spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
12-12-2018 20:52:58 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Dragonís Claw informatie
Serie: M10 (M10)
Rarity: Uncommon M10 Uncommon
Geef commentaar op Dragonís Claw
Dragonís Claw komt voor in
Serie Normaal Foil
Darksteel
 2
0,25
 -
0,60
9th Edition
 7
0,20
 -
0,50
10th Edition
 8
0,25
 -
1,00
M10
 8
0,20
 -
0,40
M11
 8
0,20
 -
0,40
M12
 8
0,25
 -
0,40
Knights vs Dragons
 6
0,20    
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Jeroen kluyt (8) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
* Dit is het aanbod van Dragonís Claw uit M10. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Premium lid Sander Filon (Bussum) (122) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 15-10-2012
Ja, een Terminate is zowel rood als zwart, dus je krijgt een leven
en als je ernaast ook nog een Bog Gnarr had liggen, kreeg deze ook +2/+2
garruk-thraka Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 15-10-2012
Stel je voor je speelt iets wat rood bevat maar niet mono rood is ( voorbeeld :Terminate) mag je dan 1 life gainen?
Kaaierd (1) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 7-6-2012
Mijn versie komt uit de serie Duels of the Planeswalkers.
Kaaierd (1) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 7-6-2012
Ik heb deze met op de plek van M11 een grijze M tegen een ronde achtergrond, wat is dit voor een versie?
Premium lid Tholy (0) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 21-8-2011
Thanks for the helpful info!
Premium lid Official Rules Advisor Jarno Cosijn (Assendelft) (308) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 21-8-2011
Sorry voor de dubbelpost, maar ik bedoel natuurlijk in het laatste stuk:
"Als je dus protection from white hebt kan je niet geblockt worden door iets wat WIT is"
Premium lid Official Rules Advisor Jarno Cosijn (Assendelft) (308) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 21-8-2011
Slash Panther is rood, dus kaarten met protection from red hebben protection van Slash Panther. Dat hij ook artifact is maakt niet uit. Om een ander voorbeeld te geven: Esper Cormorants kan zowel Nacatl Savage als Goblin Outlander als Nacatl Outlander niet blocken, dit komt omdat hij zowel artifact als white als blue is.
Protection from <iets> betekent:
- Damage van <iets> wordt geprevent
- Kan niet worden enchant/equipped door <iets>
- Kan niet geblockt worden door <iets>
- Kan niet worden getarget door <iets>

Als je dus protection from white hebt kan je niet geblockt worden door iets wat rood is, ongeacht of die kaart ook blauw, groen, artifact, creature, enchantment (Lucent Liminid ) of wat dan ook is. De kaart is namelijk naast al de dingen ook wit en dat is voldoende.
Premium lid Tholy (0) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 21-8-2011
Maar omdat het een artifact creature is bedoelde ik ook. Hebben creatures met protection from red wel of geen protection van Slash Panther?
Premium lid Official Rules Advisor Jarno Cosijn (Assendelft) (308) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 20-8-2011
Is Slash Panther rood?
Ja. dus het is een rode spell.
Het maakt niet uit wat je betaalt, de kleur van de spell verandert niet. Als je een Invigorate cast door een tegenstander 3 leven te laten gainen is het nog steeds een groene spell en als je een Fist of Suns in het spel hebt en je Glory Seeker cast door te betalen is het nog steeds alleen een witte spell en niet ook een groene, blauwe, rode en/of zwarte.
Premium lid Tholy (0) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 20-8-2011
Telt bijvoorbeeld een Slash Panther ook als een rode spell?
En als je m nou betaald met levens?
Premium lid PyroCrawler (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 14-8-2011
kan leuk zijn jammer dat hij niet met Reverberate's copytjes werkt. anders zat ik toch veel Reverberate's te kopieeren
Mikerspiker Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-4-2011
de demon horn van vuur, heel fijn om wat langer te kunnen duelen
Premium lid Official Rules Advisor Maarten van Tol (Uithoorn) (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 19-2-2011
Het gaat om het casten van spells, en niet om het playen of copien van spells. Dus "Replicate" gaat niet werken met deze aangezien je de spell niet cast, maar copied.
pascal Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 19-2-2011
hoe werkt deze kaart wat betreft copies?
triggert deze kaart ook als je bv replicate?
Joris Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 30-11-2010
De tekst
"If an attacking creature that's both a Kithkin and an Elf is put into your graveyard from the battlefield, Kithkin Mourncaller's ability triggers only once."
vind ik ook vrij basis.

Goed, we dwalen af.
Meer commentaar >
Dragonís Claw | M10
Oracle tekst
Artifact 
Whenever a player casts a red spell, you may gain 1 life.
Rating na 0 stemmen
Er is nog niet op deze kaart gestemd.
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
10/1/2009
The ability triggers whenever any player, not just you, casts a red spell.

10/1/2009
If a player casts a red spell, Dragonís Clawís ability triggers and is put on the stack on top of that spell. Dragonís Clawís ability will resolve (causing you to gain 1 life) before the spell does.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Dragonís Claw samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Dragonís Claw
Zoek decks met Dragonís Claw
Dragonís Claw toevoegen aan je watchlist:
Versie uit M10 / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Guilds of Ravnica
Magic 2019
Dominaria
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Guilds of Ravnica.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 24 leden ingelogd op NederMagic.
10963 paginas bekeken sinds 12-12-2018 17:55:23
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.