Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)
Serie | Normaal | Foil | ||
Rise of the Eldrazi | 28,95 | 49,95 |
Prijs:
€ 28,95
FOIL
€ 49,95
Zeg, hoe werkt dit samen met ninjutsu zoals bijvoorbeeld Higure, the Still Wind? Wordt dat ook goedkoper? Alvast bedankt
Oke, bedankt allemaal
Ja, dat natuurlijk ook.
Je moet inderdaad wel priority hebben.
CR 702.34. Morph
702.34d If you have priority, you may turn a face-down permanent you control face up. This is a special action; it doesn't use the stack (...). To do this, show all players what the permanent's morph cost would be if it were face up, pay that cost, then turn the permanent face up.
@eaterbuf: Ik ook.
Je betaalt de morph cost om hem face-up te draaien, om het verwarrend te maken...
"op elk moment" is niet helemaal correct.
Tijdens het resolven van spells en abilities mag het uiteraard niet. Je mag bijvoorbeeld niet als je Foresee speelt tussen het scryen en drawen gaan unmorphen.
Wat wel mag is unmorphen als iets met split second op de stack ligt zoals Sudden Spoiling in tegenstelling tot het spelen van instants of avtivaten van abilities.
Het is geen activated ability. Het is een ability waarbij je de morph cost kan betalen op elk moment op de creature om te draaien. Als het bijvoorbeeld is, ofzo, dan zegt de reminder tekst aan het eind: ''Turn it face up any time for its morph cost.'' Dit mag op elk moment, en nog belangrijker, en gebruikt de stack niet eens! Bij Bane of the Living mag je ook op elk moment de Morph cost betalen, die de stack niet gebruikt en de creature meteen omdraaien. Als gevolg daarvan komt wel het ''When Bane of the Living is turned face up, all creatures get -X/-X until end of turn'' als triggered ability op de stack.
Ow, ik bedoelde het unmorphen
Jammer
Nee, morph is een special action (die geen gebruik maakt van de stack).
Is morph een activated abilitie?
Niet echt want de training ring in de Heroes' Guild is omheind met hout... doet eerder denken aan de plekken waar je 's nachts met je vuisten kan knokken
Umm ontopic umm Merfolk Seastalkers werkt nog wel met deze in Standard in mijn janky monoblue control deckjes!
lijkt deze ring niet een beetje op de Fable : The lost chapters training ring ? =)
oke dat is mooi
dan is het een win dat ik deze uit een booster trok
Jazeker! Level up is een activated ability.
Enchantment
Activated abilities of creatures you control cost up to 2 less to activate. This effect can't reduce the amount of mana an ability costs to activate to less than one mana.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/15/2010
Training Grounds won’t affect a cost that isn’t the cost to activate a creature’s activated ability. For example, it won’t affect Flameblast Dragon’s XR cost, since that’s a cost paid when a triggered ability resolves, and it won’t affect a kicker cost, since that’s an additional cost to cast a spell. Activated ability costs appear before a colon (:) in a card’s rules text, or, in the case of some keywords, before a colon in reminder text.
6/15/2010
Training Grounds affects only creatures you control on the battlefield. The costs of activated abilities that work in other zones (such as cycling or unearth) won’t be reduced.
6/15/2010
Training Grounds won’t affect the part of an activation cost represented by colored mana symbols or snow mana symbols. It also won’t affect nonmana parts of an activation cost, if there are any.
6/15/2010
Training Grounds can reduce the part of an activation cost represented by generic mana symbols down to nothing, as long as it still costs at least one mana. For example, if an activation cost is 2G, you’d have to pay only G. If an activation cost is 2, though, you’d still have to pay 1.
6/15/2010
Training Grounds can reduce the amount you pay for a creature’s activated ability cost that includes X. For example, Drana, Kalastria Bloodchief has an activated ability that costs XBB. If you control Training Grounds and you activate the ability with X equal to 5, you’ll have to pay only 3BB. This is true even if the ability states that X must be paid with a certain color of mana, as Crimson Hellkite’s ability does.
6/15/2010
If an activated ability of a creature you control costs no generic mana to activate (for example, if it costs RR, it costs 0, or it costs only nonmana actions such as T or “Sacrifice a creature”), Training Grounds simply won’t affect it. In particular, it won’t increase the cost to include a mana payment of 1.
6/15/2010
Training Grounds takes the total cost to activate a creature’s activated ability into account, not just the cost printed on it. For example, Furnace Spirit has an activated ability that costs R, and Suppression Field says “Activated abilities cost 2 more to activate unless they’re mana abilities.” Since activating Furnace Spirit’s activated ability would now cost 2R, Training Grounds reduces that cost back to R.
6/15/2010
You may choose not to apply Training Ground’s cost reduction effect. You may also choose to apply only part of it (causing an activated ability of a creature you control to cost just 1 less to activate).
Decktips