spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
20-8-2019 0:29:02 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Minion Reflector informatie
Serie: Shards of Alara (ALA)
Rarity: Rare Shards of Alara Rare
Geef commentaar op Minion Reflector
Minion Reflector komt voor in
Serie Normaal Foil
Shards of Alara
 -
1,00
 2
4,95
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid Stijn (129) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Official Rules Advisor Duncan (235) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Bart Jonkers (109) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Kasper Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid TimFakkel Arnhem (262) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
Premium lid stijn BE (42) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid kapitar (34) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Wouter (136) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid G-men (96) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid erwin (30) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Bram M. (39) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
uzumaki Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Torec (85) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Minion Reflector uit Shards of Alara. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Premium lid patrick (0) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 29-11-2013
en als je bij B.F.M. Nykthos, Shrine to Nyx's effect gebruikt hoef je dan maar 2 te betalen en kan je dan direkt een token bij maken?
Official Rules Advisor wackywong (39) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 29-11-2013
Als ik mij goed herinner heeft er wel een FAQs in The Duelist (een tijdschrift van WOTC) gestaan over hoe sommige Unglued kaarten gespeeld moeten worden. Ik beroep mij op deze herinnering maar ik zal thuis even kijken of ik iets terug kan vinden.

Overigens, in mijn boekje kun je B.F.M. niet casten als er een RnDís Secret Lair op tafel ligt want het is duidelijk dat de regels die bepaald hoe B.F.M. gecast dient te worden slechts half op iedere helft staat.
Global Moderator Official Rules Advisor Lord of the zombies (Almere) (133) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 29-11-2013
Als het nou een Dual Nature met RnDís Secret Lair ernaast was had je van mij wel een extra token gekregen. (Aangezien die wel op creature cards triggered, en daarvan levert B.F.M. er 2.)
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 29-11-2013
De regels van de Un-sets (B.F.M. is uit Unglued), zijn daarentegen niet heel erg vastomlijnd. Die kaarten zijn ook niet toernooi legaal.

Maar hij lijkt inderdaad als 1 creature te tellen, waardoor Minion Reflector dus maar 1 keer triggert (en niet 2 keer).
Official Rules Advisor wackywong (39) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 29-11-2013
Ja, wat op de 'linkerhelft' staat geldt ook voor de 'rechterhelft' en andersom. Ik heb nu geen bron bij de hand maar ik weet vrij zeker dat het zo wel werkt.
Overigens zijn het wel twee kaarten (voor tutor-doeleindes e.d.) maar krijg je één token.
Premium lid patrick (0) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 29-11-2013
als je deze gebruikt in combo met B.F.M. geld het dan ook omdat het 2 kaarten zijn?
Premium lid Rembrandt (10) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1-6-2013
Bedankt voor de sneller reactie! Ik heb een commander deck waarin ik heel veel replicate en copy spells speel en nu ook een Biovisionary speel (omdat het kan). In een normaal deck is deze combo nog haalbaarder. Ik ga het maar eens test playen.
Power Moderator Official Judge Dustin (Amsterdam) (33) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1-6-2013
Wel een cool idee trouwens Als je meerdere Reflectors hebt liggen, triggeren ze allemaal afzonderlijk en mag je voor elke Reflector betalen. Zo is winnen met Biovisionary opeens nog haalbaar ook
Official Rules Advisor Johan (62) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1-6-2013
Je mag inderdaad kiezen welke eerst triggert, dus als je het effect van de token eerst laat triggeren, en dan het Biovisionary-effect, zal die laatste als eerste resolven en je het spel dus winnen voordat je de token sacrificet.
Premium lid Rembrandt (10) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1-6-2013
Hoe werkt dit exact met Biovisionary? Minion Reflector en Biovisionary zeggen allebij dat hun effecten aan het begin van de endstep plaatsvinden. Mag ik dan kiezen welke eerst triggert? En daardoor dus kiezen dat ik eerst de game win en dan pas de token moet sacrificen? Overigens staat dit in de rulings die onder deze kaart staan. Op de kaart zelf staat het net anders.
NederMagic Rules Advisor Nik de Slachter (Geleen) (28) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-12-2012
Ik zou zeggen van wel, aangezien dat als extra ability op de 'kaart' erbij wordt gezet en je alle tekst meekopieert.
Marijnzor Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-12-2012
Vraag: Als deze token gepopulate word, neemt hij dan ook het "At end of turn, sacrifice that permanent" over?

EDIT: Laat maar, het staat in de rulings en het is dus wel zo.
Power Moderator Official Judge Dustin (Amsterdam) (33) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 31-7-2011
Helaas, dat mag niet: elke keer dat er een non-token creature onder jouw controle op het battlefield komt, triggert de Reflector exact 1 keer, en mag je exact 1 keer zijn ability gebruiken om 1 token te maken. Je kunt dus niet een hele stapel Kokusho-tokens uitspugen, dat zou wel erg broken zijn
Gydo (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 31-7-2011
hallo, ik heb een discusie met mijn speel groep.. Ik speel een Minion Reflector.
De volgende beurt speel ik eenKokusho, the Evening Star.
En stop zo veel mogelijk mana in minion Reflector als dat ik kan..
En ik neem aan dat ik dit zo veel kan doen zolang ik hier de mana voor heb.
Maar is het dus ook mogelijk dat ik meer dan 1token hier uit krijg.. ?
Waardoor de legendary rule afgaat ze allemaal dood gaan en ik bijv met 2tokens en een orgineel 15leven steel per tegenstander.

hoop dat ik duidelijk ben geweet met vriendelijke Groeten
Bas 'Killerbee' De Vaan (Eindhoven) (16) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1-6-2011
Grappig EDH kaartje dit! Ik speel hem in mijn mono rode Jaya Ballard deck, met Hamletback Goliath en Where Ancients Tread
Meer commentaar >
Minion Reflector | Shards of Alara
Oracle tekst
Artifact 
Whenever a nontoken creature enters the battlefield under your control, you may pay 2. If you do, create a token that's a copy of that creature, except it has haste and "At the beginning of the end step, sacrifice this permanent."
Rating na 1 stemmen
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
10/1/2008
As the token is created, it checks the printed values of the creature itís copying, as well as any copy effects that have been applied to it. It wonít copy counters on the creature, nor will it copy other effects that have changed the creatureís power, toughness, types, color, and so on.

10/1/2008
The copiable values of the tokenís characteristics are the same as the copiable values of the characteristics of the creature itís copying, plus haste and ďAt end of turn, sacrifice this permanent.Ē That means if something becomes a copy of the token, it will also have haste and it will also have to be sacrificed at the end of the turn.

10/1/2008
If the creature that caused Minion Reflectorís ability to trigger has already left the battlefield by the time the ability resolves, you can still pay 2. If you do, youíll still put a token onto the battlefield. That token has the copiable values of the characteristics of that nontoken creature as it last existed on the battlefield.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Minion Reflector samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Minion Reflector
Zoek decks met Minion Reflector
Minion Reflector toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Shards of Alara / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Core Set 2020 (M20)
Modern Horizons (MH1)
War of the Sparks (WAR)
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica
Magic 2019
Dominaria
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Core Set 2020.
spacer
devider
Er zijn nu 8 leden ingelogd op NederMagic.
7433 paginas bekeken sinds 19-8-2019 20:55:17
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.