Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Time Spiral Remastered (TSR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Mind vs Might | 0,30 | |||
Modern Masters | 0,30 | 2,95 | ||
Time Spiral | 0,25 | 3,95 | ||
Time Spiral Remastered | 0,20 | 0,50 |
Over goeie plays:
hier
Turn 2 kill met dredge. Althans, tegen dredge
Er is nog een ander filmpje waarbij de 'dredge-speler' alles eruit gooit wat hij kan, met 20(of meer) tokens aanvalt en tegen een Darkness aanloopt.
Tegenstander: untap, swamp, cycleGempalm Polluter en win!
Daar hou ik nou echt van..
Daar boos over worden en droppen is echt TE kinderachtig voor woorden Coole play
ik had ooit echt een grappige play hier tegen, ik mocht beginnen ik leg een island neer en pass.
mijn tegenstander stormt heel zijn hand leeg en legt een stuk of 16/18 van deze dingen neer en zit daar heel zelfverzekerd.
mijn turn, island-> echoing truth. hij was zo boos dat ie meteen dropte xD
Of je laat ze zoals gebruikelijk in legacy een beurt liggen en valt dan aan met je berg tokens.
Dit kan natuurlijk ook gewoon:
Zorg dat Mass Hysteria in het spel ligt (of bijvoorbeeld Goblin Chieftain) door in een eerdere beurt te spelen.
Dan doe je storm ding. Speel {=empty the warren}. Speel Goblin War Strike en val dan aan met al je 1/1 of 2/2 (Goblin Chieftain) haste goblins.
Haste is zeker een must, maar daar zijn al een aantal kaarten voor genoemd. De +1/+0 is denk ik alleen van belang als je weet dat je oppo zonder mogelijkheden zit voor mass removal.
Ik zou zelf dan liever 1 mana overhouden voor bijvoorbeeld Goblin War Strike
Dat klopt wel maar hij heeft zelf toch ook strom. Als je ze Haste weet te geven is het toch best een mooie aanvulling?
Nee ik denk niet dat, dat direct een goede toevoeging is, want deze komt dan pas na je storm count. Dan moet je dus 2 mana daarvoor openhouden, terwijl je ook een extra spel kunt spelen voor de storm en daarmee 2 extra tokens genereerd.
Is Haze of Rage dan miss ook een goede combo daar mee?
Aanvallen met het leger aan goblin tokens die je van deze kaart krijg is meestal het idee. (eventueel met Mass Hysteria of iets anders dat haste geeft). Als het cool vind is Last-Ditch Effort en idd Goblin War Strike een idee. Goblin Bombardment kan ook nog (kan voor de storm count meerekenen) en voor extra coolheid zijn Voracious Dragon en Clickslither er nog. Hoewel het gewoon aanvallen met de tokens (evt. met haste) denk ik toch het handigst is.
Owja,
Ik ben een Strom deck aan het maken en een aantal mensen zegen dat ik dan deze moet spelen, maar wat is dan je kill? Moet je dan ook Goblin War Strike spelen, of wat?
Nee, gelukkig maar! Want anders zou een willekeurige Storm spell casten meteen het spel in een gelijkspel laten eindigen, omdat al je kopietjes die je krijgt ook Storm hebben en dan zouden triggeren op alle andere kopietjes, die ook weer zouden triggeren etcetera...
Jammer
Storm telt alleen gecaste spells. Storm copies worden niet gecast (net als de meeste copies).
Als je een kaart kopieert door middel van Storm tellen alle kopie's dan ook bij een volgende stormkaart die je speelt?
Sorcery
Create two 1/1 red Goblin creature tokens.
Storm (When you cast this spell, copy it for each spell cast before it this turn.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2013-06-07 - wotc
The copies are put directly onto the stack. They aren't cast and won't be counted by other spells with storm cast later in the turn.
2013-06-07 - wotc
Spells cast from zones other than a player's hand and spells that were countered are counted by the storm ability.
2013-06-07 - wotc
A copy of a spell can be countered like any other spell, but it must be countered individually. Countering a spell with storm won't affect the copies.
2013-06-07 - wotc
The triggered ability that creates the copies can itself be countered by anything that can counter a triggered ability. If it is countered, no copies will be put onto the stack.
Decktips