Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mirrodin (MRD)
Serie | Normaal | Foil | ||
4th Edition | 0,75 | |||
Antiquities | 24,95 | |||
Asian BB 4th | 0,75 | |||
Elspeth vs Tezzeret | 0,75 | |||
M11 | 0,75 | 3,50 | ||
Mirrodin | 0,75 | 3,50 |
Prijs:
€ 0,75
FOIL
€ 3,50
toch even oude koeien uit de sloot halen,
Bruxonn 3-3-2012
leuke infinite combo:
Triskelion, Doubling Season en Rite of Passage.
trisk schiet 1 op zichzelf, krijgt 2 counters bij, schiet 1 op zichzelf, krijgt er 2 bij etc.
paar duizend counters-> tegenstander weg.
Lord of the zombies (Almere) (131) 3-3-2012
Wel opletten dat je niet direct gewonnen hebt, maar pas de volgende beurt. (Je Triskelion wordt namelijk wel gigantisch, maar krijgt ook gigantisch veel damage. Zolang die damage er op ligt gaat Triskelion dood zodra je te veel counters verwijderd. )
Maar met Doubling Season hoef je toch niet te wachten?
Je schiet 1 damage, je krijgt 2 counters 1 damage.
Doe dit 80x, krijg je 160 counters en 80 damage, dan haal je er 20 counters van af, en schiet je die op je tegenstander, heb je nog steeds een 140 die niet dood gaat aan zijn eigen damage?
Of zie ik iets over het hoofd?
nee dat kan niet. aaah niks lekkerder dan een dode discussie.
maar je kunt toch aan het begin van de tegenstander zijn beurt hem gewoon neerschieten als reactie op het eerste wat hij doet?
laatste 2 zelfs of je speelt ze met Heartless Summoning
deze met Mikaeus, the Unhallowed is ook leuk alleen moet je wel rekening houden met de laatste counter te verwijderen zodat hij zichzelf damage doet ipv een ander target.
Dat kan niet. Triskelions ability laat je telkens 1 counter verwijderen voor 1 damage. Je kan zijn ability wel meerdere malen activeren zonder priority door te geven, maar SBA's worden nog steeds gechecked na elke activatie. (En gooien Trisk het graf in als hij te klein/beschadigd is)
kun je die counters niet in 1x eraf halen dan?
ik dacht van wel...
Wel opletten dat je niet direct gewonnen hebt, maar pas de volgende beurt. (Je Triskelion wordt namelijk wel gigantisch, maar krijgt ook gigantisch veel damage. Zolang die damage er op ligt gaat Triskelion dood zodra je te veel counters verwijderd. )
leuke infinite combo:
Triskelion, Doubling Season en Rite of Passage.
trisk schiet 1 op zichzelf, krijgt 2 counters bij, schiet 1 op zichzelf, krijgt er 2 bij etc.
paar duizend counters-> tegenstander weg.
Die gast heet Kees.
nee hoor,
Ik wou het rijtje gewoon even afmaken
Heb ik iets verkeerds gezegd?
@ koen
+Blade of the Bloodchief!
ok, dus.... basilisk collar..... triskelion..... proliferate deck...
=
nice
Als Hidetsugu’s Second Rite tegen je gespeeld wordt
Artifact Creature - Construct 1 / 1
Triskelion enters the battlefield with three +1/+1 counters on it.
Remove a +1/+1 counter from Triskelion: It deals 1 damage to any target.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/15/2010
If you activate the ability of an attacking or blocking Triskelion during the declare blockers step, it will deal less combat damage as a result. If you wait until the combat damage step, but Triskelion is dealt lethal damage, it’ll be destroyed before you get a chance to activate its ability.
8/15/2010
If Triskelion has damage marked on it, activating its ability may cause that damage to become lethal. For example, say a Triskelion with two +1/+1 counters on it has been dealt 2 damage earlier in the turn. If you activate its ability by removing a +1/+1 counter from it, it now has 2 toughness and is destroyed as a state-based action. You won’t be able to remove the other +1/+1 counter from it to activate its ability again. The first activation of the ability will still resolve.
Decktips