Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Food Chain Ball/Storm

Ingevoerd door:
Datum:
17-3-2009 21:50:00
Laatste wijziging:
17-3-2009 21:58:00
Kleuren:
Tournament type:
Legacy (T1.5)
Deck type:
Toernooideck, Combo

Omschrijving:

Geinspireerd door een eerder deck omtrent evoke-spul en Food Chain eens een poging gedaan daar een variatie op te maken die gebruik maakt van of storm (Tendrils) of een dikke fireball (Banefire).

De engine lijkt me duidelijk... Zodra de Food Chain in play ligt evoke-spul spelen. Dat gecombineerd met Glimpse of Nature zorgt ervoor dat je lekker door je deck heen raapt.

De Spirit Guides kan je in eerste instantie gebruiken om mana te maken en later om ze te chainen.

Manamorphose en Street Wraith zitten er in om ervoor te zorgen dat 't deck effectief nog maar 52 kaarten groot is, wat de kans dat jij je Food Chain pakt dus ten goede komt. Daarnaast valt ook de Wraith weer te chainen als 't eenmaal loopt.

Dit is een eerste opzetje. Waarschijnlijk is het deck lang niet consequent genoeg om fatsoenlijk mee te kunnen dingen.

Iemand daar tips voor? Misschien dat we zo een leuk deck kunnen ontwikkelen