spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
21-7-2018 0:18:04 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Inalla, Archmage Ritualist informatie
Serie: Commander 2017 (C17)
Rarity: Mythic Commander 2017 Mythic
Geef commentaar op Inalla, Archmage Ritualist
Inalla, Archmage Ritualist komt voor in
Serie Normaal Foil
Commander 2017
 6
2,50    
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid Djilan (365) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Peter (110) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Marnix de Jong (49) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
dvzuidam Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
burnbaby (44) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid KingYip (53) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Inalla, Archmage Ritualist uit Commander 2017. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Premium lid Jense (Utrecht) (6) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-4-2018
Nee, je kan een creature alleen kicken wanneer je hem cast en aangezien de copy niet gecast wordt is hij niet gekicked / kan hij niet gekicked worden.
Premium lid Roy emmeloord (165) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-4-2018
heeft het kopie van een gekickte Ana Battlemage ook de kicker trigger etb-ability?
Premium lid Roy emmeloord (165) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 8-2-2018
@michiel, kun je hier de oversized van toevoegen? kan ik hem iig op mn wantlist zetten. ook als je hem niet op voorraad hebt. (alle commander 2017 oversized volgens mij?)
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 14-1-2018
Nu graag weer ontopic.

Offtopic reacties worden vanaf nu beloond met een waarschuwing.

edit: Offtopic post gewist. Waarschuwing uitgedeeld via pm en notitie in profiel gemaakt.
Premium lid Official Rules Advisor OB (22) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 13-1-2018
Timestream Navigator casten, betalen voor de Eminence, ability van de token gebruiken en de originele Timestream Navigator terughalen op hand door de Riptide Laboratory. Voor slechts infinite turns.
Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (21) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 13-1-2018
Wat voor trucje?
Premium lid Yannick (0) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 13-1-2018
Heavy hoor, samen met Timestream Navigator. Kopie knallen en gebuiken voor extra beurt, en dan t origineel terughalen met Riptide Laboratory. In je nieuwe beurt hetzelfde trucje en je mag infinite in je eentje doorspelen. Jhoira of the Ghitu zal er happy van worden. Ik niet zo. Toch doen he. Voor een keer.
Premium lid Neal Vrielink (0) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 28-8-2017
Duidelijk! Bedankt.
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 28-8-2017
Wat je het beste kunt doen, is de ability van Sundial of the Infinite activeren met de exile trigger op de stack. De trigger wordt dan van de stack verwijderd en resolvet dus niet, waardoor je het token mag houden en niet hoeft te exilen. En aangezien hij al was getriggerd, zal hij niet nogmaals triggeren.

Als je Sundial activeert voordat de delayed trigger uberhaupt af kon gaan, zal die de volgende beurt alsnog triggeren, bij de eerstvolgende end step. Want dat is dan de next end step.
Premium lid Neal Vrielink (0) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 28-8-2017
Als je een creature kopieert met Inalla's ability, en je eindigt je beurt met Sundial of the Infinite, wordt je token dan nog steeds ge-exiled?
Johannes Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 21-8-2017
En beide altaren kunnen worden gevonden door een enkele Trophy Mage. /
Premium lid Official Rules Advisor OB (22) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 21-8-2017
Dat werkt inderdaad. Goed gevonden!
Premium lid Xander (37) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 21-8-2017
Kennen jullie de inifinity combo al met Inalla? Heb haar in je Command Zone of de Battlefield. Dan de kaart Ashnod’s Altar of iets zoals Phyrexian Altar. (Waarmee je mana kan produceren bij het saccen van een creature).
Cast een Bloodline Necromancer. In reactie op de trigger van Inala sacrifice je de Bloodline Necromancer aan de Altar of wat anders dat je hebt wat je mana kunt geven.
Betaal dan 1 Mana voor een copy van de Bloodline Necromancer. Deze haalt dan je origineel terug.
Inalla zal weer triggeren en je kan dit herhalen totdat je genoeg 3/2 Lifelink hebt op tafel voor lethal aan te vallen. Indien Haste geen optie is, de ability van Inalla als ze op het veld ligt
Inalla, Archmage Ritualist | Commander 2017
Oracle tekst
Legendary Creature - Human Wizard 4 / 5
Eminence - Whenever another nontoken Wizard enters the battlefield under your control, if Inalla, Archmage Ritualist is in the command zone or on the battlefield, you may pay 1. If you do, create a token that's a copy of that Wizard. The token gains haste. Exile it at the beginning of the next end step.
Tap five untapped Wizards you control: Target player loses 7 life.
Rating na 0 stemmen
Er is nog niet op deze kaart gestemd.
Tournooi info
Legal in: Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
8/25/2017
You can pay 1 only once each time Inalla’s first ability resolves. You can’t pay more to get more than one token.

8/25/2017
If Inalla enters the battlefield at the same time as other Wizards you control, its ability will trigger for each of those other Wizards.

8/25/2017
The token copies exactly what was printed on the creature and nothing else (unless that creature was copying something else; see below). It doesn’t copy whether that creature was tapped or untapped, whether it had any counters on it or Auras and/or Equipment attached to it, or any non-copy effects that changed its power, toughness, types, color, and so on.

8/25/2017
If the copied creature had X in its mana cost, X is 0.

8/25/2017
If the copied creature was copying something else, the token enters the battlefield as whatever that permanent was copying.

8/25/2017
Any enters-the-battlefield abilities of the copied creature will trigger when the token enters the battlefield. Any “As [this creature] enters the battlefield” or “[This creature] enters the battlefield with” abilities of the copied creature will also work.

8/25/2017
If the creature that caused Inalla’s ability to trigger has already left the battlefield by the time the ability resolves, you can still pay 1. If you do, you’ll create a token with the copiable values of the characteristics of that creature as it last existed on the battlefield.

8/25/2017
If a copied creature is legendary, any triggered abilities it has will trigger if appropriate before the “legend rule” causes one of those legendary creatures to be put into its owner’s graveyard. Those abilities will be put on the stack after the “legend rule” is applied.

8/25/2017
To activate Inalla’s last ability, you may tap any untapped Wizards you control, including ones you haven’t controlled continuously since the beginning of your most recent turn, such as Inalla itself. (Note that tapping the creature doesn’t use T [the tap symbol].)

8/25/2017
Three eminence abilities are triggered abilities. That creature must be on the battlefield or in the command zone as the trigger event occurs and also as the triggered ability resolves. If the creature is in an appropriate zone as the trigger event occurs but leaves that zone, the ability won’t do anything as it resolves.

8/25/2017
Notably, if your commander is on the battlefield and its eminence ability triggers, but it’s put into the command zone before that ability resolves, that ability won’t do anything as it resolves. This is because an object that changes zones is considered a new object.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Inalla, Archmage Ritualist samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Inalla, Archmage Ritualist
Zoek decks met Inalla, Archmage Ritualist
Inalla, Archmage Ritualist toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Commander 2017 / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Magic 2019 (M19)
Dominaria (DOM)
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle M19.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 15 leden ingelogd op NederMagic.
7723 paginas bekeken sinds 20-7-2018 20:46:04
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.