Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Narnam Renegade

Serie: Aether Revolt (AER)

Rarity: Uncommon Aether Revolt Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Aether Revolt
 -
0,25
 -
1,50
Narnam Renegade | Aether Revolt

Prijs:

€ 0,25

Uitverkocht

FOIL 

€ 1,50

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
2-6-2019 13:47:00

Dank je! Ik heb die enter the battlefield regels altijd lastig gevonden.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-6-2019 08:23:00

Nee.

"enters the battlefield with" van Revolt is een replacement effect dat je toepast vlak voordat Narnam Renegade de battlefield binnenkomt.

"Whenever another creature enters the battlefield" van Graft is een triggered ability die pas af gaat als het creature al lang en breed op de battlefield ligt.

2-6-2019 08:06:00

Timing vraag: werkt de Revolt van deze met Simic Initiate als je deze op de Renegade legt zodra die Renegade in het spel komt?

Oracle

Creature - Elf Warrior 1 / 2

Deathtouch
Revolt - Narnam Renegade enters the battlefield with a +1/+1 counter on it if a permanent you controlled left the battlefield this turn.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

2/9/2017
Revolt abilities check only whether a permanent you controlled left the battlefield this turn or not. They don’t apply multiple times if more than one permanent you controlled left the battlefield. They don’t check whether the permanent that left the battlefield is still in the zone it moved to.

2/9/2017
Revolt abilities don’t care why the permanent left the battlefield, who caused it to move, or where it moved to. They’re equally satisfied by an artifact you sacrificed to pay a cost, a creature you controlled that was destroyed by Murder, or an enchantment you returned to your hand with Leave in the Dust.

2/9/2017
Tokens that leave the battlefield will satisfy a revolt ability.

2/9/2017
Energy counters aren’t permanents. Paying E won’t satisfy a revolt ability.

Decktips