Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: 9th Edition (9ED)
Serie | Normaal | Foil | ||
6th Edition | 1,50 | |||
9th Edition | 1,95 | 9,95 | ||
Portal I | 9,95 | |||
Starter 1999 | 3,95 | |||
Visions | 1,95 |
Het kan nog beter De ultieme draw voor dit deck is een wit/groene of rood/groene Karoo, een random ongetapt landje, 2x Amulet of Vigor, Summer Bloom, en twee Primeval Titans (of twee Summoner’s Pact voor dramatisch effect).
T1: Speel het ongetapte landje en de Amulet. T2: Speel met het eerste landje je tweede Amulet. Speel daarna de Karoo (Selesnya Sanctuary bijvoorbeeld). De bounce trigger van de Selesnya Sanctuary gaat op de stack, gevolgd door twee untap triggers van beide Amulets. Untap 2 keer, maak 4 mana, en neem de Selesnya Sanctuary terug in je hand door zijn eigen trigger. Speel Summer Bloom. Herhaal dit trucje 3 keer, voor 14 mana in totaal.
Speel de eerste Titan, zoek Boros Garrison en Slayers’ Stronghold, en laat de 4 untap triggers bovenop de bounce trigger gaan. Na de eerste untap geef je de eerste Titan haste, vigilance en +2/+0. Na de tweede untap bounce je het landje dat je T1 hebt gespeeld.
Speel de tweede Titan van de overige 8 mana, en laat twee wit over. Zoek Vesuva en Gruul Turf, Vesuva kopieert Slayers' Stronghold. Weer 5 triggers op de stack, en met de twee untaps van de kopie van Slayer's Stronghold, twee rode mana van de Gruul Turf, en de twee witte mana die je nog had van de Selesnya Sanctuary kan je beide Titans nog eens +2/+0, haste en vigilance geven. Voordat de bounce trigger van de Gruul Turf resolvet, gebruik je de ongetapte Boros Garrison en de originele Slayer's Stronghold om de tweede Titan ook 10/6 te maken. Return nu de Slayer's Stronhold of de kopie daarvan naar je hand.
Twee 10/6 Titans met haste, trample en vigilance lijkt me meestal genoeg om meteen te winnen, maar aangezien je T2 geen Pact of Negation hebt getopdeckt en twee Summoner's Pacts hebt gespeeld om de Titans te zoeken wil je niet verliezen door de Path to Exile die de tegenstander op hand heeft. En aangezien je toch nog vier land mag zoeken met de triggers van de Titans als ze aanvallen worden dat Sunhome, Fortress of the Legion, Vesuva (die Boros Garrison kopieert) en twee random landjes. Dat is genoeg om beide Titans double strike te geven.
T2, 40 schade. Ik hou van dit deck
Het volgende droomscenario las ik laatst elders bij Summer Bloom.
Eerste beurt: basic landje en Amulet of Vigor. Tweede beurt: nog een basic landje en cast Summer Bloom en play Simic Growth Chamber tap voor mana bounce zichzelf en herhaal en herhaal. Cast Primeval Titan, zoek Slayers’ Stronghold en Boros Garrison, gebruik de mana uit Boros Garrison om Slayers’ Stronghold te activeren, kies je Primeval Titan en val aan. Zoek alvast een Sunhome, Fortress of the Legion voor volgende beurt. Dit wordt een kort potje
Deze naast Horn of Greed kan erg fijn zijn.
Met Word of Command cast de actieve speler(dus de tegenstander) nog steeds het landje in zijn eigen beurt. En als je Word of Command speelt in je eigen beurt dan mag hij geen land spelen.
nee landjes mag je nooit spelen in je tegenstanders beurt. die discussie hadden we laatst nog bij Djinn of Wishes
als ik deze om wat voor reden dan ook speel tijdens mijn tegenstanders beurt mag ik geen landjes spelen toch?
Je krijgt een idee dat ze bij Wizards niet echt uit konden komen of deze kaart nu rare of uncommon moest worden.
Kan ook met 4x Oracle of Mul Daya. Of sowieso met haar, eigenlijk.
landfall anyone?
Sorcery
You may play up to three additional lands this turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Banned in: Modern
10/4/2004
This spell increases the number of lands you can play in a turn. The land cards are played as you would normally play lands.
Decktips