door de goden is uitgekozen (ge-enchant), dan mag hij/zij na zijn/haar dood ook iets goddelijks (enchantment creature) worden.

Pluspunten:
- Beantwoordt card disadvantage van Auras: je kan niet meer door één removal spell een creature EN een enchantment kwijt raken. Twee kaarten (een Apotheosis creature spell en een Aura spell) leveren ook twee creatures op.
- Sluit aan op de thematiek van Journey into Nyx, dat alles tot het enchantment-realm vergaat (gok ik?).
- Zoals Monstrosity werd opgevolgd door Tribute, kan Heroic worden opgevolgd door Apotheosis.
- Apotheosis kan op alle kleuren worden gedesigned.
- Het "exile it instead" beschermt tegen exploits met Gift of Immortality. Mocht R&D juist willen dat Gift een enabler wordt, dan kan het exilen er nog af.
- Eendimensionaal design: je hoeft alleen te zorgen dat de creature een keer geenchant is, hoe vaak of met wat maakt niet uit. Effect is altijd soortgelijk: er komt een token voor terug. Dit verlaagt complexity.
- Geeft extra opties voor Aura removal zoals Weight of the Underworld.

Toegegeven minpunten:
- Tamelijk wordy voor common. Mogelijk kan "exile it instead" er af.
- Tamelijk complex voor common. Mogelijk kan de token altijd een 3/3 white Spirit zijn, bijvoorbeeld.

Zoals altijd, veel plezier en succes allen! (:

28-3-2014 09:40:00

Hier ook een poging.

Een klein deel van de natives van Theros heeft het wel erg gehad met de planeswalkers. Vooral na het Xenagos debacle. Goden hebben ze al genoeg en deze extremisten uit alle lagen van de samenleving hebben het dan ook vooral voorzien op planeswalkers. (Willen we meer of minder planeswalker op onze plane etc)

Wat ik dus voorstel

Radical (Whenever ~ deals combat damage, you may have it deal 1 damage to target planeswalker instead. If you do, exile ~)

Common:

Sun God Radical
Creature - Human Soldier
Radical 2
3/1

Mythic:

Belt of New Beginnings
Legendary Artifact - Equipment

Equiped creature has Haste and Radical, Radical

Equip

Radical, Radical laat je dus 2 targets kiezen, waar Radical 2 je er maar 1 laat kiezen.

Weg met de Planeswalkers!

Premium lid Nest (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-3-2014 12:44:00

Resending

When a creature with Resending blocks or becomes blocked, its controller may have target creature returned to its owner's hand.

Resending is dus een triggered ability. Het geeft weer hoe helden op het slagveld zouden kunnen overleven en hoe de goden kiezen wie gaat leven en wie sterft, wie een nieuwe kans krijgt en welk slagveld het overwicht krijgt.

Vb creatures

Minotaur Prayer
Creature – Minotaur Warrior
Resending -- When a creature with Resending blocks or becomes blocked, its controller may have target creature returned to its owner's hand.
"Only the brave survive"
3/2


Favourite Nyph
Creature – Nyph
Flying
Creatures you control have Resending "When a creature with Resending blocks or becomes blocked, its controller may have target creature returned to its owner's hand.".
"Be wise, for they are watching us"
3/4

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  1 2 3 4  [volgende] [laatste]