Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Mindslaver

Serie: Scars of Mirrodin (SOM)

Rarity: Mythic Scars of Mirrodin Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Mirrodin
 -
3,95
 -
14,95
Scars of Mirrodin
 -
3,95
 -
11,95
Mindslaver | Scars of Mirrodin

Prijs:

€ 3,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 11,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
5-7-2011 22:40:00

Daar doe je iets wat dus niet mag...Je mag inderdaad levens betalen voor die phyrexian mana, maar je mag geen levens betalen die je niet hebt...Je kan de tegenstander dan dus op z'n best op 1 of 2 levens zetten - waarschijnlijk nog steeds voldoende om te winnen.

5-7-2011 18:36:00

Eest deden we een hele rare draft met scars boosters alle verschillende en trok ik deze. Ik dacht win... die pick ik kwam er een Trespassing Souleater voor me ik had 10 mana nam zijn beurt over en maakte hem 10(000)*x *(als het kon) unblockeble en was hij dood

4-7-2011 21:37:00

zo heb ik afgelopen vrijdag de draft verloren op de magic sunday... ik stond voor, had een hoop beesten, meer dan mn oppo, en 4 removal kaarten in mijn hand voor als ie toch enge dingen zou casten, speelt ie deze opeens en word-ie meteen geactiveerd. De rest kun je wel raden.
Deze wint simpelweg games!

1-7-2011 15:44:00

Dan weet je ook gelijk hoe ik het meeste win met mijn artifact deck

hier

1-7-2011 10:26:00

Nee dat is helemaal niet leuk.. Dat is gewoon iemand uit het spelletje zetten terwijl jij met jezelf bezig bent

1-7-2011 09:28:00

Deze blijft leuk in combinatie met Arcbound Reclaimer en/of Bringer of the White Dawn

7-6-2011 18:35:00

Had laatst op MWS wel een leuke.

Ik had al een Consecrated Sphinx van hem gestolen, waarna hij er nog een speelde. Mindslaver hem, waarna we in zijn draw step beiden ons hele deck pakken. Zijn Preordain maakte de kill.

7-6-2011 18:33:00

Om de een of andere reden wordt ik altijd geMindslaverd als ik iets van een Zuran Orb of Trade Routes op tafel heb. Echt heel gek.

Goose (6) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
7-6-2011 18:29:00

Heeft er nog iemand leuke situaties/verhalen met Mindslaver?

5-6-2011 03:16:00

't Is wat dat betreft eigenlijk erg simpel:

De regel is: 'When your commander is put into a graveyard or is exile, YOU may CHOOSE to move it to (the commander) to the command zone instead.'

Dit is een keuze, en keuzes (-all- decisions) mag jij die beurt voor desbetreffende speler nemen.

5-6-2011 01:36:00

Jij mag kiezen want jij controlled zijn beurt en ook zijn beest. Dus jij mag lekker hem in de grafbak leggen (of waar je hem ook wilt hebben).

Premium lid Marco (6) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-6-2011 01:18:00

Stel: Potje EDH. Ik neem de beurt van mijn tegenstander over en jaag zijn commander de dood in, wie kiest er dan waar de commander heengaat? Dus: Kan hij ervoor kiezen om hem naar zijn command zone te gooien? Kan ik er voor kiezen om hem in zijn grafbak te keilen?

9-5-2011 13:06:00

Aleen moet het levensaantal van je tegenstander wel even zijn om hem dood te maken

9-5-2011 12:26:00

Mindslaver is een stuk beter geworden ja. Bijvoorbeeld ook met Lashwrithe bij je tegenstander

9-5-2011 12:07:00

hij is trouwens extreem gemeen als je tegenstander een Moltensteel Dragon op het veld heeft liggen ofzo... laat hem oneindig vaak 2 levens betalen voor zn ability...

Oracle

Legendary Artifact 

4, T, Sacrifice Mindslaver: You control target player during that player's next turn. (You see all cards that player could see and make all decisions for the player.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

10/4/2004
Only lets you make decisions that the player would actually make. If another effect allows another player to make decisions that would normally be made by that player, such as having another player decide how combat damage is dealt, then the other effect takes precedence.

12/1/2004
You control them for the entire turn, from the untap step to the cleanup step.

12/1/2004
You could gain control of yourself using Mindslaver, but gaining control of yourself doesn’t really do anything.

12/1/2004
You don’t control any of the other player’s permanents, spells, or abilities.

12/1/2004
You can’t make the other player concede. A player can choose to concede at any time.

12/1/2004
You get to make every decision the other player would have made during that turn. You can’t make any illegal decisions or illegal choices - you can’t do anything that player couldn’t do. You can spend mana in the player’s mana pool only on that player’s spells and abilities. The mana in your mana pool can be spent only on your spells and abilities.

12/1/2004
You choose which spells the other player casts, and make all decisions as those spells are cast and when they resolve. For example, you choose the target for that player’s Shock, and what card that player gets with Diabolic Tutor.

12/1/2004
You choose which activated abilities the other player activates, and make all decisions as those abilities are activated and when they resolve. For example, you can have your opponent sacrifice their creatures to their Nantuko Husk or have your opponent’s Timberwatch Elf give your blocking creature +X/+X.

12/1/2004
You make all decisions for the other player’s triggered abilities, including what they target and any decisions made when they resolve.

12/1/2004
You choose which creatures attack and how those attacking creatures assign their combat damage.

12/1/2004
You also make choices for your own permanents, spells, and abilities as usual.

12/1/2004
You can’t make any decisions that aren’t called for or allowed by the game rules, or by any cards, permanents, spells, abilities, and so on.

12/1/2004
If you make another player cast Shahrazad, you don’t control that player in the subgame, but you continue to control them once the subgame is completed.

7/13/2016
While controlling another player, you can see all cards in the game that player can see. This includes cards in that player’s hand, face-down cards that player controls, and any cards in that player’s library the player may look at.

7/13/2016
Controlling a player doesn’t allow you to look at that player’s sideboard. If an effect instructs that player to choose a card from outside the game, you can’t have that player choose any card.

Decktips