Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Keldon Halberdier

Serie: Time Spiral (TSP)

Rarity: Common Time Spiral Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Iconic Masters
 8
0,15
 1
0,30
Time Spiral
 8
0,15
 3
0,50
Time Spiral Remastered
 4
0,15
 -
0,30
Keldon Halberdier | Time Spiral

 Op voorraad 

€ 0,15 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,50 (3x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
2-1-2011 19:44:00

nee oke dat snap ik, dacht misschien nog ergens rekening mee houden maar dat begreep ik verder wel.

Zoek namelijk wat tegen tempo-tresh vandaag 4x tegen gepeelt super irritant

2-1-2011 19:42:00

Dat als het beestje eenmaal geblocked is, geen damage meer doet aan de tegenstander, ongeacht of het beest dat hem blockt er nog ligt (of niet in dit geval). Dit is met trample anders. Daarmee gaat de resterende damage nog gewoon door.

2-1-2011 19:41:00

hoe bedoel je dat ik om blocking moet denken?

2-1-2011 19:36:00

Aangezien deze first strike heeft doet hij eerst zijn vier schade op de Goyf, die nu vier schade op zich heeft. Het is nog niet lethal, want hij heeft 5 thoughness. Als je de bolt op het goede moment speelt (namelijk tussen de first strike en gewone schade door, want dan krijgt elke speler ook nog priority), dan schiet de bolt de Goyf tot meer dan genoeg schade om hem te doden, en vlak nadat de bolt is geresolved checkt de SBA of hij dood is, en dat is hij, dus gaat hij naar de graveyard voordat hij zijn schade doet.
Je beestje telt nog steeds als blocking, denk daar wel even om.

2-1-2011 19:17:00

stel ik heb deze kaart in play een t-goyf(4/5) valt aan ik blok. en speel lightningbolt. doet de t-goyf dan nog schade aan deze kaart

Jaap (9) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
20-1-2010 13:07:00

kaarten die removed from the game(exiled) zijn, liggen dan ook niet in het spel. Het is bijvoorbeeld geen creature, maar een creature card, dus Doom Blade zal hem niet kunnen raken.

Boss (29) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
20-1-2010 11:45:00

Nee, behalve als het expliciet bij de kaart staat dat je een suspended beest mag kiezen, anders nooit. Zie bijv: Jhoira’s Timebug

20-1-2010 11:09:00

Kunnen deze kaarten met "suspend" abilitie ook getarget worden als ze gesuspend in het spel (removed from game face-up met counters) zijn gelegd? (dus als hij al één of meerdere beurten op tafel ligt met aftel-counters)

groetjes michiel.

Oracle

Creature - Human Warrior 4 / 1

First strike
Suspend 4-R (Rather than cast this card from your hand, you may pay R and exile it with four time counters on it. At the beginning of your upkeep, remove a time counter. When the last is removed, cast it without paying its mana cost. It has haste.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

6/7/2013
You can exile a card in your hand using suspend any time you could cast that card. Consider its card type, any effect that affects when you could cast it (such as flash) and any other effects that could stop you from casting it (such as Meddling Mage’s effect) to determine if and when you can do this. Whether or not you could actually complete all steps in casting the card is irrelevant. For example, you can exile a card with suspend that has no mana cost or requires a target even if no legal targets are available at that time.

6/7/2013
Exiling a card with suspend isn’t casting that card. This action doesn’t use the stack and can’t be responded to.

6/7/2013
If the spell requires any targets, those targets are chosen when the spell is finally cast, not when it’s exiled.

6/7/2013
If the first triggered ability of suspend (the one that removes time counters) is countered, no time counter is removed. The ability will trigger again during the card’s owner’s next upkeep.

6/7/2013
When the last time counter is removed, the second triggered ability of suspend will trigger. It doesn’t matter why the last time counter was removed or what effect removed it.

6/7/2013
If the second triggered ability of suspend (the one that lets you cast the card) is countered, the card can’t be cast. It remains exiled with no time counters on it, and it’s no longer suspended.

6/7/2013
As the second triggered ability resolves, you must cast the card if able. Timing restrictions based on the card’s type are ignored.

6/7/2013
If you can’t cast the card, perhaps because there are no legal targets available, it remains exiled with no time counters on it, and it’s no longer suspended.

6/7/2013
If the spell has any mandatory additional costs, you must pay those if able. However, if an additional cost includes a mana payment, you are forced to pay that cost only if there’s enough mana in your mana pool at the time you cast the spell. You aren’t forced to activate any mana abilities, although you may do so if you wish.

6/7/2013
A creature cast using suspend will enter the battlefield with haste. It will have haste until another player gains control of it (or, in some rare cases, gains control of the creature spell itself).

Decktips