Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Hij was echt insane geweest als er Scry 3 had gestaan! Dan was hij misschien wel legacy waardig!
wat hansie zegt
je kan in de problemen komen omdat hij net als veel equipments ervoor zorgt dat je een beurt helemaal open ligt waardoor je de controle kan verliezen
maar als je hem ongestraft kan spelen en je tegenstander heeft er niets tegen dan wint hij ook wel voor je.
hij lijkt me ook vooral late game zo goed, omdat je, als je in topdeck mode komt, absoluut geen land wil pakken. Dan kost het niet je 3 en 4 drop
deze heeft me op de pre toch mooi geholpen met zoeken nr threats / land is misschien moeilijk te weten wanneer je hem het beste speelt.
Die heb je als je deze activeert.
Alhoewel, ik heb geen verstand van draft...
Tja, die heb je niet als je daar deze boven pakt
met wat goedkope removal spells of counterspells maakt dat niet uit hoor.
Maar bij sealed ligt dat heel anders dan bij draft. Ik weet zeker dat er behoorlijk veel games verloren gaan worden doordat de crystal ball de mana opslokt (je moet hem voor 3 mana spelen, daarna ook nog steeds gaan activeren). Op de prerelease heb ik verschillende games gewonnen doordat ik beurt 3 wel gewoon een beestje speelde en de tegenstander een crystal ball, die daarna gelijk geactiveerd wordt en weer ten koste gaat van de 4-drop. Lekkere beginhand heb je dan gehad
ik ben het niet met je eens hanssie. in limited is dit echt een bom.
deze kaart zorgt ervoor dat die threats en removal blijven komen ipv overtollig land, en daarbij: in limited ga je ook makkelijk over de 8 beurten heen, dus ook in jouw scenario is ie goed.
Tja, in draft wil je graag lekker curven met beestjes en removal, daar past dit niet echt bij. Vanaf beurt 8+ wordt ie dan pas redelijk omdat het anders gewoon teveel tempo gaat kosten.
steeds nuttige dingen trekken is in draft ook erg goed. bv geen land meer als je al genoeg hebt.
In sealed is ie wel okee, maar in draft denk ik dat dat tegenvalt. Er zijn in ieder geval een hoop kaarten die ik erboven ga pakken...
wat een insane kaart in limited is dit zeg.. zeker first pick waardig
Is het andere mensen ook opgevallen dat er geen enkele artifact in M11 zit die commen is?
Scry is terug
Artifact
1, T: Scry 2. (Look at the top two cards of your library, then put any number of them on the bottom of your library and the rest on top in any order.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips