Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Counters

Scroll: [boven|reacties|beneden]
14-11-2011 13:15:00

Ik heb een vraag over counters!
Het is mij bekend, dat -/- en +/+ counters elkaar opheffen, maar hoe zit het nou met removal en/of destroy! Blijven counters op een permanent als hij in de graveyard is geweest of deze getouched heeft?
Hetzelfde voor removed van de game!

Als voorbeeld, ik heb als commander een Animar, Soul of Elements en heb 2 creautures gespeeld! Vervolgens word hij naar mijn command zone gestuurd en ik cast hem opnieuw! Zijn de counters ervanaf ?!

Zie graag de reacties tegemoet!

Reacties (1)

Scroll: [boven|reacties|beneden]
14-11-2011 13:25:00

Zodra een permanent naar een andere zone verhuist, "vergeet" het spel wat hij was en wordt hij als een nieuw object gezien. Counters, P/T-veranderingen (zoals Giant Growth), alles wordt gereset. Als je Animar terughaalt is hij dus eigenlijk weer een "nieuwe" Animar, zonder counters, P/T-wijzigingen, etc.

Er is naar mijn weten 1 kaart die die regel overschrijft, en dat is Skullbriar, the Walking Grave (al onthoud hij alleen zijn counters, de rest vergeet hij ook).

400.7. An object that moves from one zone to another becomes a new object with no memory of, or relation to, its previous existence.

Scroll: [boven|reacties|beneden]