spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
17-7-2018 23:08:16 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Liliana, Heretical Healer informatie
Serie: Magic Origins (ORI)
Rarity: Mythic Magic Origins Mythic
Geef commentaar op Liliana, Heretical Healer
Liliana, Heretical Healer komt voor in
Serie Normaal Foil
Magic Origins
 4
10,95
 -
21,95
FTV Transform
 -
11,95    
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid Torec (85) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 1 0
Premium lid Invictus4774 (55) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Bas (Leiden) (34) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 0 1
Global Moderator Remco (18) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid cmpunk (69) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid gielvd (5) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
ikkes (16) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Martin (97) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid Take (Amsterdam) (31) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Kobbe (39) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Frank Giese (7) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Patrick (101) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Liliana, Heretical Healer uit Magic Origins. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (21) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 19-9-2017
Klopt, die regel is ooit aangepast. De CMC van getransformde (!!) kaarten is hetzelfde als de CMC van de voorkant.
Premium lid Marco (6) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 19-9-2017
Volgens mij is dat CMC 0 door deze regel?

711.2b While a double-faced permanent's back face is up, it has only the characteristics of its back face. The back face doesn't have a mana cost; it has the colors in its color indicator (see rule 202.2e), if any.



Oude regel, excuses. Het juiste antwoord lijkt 3 te zijn:

711.4b While a double-faced permanent's back face is up, it has only the characteristics of its back face. However, its converted mana cost is calculated using the mana cost of its front face. This is a change from previous rules. If a permanent is copying the back face of a double-faced card (even if the card representing that copy is itself a double-faced card), the converted mana cost of that permanent is 0.
Premium lid Official Rules Advisor Peanut (Zoetermeer) (85) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 19-9-2017
Hoe zat het ook alweer met geflipte kaarten, de cmc van de pwer als ze geflipt is, was die 1BB van de voorkant right?
Alex (Almere) (17) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 15-10-2015
Kami of False Hope? Mwja... Schattig
Premium lid Leon Hoekstra (Amsterdam) (94) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 15-10-2015
Zou dr wel willen proberen in mijn Athreos EDH. Heb er zo'n witte Spore Frog inzitten, ben even de naam kwijt. Maar die beetje recurren met de -X is wel nice lijkt me
Alex (Almere) (17) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 10-10-2015
Ik vind dezw niet zo interessant buiten standard.. Probeerde hem in edh maar mwah
Premium lid Arjan (16) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 10-10-2015
Is dit iets voor in een faerie deck?
Of kun je dan beter een Jace oid hebben?

Power Moderator Official Judge Dustin (Amsterdam) (33) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-8-2015
De achterkant van deze kaart bestaat niet, die kun je gewoon negeren... totdat ze transformt.
Local Moderator NederMagic Rules Advisor Synod Overseer (Bodegraven) (272) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-8-2015
In je GY telt ze als een creature.
Premium lid 1Lennert (Tilburg) (292) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-8-2015
en hoe geldt hij in de GY? crit/PW of allebei?
Premium lid NederMagic Rules Advisor FunBun (Arnhem) (57) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-8-2015
Op het moment van doodgaan is het een PW en dus sterft het als zodanig.

Het naar de command zone verplaatsen is een replacement effect, wat inhoudt dat hij in plaats van naar de GY naar de command zone gaat. Hij raakt dus sowieso de GY niet.
Premium lid Tijs (58) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-8-2015
Ik kwam met deze kaartkaart als comander vandaag een situatie tegen waar we niet precies wisten hoe het werkte.
Deze als comander lag in het spel in de pw vorm.
Hij ging dood maar er lag een enchantment in het spel die zij als er een creature in de gy beland gebeurt er iets.
Raakt de commander dan de gy voor die naar de commandzone gaat en zo ja in welke vorm raakt hij de gy als pw of als creature ??
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 21-7-2015
Ja, die ziet een nontoken creature van jou doodgaan.

