Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Time Walk

Serie: Unlimited (2ED)

Rarity: Rare Unlimited Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Alpha
 -
1.495,00    
Beta
 -
1.495,00    
Unlimited
 -
695,00    
Time Walk | Unlimited

Prijs:

€ 695,00

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
5-4-2012 19:53:00

download t, is prima te doen hoor

5-4-2012 09:21:00

Mja ik weet nog dat ik in shandalar een deck had met 4x deze. 4x recall 4x lotus en iets van 4x channel/fireball.
En verliezen kon al bijna niet meer xD

Nu mis ik Shandalar weer =(

3-8-2011 09:11:00

Nouwja misschien is de conclusie dan gewoon dat je een Time Walk beter even in de hand kunt houden tot later in het potje

Een extra combat phase kan zeker een potje beslissen, vooral als je met blauw de beesten van je tegestander uitschakeld door ze te tappen/bouncen/stelen.

Ik heb zelf wel eens zoiets gehad dat ik een Suq’Ata Firewalker + Charisma en een Arcanis the Omnipotent op tafel had (deckje is alleen oude kaarten), maar op die manier is ook potje ook snel afgelopen

3-8-2011 01:43:00

Om even op Michiel te reageren:

Time Walk is ook enkel goed in combinatie met andere goede kaarten. Als jij een Time Walk speelt zonder iets in het spel verder, dan heb je eigenlijk gratis gecycled en een landje extra kunnen spelen. Of te wel een soort betere Explore.
Als je in topdeck modus zit en je raapt Time Walk dan doet hij ook bijna niets. Dan cycled hij echt alleen maar. Als je dan echter een Ancestral Recall raapt, dan triple Time Walk je eigenlijk, voor !

Ik ben het met mensen eens dat een extra beurt nemen veel epischer klinkt, maar 3 kaarten voor is toch echt het beste dat je kan doen in magic

2-8-2011 21:39:00

Wil niet klagen maar ik vind time walk eigenlijk ook altijd goed... Zelfs al speel je hem zonder speciale rede in beurt 2 bijvoorbeeld.

- Je raapt een extra kaart
- Je krijgt een extra landdrop
- Je landjes untappen en dus is Time walk eigenlijk gratis
- Je kunt vast wel wat met de mana die je nu weer untapped hebt.

2-8-2011 19:53:00

Haha, dat had ik er serieus nog bijna bij gezet ook

2-8-2011 19:50:00

Nou... je hebt de conditie dat er 3 kaarten in je deck moeten zitten.

2-8-2011 19:47:00

Eens met Torak. Als je Ancestral Recall speelt, dna mag je aannemen dat je een deck speelt met een hoge kaart kwaliteit. Drie kaarten pakken vergroot de kans aanzienlijk op een win, waar time walk inderdaad meer condities nodig heeft. Ancestral heeft 0 condities nodig om goed te zijn.

Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (23) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-8-2011 18:37:00

Nog steeds heeft Time Walk als je het mij vraagt minder omstandigheden waarin hij goed is...
Ancestral Recall is praktisch altijd goed. Je kan inderdaad pech hebben met wat je raapt, maar in een redelijk tot goed deck is die kans klein en om echt nuttig gebruik te maken van een Time Walk moet je eigenlijk al in een winnende positie zitten om hem nuttig te maken (dwz meer beesten hebben, in die twee beurten met behulp van extra mana (omdat je dus een keer kunt untappen) veel dingen kunnen spelen, etc.).

Hij kan natuurlijk bruut zijn, maar ik heb vaak meegemaakt dat hiermee alleen een extra kaart geraapt wordt en dat je deze dus geraapt hebt, 2 mana betaald hebt, in je volgende beurt je landjes untappen en een nieuwe kaart raapt. Met als effect dat je al wel een hele kaart uit je deck gefilterd hebt.

Ik zou dus voor een Ancestral Recall gaan... maar wie ben ik?

2-8-2011 18:23:00

Elke keer als ik Time Walk zie, dan moet ik denken aan de pre-Alpha versie van Time walk. En dan vooral hoe verkeerd die geïnterpreteerd kan worden hier .
De 2e pre-Alpha versie hier zou wel iets eerlijker zijn. Het kostte je in eerste instantie een island. Maar dat hebben ze maar weggestreept!

2-8-2011 18:16:00

Bovendien, extra beurt=extra kaart. xD

2-8-2011 18:00:00

Dat is best een goed punt wat je daar aankaart Michiel, nice nog nooit zo bekeken

2-8-2011 17:57:00

Maar Time Walk doet echt iets. Dan geef je veel geld uit dan wil je wel dat je kaart ook iets doet. 3 kaarten pakken leuk, maar als je alleen maar troep hebt voor de rest niet heel nuttig. Net als lotus. Heel erg goed, maar wel in combinatie met andere kaarten. Time walk doet het in z'n eentje altijd.

2-8-2011 16:54:00

Met die 3 kaarten kan je deez weer rapen maar 1 extra beurt klinkt veel EPISCHER!

2-8-2011 16:50:00

In Shandalar eindigde ik meestal met een turn 1 combo kill deck; eerst heel erg veel extra beurten genereren met Timetwisters en Time Walks, allemaal betaald met mana van Moxen, en dan iemand doodschoppen met Shivan Dragon of Fireball Recall is in het begin wel aardig, maar met voldoende Time Walks is Twister gewoon beter: 7 > 3
Maar IRL lijkt 3 kaarten me nagenoeg altijd wel beter dan 1 extra kaart (gecombineerd met een extra attack phase en het untappen van je landjes, maar nog steeds, 1 kaart)...

Oracle

Sorcery 

Take an extra turn after this one.

Tournooi-info

Restricted in: Vintage
Banned in: Legacy, Commander

Officiele rulings

10/4/2004
If multiple “extra turn” effects resolve in the same turn, take them in the reverse of the order that the effects resolved.

Decktips