Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Zulaport Enforcer

Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)

Rarity: Common Rise of the Eldrazi Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Rise of the Eldrazi
 4
0,15
 -
0,30
Zulaport Enforcer | Rise of the Eldrazi

 Op voorraad 

€ 0,15 (4x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,30

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
15-11-2012 00:17:00

Bij het zien van deze als random kaart op men voorpagina ontstaat er heimwee naar RoE draft. Superzalig formaat was dat

27-4-2010 21:52:00

Blijft toch wel een rommeltje dan, die abilites =)

Het verschil tussen shroud en trollshroud is puur voor wie die regel geldt. Het verschil tussen intimidate en dit is wat meer, zoals je voorbeeld met Eight-and-a-Half-Tails al aangeeft. Toch niet zo netjes gefixed van Wizards

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
26-4-2010 22:27:00

Dan is het nog steeds de RoE versie van fear en niet van intimidate.

26-4-2010 22:15:00

"Waarom heeft Whippoorwill geen flying?"
"Omdat hij geblockt kan worden door Grizzly Bears en geen Air Elemental kan blocken"

Ja het is een antwoord maar niet op de eigenlijke vraag. Elders werd gesuggereerd dat het waarschijnlijk was om verwarring met Eldrazi spawns te voorkomen ("zegt Intimidate nou artifact of colorless?" wat best aannemelijk klinkt =)

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
26-4-2010 08:41:00

702.11. Intimidate

702.11b A creature with intimidate can't be blocked except by artifact creatures and/or creatures that share a color with it.

---

Wat Arrow Knife ook al zegt: Artifact creatures...

En "can't be blocked except by black creatures" op een zwart creature is toch ook subtiel wat anders dan "can't be blocked except by creatures that share a color with it".

Stel dat ik wil blocken met Eight-and-a-Half-Tails.

25-4-2010 23:40:00

deze is veel beter dan namaak fear

25-4-2010 23:26:00

Simpelweg omdat de kaart dan iets anders doet? Deze heeft dus geen intimidate en het zou zonde zijn om dat wel te geven.

25-4-2010 23:17:00

Het brein is dol op luiheid, specifiek op aanvullen. Als ik "cardname can't be blocked except by..." op een zwart creature lees, vul ik dat automatisch aan als fear en ga ik door met de interessante (nieuwe) onderdelen van de kaart.

Net zoals bijvoorbeeld hiernaast toevallig de random kaart Coffin Queen staat; als ik op een oude kaart lees "you may choose not to untap" dan weet ik wel wat er volgt dus 'lees' ik de rest eigenlijk niet.

Daarnaast zijn keywords ook bedoeld om een standaard neer te zetten. Sinds er deathtouch is weten we precies hoe dat werkt, en hoeven we niet bij elke nieuwe kaart met een soortgelijke ability te kijken of het gaat om damage of blocken, combat damage of damage, non-walls etc.

Waarom hier weer wel?

25-4-2010 22:53:00

Omdat je deze niet kan blokken met artifact creatures. Het staat letterlijk op de kaart wat wel/niet kan, kan me dus niet indenken dat dit verwarrend overkomt. Hier komt lezen voor luiheid.

25-4-2010 22:50:00

WAAROM heeft deze gast geen intimidate??? Het is alleen maar verwarrend omdat je in eerste instantie wel denkt dattie intimidate heeft

Oracle

Creature - Human Warrior 1 / 1

Level up 4 (4: Put a level counter on this. Level up only as a sorcery.)
LEVEL 1-2
3/3

LEVEL 3+
5/5
Zulaport Enforcer can't be blocked except by black creatures.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

6/15/2010
The abilities a leveler grants to itself don’t overwrite any other abilities it may have. In particular, they don’t overwrite the creature’s level up ability; it always has that.

6/15/2010
Effects that set a leveler’s power or toughness to a specific value, including the effects from a level symbol’s ability, apply in timestamp order. The timestamp of each level symbol’s ability is the same as the timestamp of the leveler itself, regardless of when the most recent level counter was put on it.

6/15/2010
Effects that modify a leveler’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth or Glorious Anthem, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as +1/+1 counters) and effects that switch its power and toughness.

6/15/2010
If another creature becomes a copy of a leveler, all of the leveler’s printed abilities - including those represented by level symbols - are copied. The current characteristics of the leveler, and the number of level counters on it, are not. The abilities, power, and toughness of the copy will be determined based on how many level counters are on the copy.

6/15/2010
A creature’s level is based on how many level counters it has on it, not how many times its level up ability has been activated or has resolved. If a leveler gets level counters due to some other effect (such as Clockspinning) or loses level counters for some reason (such as Vampire Hexmage), its level is changed accordingly.

Decktips