Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Inception

Ingevoerd door:
Datum:
8-11-2011 17:18:00
Laatste wijziging:
11-11-2011 16:27:00
Kleuren:
Tournament type:
Casual
Deck type:
Highlander

Omschrijving:

Elke dream-extractor heeft een aantal dingen nodig. Om te beginnen is daar de totem. Een voorwerp waarvan alleen jij het fijne weet (cursed totem, sensei's devining top, Oblivion Ring).
Eerst zal je in slaap moeten komen door middel van een slaapmiddel, waarna je verbonden moet worden via een machine met de andere mensen waarmee samen wil zijn in de droom (Sleep, Sleeper Agent, Aphetto Alchemist, Sleeping Potion, Ritual of the Machine).
Die droom, een soort doolhof, zal eerst moeten worden gemaakt door een van de dromers (Prototype Portal, Grand Architect, Imagecrafter, Weaver of Lies, Architects of Will, Rasputin Dreamweaver, Mystifying Maze).
In die droom zal de tijd langzamer gaan dan in de werkelijke wereld(Time Stretch).
Eenmaal in de droom kan het beginnen. Zorg dat je een goede dief bij je hebt om het idee te stelen(Extractor Demon, Dream Thief, Master Thief, Fiend Hunter, Faceless Butcher, Faceless Devourer, Slithery Stalker, Phyrexian Ingester).
En een manier om ermee weg te komen (That Which Was Taken, Duplicant, Phantasmal Image, Act of Aggression, Fact or Fiction, Bribery, Exclusion Ritual).
Hiervoor zul je een goed team moeten samenstellen, met verschillende kwaliteiten (Student of Elements, Fiend Hunter, Wall of Nets).
Velen verliezen het op den duur van hun geweten, dus zorg dat je sterk in je schoenen staat (Guilty Conscience, Grim Reminder).

Dan is er nog de mythe van het planten van een idee. Niemand heeft het tot nu toe voor elkaar gekregen (Seedtime).
Als je dit pad verkiest, zul je op vele plaatsen komen, en zul je vele gevaren moeten overwinnen (Glacial Fortress, Mountain Stronghold, Urza's Power Plant, Avalanche).
Maar als je slaagt, heb je een van de meest krachtige wapens in handen, de wil.