"Whenever ... dies" betekent hetzelfde als "Whenever ... is put into a graveyard from the battlefield". En dat is bij de Legend rule ook het geval. De onfortuinlijke Legend gaat van de battlefield naar de graveyard.
Premium lid Jornt Steinmetz (4) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 21-7-2015
vraag:
Als ik 1 Liliana, Heretical Healer in play heb en speel een tweede, moet ik door de legendary rule kiezen welke in in play hou en welke de graveyard in gaat. Triggered Liliana, Heretical Healer die nog in play is?
Premium lid Official Rules Advisor Sander v1.1 (39) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 21-7-2015
Ja, klopt, maar ik ben geen Standaard speler meer, dus daar ga ik standaard niet meer vanuit. [insert rimshot here] =p
Ik bedoelde trouwens ook niet te kakken op timewa, wilde alleen wat extra opties opnoemen. ^_^
Meer commentaar >
Liliana, Heretical Healer | Magic Origins Liliana, Heretical Healer | Magic Origins
Oracle tekst
Legendary Creature - Human Cleric 2 / 3
Lifelink
Whenever another nontoken creature you control dies, exile Liliana, Heretical Healer, then return her to the battlefield transformed under her owner's control. If you do, create a 2/2 black Zombie creature token.
Rating na 3 stemmen
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
6/22/2015
If multiple nontoken creatures you control die, then Liliana, Heretical Healer’s ability will trigger that many times. However, since Liliana can be exiled and returned to the battlefield only once, only the first ability to resolve will create a Zombie token. The other abilities will resolve but won’t do anything.

6/22/2015
Each face of a double-faced card has its own set of characteristics: name, types, subtypes, power and toughness, loyalty, abilities, and so on. While a double-faced card is on the battlefield, consider only the characteristics of the face that’s currently up. The other set of characteristics is ignored. While a double-faced card isn’t on the battlefield, consider only the characteristics of its front face.

6/22/2015
The converted mana cost of a double-faced card not on the battlefield is the converted mana cost of its front face.

6/22/2015
The back face of a double-faced card (in the case of Magic Origins, the planeswalker face) can’t be cast.

6/22/2015
A double-faced card enters the battlefield with its front face up by default, unless a spell or ability instructs you to put it onto the battlefield transformed, in which case it enters with its back face up.

6/22/2015
A Magic Origins planeswalker that enters the battlefield because of the ability of its front face will enter with loyalty counters as normal.

6/22/2015
In some rare cases, a spell or ability may cause one of these five cards to transform while it’s a creature (front face up) on the battlefield. If this happens, the resulting planeswalker won’t have any loyalty counters on it and will subsequently be put into its owner’s graveyard.

6/22/2015
You can activate one of the planeswalker’s loyalty abilities the turn it enters the battlefield. However, you may do so only during one of your main phases when the stack is empty. For example, if the planeswalker enters the battlefield during combat, there will be an opportunity for your opponent to remove it before you can activate one of its abilities.

6/22/2015
If a double-faced card is manifested, it will be put onto the battlefield face down (this is also true if it’s put onto the battlefield face down some other way). Note that “face down” is not synonymous with “with its back face up.” A manifested double-faced card is a 2/2 creature with no name, mana cost, creature types, or abilities. While face down, it can’t transform. If the front face of a manifested double-faced card is a creature card, you can turn it face up by paying its mana cost. If you do, its front face will be up. A double-faced card on the battlefield can’t be turned face down.

4/8/2016
The back face of a double-faced card doesn’t have a mana cost. A double-faced permanent with its back face up has a converted mana cost equal to the converted mana cost of its front face. Each back face has a color indicator that defines its color.

7/13/2016
For more information on double-faced cards, see the Shadows over Innistrad mechanics article (http://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/shadows-over-innistrad-mechanics).

9/29/2017
You can control two of this permanent, one front-face up and the other back-face up, at the same time.

6/22/2015
When Liliana, Defiant Necromancer’s first ability resolves, first you choose a card to discard, then each other player in turn order chooses a card to discard, then all those cards are discarded simultaneously. No one sees what the other players are discarding before deciding which card to discard.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Liliana, Heretical Healer samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Liliana, Heretical Healer
Zoek decks met Liliana, Heretical Healer
Liliana, Heretical Healer toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Magic Origins / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Magic 2019 (M19)
Dominaria (DOM)
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle M19.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 20 leden ingelogd op NederMagic.
11486 paginas bekeken sinds 17-7-2018 18:05:38
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.