spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
20-2-2019 1:39:30 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Crown of Convergence informatie
Serie: Ravnica (RAV)
Rarity: Rare Ravnica Rare
Geef commentaar op Crown of Convergence
Crown of Convergence komt voor in
Serie Normaal Foil
Ravnica
 5
0,40
 -
1,00
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Kenta (9) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Nessix (2) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Maarten (10) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
BartvD Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Wouter (136) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 7 0
Ferdi (73) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid stijn BE (42) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Invictus4774 (55) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Bjorn (50) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
AntiKikker Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Bobbelaar (14) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid PR Patiwael (37) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Jelle L (Zwolle) (131) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Superne5k (149) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Tom (93) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid wouter (19) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
SvM Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Crown of Convergence uit Ravnica. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Annika Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 14-4-2011
ja das opzich best logisch
tom V (Breda) (46) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 14-4-2011
jep, dat mag gewoon
anders had er iets bij gestaan als: use this ability only once each turn.
Official Judge Mark (337) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 14-4-2011
Jazeker, dat mag
Annika Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 14-4-2011
uhm misschien n stomme vraag... maar de ability van kaarten onderop je library leggen, mag je dat zo vaak doen als je wil per beurt? (indien je genoeg mana kan betalen elke keer) ik dacht zelf van wel, maar begin te twijfelen als ik er langer over nadenk
Crown of Convergence | Ravnica
Oracle tekst
Artifact 
Play with the top card of your library revealed.
As long as the top card of your library is a creature card, creatures you control that share a color with that card get +1/+1.
GW: Put the top card of your library on the bottom of your library.
Rating na 0 stemmen
Er is nog niet op deze kaart gestemd.
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
10/1/2005
A colorless creature on top of your library never gives a bonus, and a colorless creature on the battlefield never gets a bonus.

4/15/2013
The top card of your library isnít in your hand, so you canít suspend it, cycle it, discard it, or activate any of its activated abilities.

4/15/2013
If the top card of your library changes while youíre casting a spell or activating an ability, the new top card wonít be revealed until you finish casting that spell or activating that ability.

4/15/2013
When playing with the top card of your library revealed, if an effect tells you to draw several cards, reveal each one before you draw it.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Crown of Convergence samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Crown of Convergence
Zoek decks met Crown of Convergence
Crown of Convergence toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Ravnica / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica
Magic 2019
Dominaria
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Ravnica Allegiance.
spacer
devider
Er zijn nu 4 leden ingelogd op NederMagic.
8614 paginas bekeken sinds 19-2-2019 22:37:15
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.