Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Mystic Decree

Serie: Homelands (HML)

Rarity: Rare Homelands Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Homelands
 -
0,60    
Mystic Decree | Homelands

Prijs:

€ 0,60

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
14-9-2015 17:26:00

Of met Moat

14-9-2015 17:25:00

Of juist mét Stormtide Leviathan, als je niet aangevallen wilt worden!

14-9-2015 17:11:00

Deze is echt killing tegen Stormtide Leviathan

17-11-2010 21:43:00

Dat heeft te maken met timestamps. Komt eerst deze in het spel en dan pas geef je je beest flying, dan heeft hij flying. Geef je hem eerst flying en dan komt deze in het spel, dan heeft hij het niet.

17-11-2010 21:38:00

Als deze op het veld ligt en ik een creature flying until end of turn geef, wat gebeurd er dan? Verliest hij het dan weer..?

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
17-4-2010 18:13:00

Dat is bijvoorbeeld met "can block"/"can't block". Dan wint inderdaad de laatste.

Maar volgens mij staat dit daar los van. Volgens mij is dit:

613.1f - Layer 6: Ability-adding and ability-removing effects are applied.

En dingen die in dezelfde layer zitten, werken inderdaad met timestamps, waarvan degene met de laatste timestamp wint.

Zie ook:

613.8 - One continuous effect can override another. Sometimes the results of one effect determine whether another effect applies or what another effect does.

Example: Two Auras are enchanting the same creature: one that says "Enchanted creature gains flying" and one that says "Enchanted creature loses flying." Neither of these depends on the other, since nothing changes what they affect or what they're doing to it. Applying them in timestamp order means the one that was generated last "wins." It's irrelevant whether an effect is temporary (such as "Target creature loses flying until end of turn" or global (such as "All creatures lose flying".

17-4-2010 17:57:00

Wat ik altijd begrepen heb is dat een Can altijd overruled wordt door een can't ... lose islandwalk werkt volgens mij voor alles dus ook je merfolks. Maar weet niet elk stukje regels hierbij hoort.

17-4-2010 12:17:00

Normaal gezien moet je letten op de time stamp. Welke later in het spel komt bepaalt of ze het hebben. In dit geval is Lord of Atlantis de permanent die het laatst in het spel is gekomen, en dus hebben ze islandwalk. (Het lijkt me een normale situatie, en anders verbetert iemand me nog wel(A)).

17-4-2010 11:38:00

even een vraagje, stel ik speel deze en de volgende beurt speelt mijn tegenstander Lord of Atlantis hebben zijn merfolks dan islandwalk of niet?

Oracle

World Enchantment 

All creatures lose flying and islandwalk.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

10/1/2008
This has the supertype world. When a world permanent enters the battlefield, any world permanents that were already on the battlefield are put into their owners’ graveyards. This is a state-based action called the “world rule.” The new world permanent stays on the battlefield. If two world permanents enter the battlefield at the same time, they’re both put into their owners’ graveyards.

Decktips