Tips

Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Throne of Eldraine (ELD)
Commander 2019 (C19)
Core Set 2020 (M20)
Modern Horizons (MH1)
War of the Sparks (WAR)
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Throne of Eldraine.

Sensei’s Divining Top

Serie: Champions (CHK)
Rarity: Uncommon Champions Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Champions
 2
24,95
 2
74,95
Eternal Masters
 -
19,95
 -
39,95
FtV Exiled
 -
34,95    
Alle FtV zijn speciale foils.
Sensei’s Divining Top | Champions

 Op voorraad 

€ 24,95 (2x)

 Kopen

FOIL 

€ 74,95 (2x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (21) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
26-6-2018 17:22:00

Remco zei het al, maar: ja, dan heb je gewonnen.

Eerst pak je een kaart, daarna pas leg je de Top op je (lege) library.
In dit geval: eerst wil je een kaart pakken, maar je library is leeg en dat kun je dus niet, waardoor de Maniac zijn werk doet (daarna leg je de Top op je library als je dat leuk vindt).

Premium lid G-men (96) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
26-6-2018 16:57:00

Sorry voor de onduidelijkheid

het ging er om dat vanuit de Primal Surge, de Laboratory Maniac en de Sensei’s Divining Top op tafel komen.

Dat op het moment dat Primal Surge klaar is met resolven mijn library leeg is. Daarna ga ik de 2e ability gebruiken van de top, zodra deze resolved heb ik gewonnen. Toch?

Global Moderator Remco (21) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
26-6-2018 15:49:00

En, in dát scenario win je toch? Want het replacement effect van de Maniac zorgt er dan voor dat er op de Top staat: "You win the game, then put Sensei's Divining Top on top of its owner's library"

26-6-2018 15:28:00

Hij bedoelt waarschijnlijk dat z'n library leeg is en de Top op tafel ligt: of de Top Laboratory Maniac je het spel laat winnen of dat de Top ervoor zorgt dat je library niet leeg is omdat je 'm vervolgens na de draw op je deck moet leggen (en er dus weer een kaart in je library zit)

26-6-2018 15:22:00

Ik begrijp je vraag niet helemaal. Als je een kaart zou pakken terwijl je libray leeg is terwijl je een Laboratory Maniac op tafel hebt dan wordt de draw vervangen met de replacement effect van de Maniac.

De Primal Surge moet eerst helemaal klaar zijn met resolven voordat je iets anders mag doen.

Beantwoordt dit wat je wilt weten?

Premium lid G-men (96) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
26-6-2018 15:14:00

Als je via een Primal Surge deze kaart op tafel krijgt, in combinatie met Laboratory Maniac.


Win je dan met de 2e ability? Of moet je eerst alles afronden voordat je wint, dus dat je eigenlijk in je Sensei’s Divining Top koopt.


Ik speel verder alleen permanents in dit deck, dus mijn library is leeg op het moment dat ik dit wil doen.

28-10-2017 17:49:00

Dat kan inderdaad. Je haalt dan eerst top terug, daarna leg je een artifact in, en als laatste resolved tops ability en draw je een kaart. (En zou je Top op top leggen, maar omdat Top is verdwenen doe je dat niet.)

Je zou zelfs de Top weer in het spel kunnen leggen met Master Transmuter. Hij gaat dan nog steeds niet naar de top van je deck, omdat het spel hem als een nieuwe Top ziet.

28-10-2017 17:16:00

Kan je met Master Transmuter deze bouncen naar je hand na het activeren van de 2de ability?

Je tapt top om een kaart te pakken. In response; return met transmuter. Top gaat naar je hand maar pakt nog wel een kaart. Dan leg je een artifact van je hand in het spel. Of leg je eerst een artifact in het spel voor je de kaart van top pakt?

: abilities gaan op de stack waardoor er op gereageerd kan worden, toch?

6/8/2016
If Sensei's Divining Top leaves the battlefield while its second ability is on the stack, you'll draw a card and leave Sensei's Divining Top in the zone it's moved to.

Dit beaamt het wel. Of zie ik dat verkeerd?

25-4-2017 10:47:00

Hij is in eerste instantie gebanned vanwege 't Miracle deck in Legacy. In Commander is deze kaart totaal geen probleem. Met die redenering van jou kan je Soothsaying ook wel gaan bannen, of Cathars’ Crusade. Maralen of the Mornsong Duurt allemaal lang.

25-4-2017 9:24:00

Was verbaasd toen deze niet in de banned list voor commander zat. Rekt spelletjes onnodig lang.

Premium lid NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
25-4-2017 7:01:00

Werd ook wel tijd ook.

Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (21) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
25-4-2017 0:26:00

Huilen dit. Echt veel decks en kaarten die hierdoor behoorlijk afgezwakt worden.

Premium lid Soga (0) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
25-4-2017 0:06:00

RIP

24-4-2017 17:07:00

Nu ook gebanned in Legacy: hier

30-8-2016 0:36:00

Ik denk dat dat voor een heel aantal arts geld, zou me niets verbazen als een heel aantal artists 'gewoon' veel meer dingen getekend hebben dan er gebruikt zijn.

Oracle

Artifact 

1: Look at the top three cards of your library, then put them back in any order.
T: Draw a card, then put Sensei's Divining Top on top of its owner's library.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Commander
Banned in: Modern, Legacy

Officiele rulings

6/8/2016
Sensei’s Divining Top’s second ability may be activated in response to its first ability. If so, you’ll draw a card, put Sensei’s Divining Top on top of your library, and then look at the top three cards and rearrange them.

6/8/2016
If Sensei’s Divining Top leaves the battlefield while its second ability is on the stack, you’ll draw a card and leave Sensei’s Divining Top in the zone it’s moved to.

Sensei’s Divining Top is in 2222 decks gevonden. De getallen achter de andere kaarten geven aan in hoeveel van de 2222 decks zij ook voorkomen.

Sol Ring 623

Force of Will 447

Polluted Delta 421

Wasteland 419

Flooded Strand 388

Brainstorm 385

Eternal Witness 382

Swords to Plowshares 377

Demonic Tutor 364

Command Tower 361

Verdant Catacombs 346

Enlightened Tutor 334

Lightning Greaves 327

Misty Rainforest 324

Academy Ruins 323

Marsh Flats 309

Vampiric Tutor 308

Mystical Tutor 302

Counterbalance 295

Underground Sea 291

Nickname # Foil
Zjef (27) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 2 0
Jeroen van Berk (7) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Official Rules Advisor Jarno Cosijn (Assendelft) (308) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 5 0
Jacinto (47) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
ivo (23) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 3 0
Roy emmeloord (169) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
ikkes (16) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Bally (37) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 2 0
Kenny (3) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Gerben D (4) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
TLB (3) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Premium lid Roald Landheer (8) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
BartvD Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
goossens Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 2 0
* Dit is het aanbod van Sensei’s Divining Top uit Champions. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.