spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
20-9-2017 0:34:50 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Alms of the Vein informatie
Serie: Shadows over Innistrad (SOI)
Rarity: Common Shadows over Innistrad Common
Geef commentaar op Alms of the Vein
Alms of the Vein komt voor in
Serie Normaal Foil
Shadows over Innistrad
 4
0,20
 -
0,75
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Dreambounds Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 0 1
Premium lid Marcel (51) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
Mark Oude Nijhuis (8) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Carla (29) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Chris072 (62) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4 0
Premium lid StevenField (5) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Theodoor Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 0 1
Premium lid Joris (9) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid Ingmar (23) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid jover83 (0) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Alms of the Vein uit Shadows over Innistrad. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Er is nog geen commentaar op deze kaart.
Alms of the Vein | Shadows over Innistrad
Oracle tekst
Sorcery 
Target opponent loses 3 life and you gain 3 life.
Madness B (If you discard this card, discard it into exile. When you do, cast it for its madness cost or put it into your graveyard.)
Rating na 0 stemmen
Er is nog niet op deze kaart gestemd.
Tournooi info
Legal in: Standard, Modern, Block, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
4/8/2016
Cards are discarded in a Magic game only from a playerís hand. Effects that put cards from a playerís library into that playerís graveyard do not cause those cards to be discarded.

4/8/2016
A spell cast for its madness cost is put onto the stack like any other spell. It can be countered, copied, and so on. As it resolves, itís put onto the battlefield if itís a permanent card or into its ownerís graveyard if itís an instant or sorcery card.

4/8/2016
Casting a spell for its madness cost doesnít change its mana cost or its converted mana cost. You just pay the madness cost instead.

4/8/2016
Effects that cause you to pay more or less for a spell will cause you to pay that much more or less for its madness cost, too.

4/8/2016
Madness works independently of why youíre discarding the card. You could discard it to pay a cost, because a spell or ability tells you to, or even because you have too many cards in your hand at the end of your turn. You canít discard a card with madness just because you want to, though.

4/8/2016
When you cast a card with madness, it was still discarded. If it was discarded to pay a cost, that cost is still paid. Abilities that trigger when a card is discarded will still trigger.

4/8/2016
If you choose not to cast a card with madness when the madness triggered ability resolves, itís put into your graveyard. You donít get another chance to cast it later.

4/8/2016
If you discard a card with madness to pay the cost of a spell or activated ability, that cardís madness trigger (and the spell that card becomes, if you choose to cast it) will resolve before the spell or ability the discard paid for.

4/8/2016
If you discard a card with madness while resolving a spell or ability, it moves immediately to exile. Continue resolving that spell or ability-the card is not in your graveyard at this time. Its madness trigger will be placed onto the stack once that spell or ability has completely resolved.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Alms of the Vein samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Alms of the Vein
Zoek decks met Alms of the Vein
Alms of the Vein toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Shadows over Innistrad / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Commander 2017 (C17)
Hour of Devastation
Amonkhet
Aether Revolt
Kaladesh
Eldritch Moon
Shadows over Innistrad

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Hour of Devastation.
Draftbattle Amonkhet.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 12 leden ingelogd op NederMagic.
802 paginas bekeken sinds 20-9-2017 0:13:46

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.