spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
23-4-2019 4:34:16 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Dispossess informatie
Serie: Amonkhet (AKH)
Rarity: Rare Amonkhet Rare
Geef commentaar op Dispossess
Dispossess komt voor in
Serie Normaal Foil
Amonkhet
 7
0,35
 -
1,25
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid Ferdi (73) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Dorus (60) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Stein (49) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Winant (32) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Claesar Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
Premium lid Martin (99) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid Official Rules Advisor Duncan (235) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Marcel (57) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Ingmar (33) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
Black Weirdo (Veghel) (68) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Theo (Antwerpen) (2) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Robbert M (113) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
JonaDDD (3) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Global Moderator Remco (19) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid TimFakkel Arnhem (262) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid G-men (94) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid Bjorn Van der Zanden (53) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Roald (73) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid Daanson (61) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Sheepgurt (0) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Dispossess uit Amonkhet. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Global Moderator Official Rules Advisor Lord of the zombies (Almere) (133) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 15-2-2019
Bij deze dan bevestiging voor de 100%: Dat werkt niet. Je kijkt voor de card name naar de oracle text.

201.3a If a player is instructed to choose a card name with certain characteristics, the player must choose the name of a card whose Oracle text matches those characteristics. (See rule 108.1.)
Example: Dispossess reads, in part, "Choose an artifact card name." The player can choose the name of any artifact card, even one that's not legal in the format of the current game. The player can't choose Island, even if an Island on the battlefield has been turned into artifact by some effect.
Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (21) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 15-2-2019
Opzich een goede vraag. Ik zou het zo niet 100% zeker durven zeggen of je dan Squire mag zeggen.

Volgens mij is het antwoord: nee, je mag geen Squire zeggen, omdat dat geen ARTIFACT CARD is. Dat wil zeggen dat het niet uit maakt of hij als permanent zijnde het type artifact heeft gekregen. Op de kaart zelf staat nog altijd niet 'artifact', dus is het geen artifact card.

Bovendien noem je een kaart en is de gekozen kaart geen target!!! Het target van de ability is een opponent. (Je zou ook geen kaart als target kunnen hebben voor deze spell, omdat je dat target vaak niet kan aanwijzen en je daardoor anders vaak geen legal target zou kunnen hebben voor deze spell.)
Premium lid the dude (alias Neft) (73) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 15-2-2019
Stel mijn tegenstander heeft een Squire in het spel en ik heb een Liquimetal Coating in het spel liggen, nu gebruik ik de ability van Liquimetal Coating om Squire een artifact te maken. Wordt Squire hierdoor een legal target voor Dispossess?
Dispossess | Amonkhet
Oracle tekst
Sorcery 
Choose an artifact card name. Search target opponent's graveyard, hand, and library for any number of cards with the chosen name and exile them. Then that player shuffles their library.
Rating na 0 stemmen
Er is nog niet op deze kaart gestemd.
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Dispossess samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Dispossess
Zoek decks met Dispossess
Dispossess toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Amonkhet / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica
Magic 2019
Dominaria
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Ravnica Allegiance.
spacer
devider
Er zijn nu 1 leden ingelogd op NederMagic.
11841 paginas bekeken sinds 22-4-2019 23:06:41
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.