Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Heart Warden

Serie: Urzas Destiny (UDS)

Rarity: Common Urzas Destiny Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Urzas Destiny
 7
0,20
 -
0,75
Heart Warden | Urzas Destiny

 Op voorraad 

€ 0,20 (7x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,75

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
15-12-2014 10:35:00

Helemaal top! Hartstikke bedankt voor de uitleg! *high five*

15-12-2014 01:30:00

Spells casten en abilities activeren gaat inderdaad volgens dezelfde stappen.

Je stappenplan klopt ook grotendeels, alleen je stap 4 (costs bepalen) klopt niet helemaal. Bij costs bepalen tel je juist eerst alle costs op, en daarna haal je alle kortingen van het totaal af. (Kortingen kunnen daarom additional costs weghalen).

601.2e The player determines the total cost of the spell. Usually this is just the mana cost. Some spells have additional or alternative costs. Some effects may increase or reduce the cost to pay, or may provide other alternative costs. Costs may include paying mana, tapping permanents, sacrificing permanents, discarding cards, and so on. The total cost is the mana cost or alternative cost (as determined in rule 601.2b), plus all additional costs and cost increases, and minus all cost reductions. If the mana component of the total cost is reduced to nothing by cost reduction effects, it is considered to be {0}. It can't be reduced to less than {0}. Once the total cost is determined, any effects that directly affect the total cost are applied. Then the resulting total cost becomes "locked in." If effects would change the total cost after this time, they have no effect.

602.2b The remainder of the process for activating an ability is identical to the process for casting a spell listed in rules 601.2b–h. Those rules apply to activating an ability just as they apply to casting a spell. An activated ability's analog to a spell's mana cost (as referenced in rule 601.2e) is its activation cost.

14-12-2014 15:03:00

Nee, dat is niet mogelijk.
Het sacrificen voor de 2e abilitie van deze kaart, is deel van z'n cost, het staat vóór de ":", en omdat het betalen van de cost eerst moet worden gedaan voordat er op gereageerd kan worden, kan je hem dus niet meer bouncen.
Hij ligt dus al in je Graveyard voordat je hem kan bouncen.

Zelf heb ik ook nog een vraagje.

Het is heel erg simpel misschien, en door het stellen van deze vraag, voel ik me eigenlijk een gigantische dombo, maar ok, hier komt ie.
Het activeren van een spell en het activeren van een activated ability, volgen dezelfde stappen, toch?

1: announcen
2: modus kiezen (hier word ook X bepaald, en ik heb het gevoel dat ik iets vergeet)
3: targets aanwijzen
4: modifiers toepassen (eerst kortingen, dan additional costs, if any)
5: cost betalen
6: rondje priority, beginnende bij de actieve speler
7: resolven

Please, do correct me if I'm wrong. =/

14-12-2014 14:50:00

Is het mogelijk om deze kaart te sacrificen en dan als respons hem terug naar mijn hand te bouncen met Wirewood Symbiote ?

9-10-2013 15:51:00

Getest in cube, jammre genoeg kwam hij niet goed uit de verf. 1 mana dorks werden boven hem verkozen, en met concurrentie van Yavimaya Elder is hij het net niet.

Wel vind ik het een toffe kaart!

leon (2) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
9-10-2013 14:05:00

Ik heb deze naast de gebruikelijke mana elfjes in mijn Ezuri, Renegade Leader commander deck zitten. Eigenlijk altijd wel blij om 'm te zien, of het nu in het begin van het spel is of tegen het einde (wat met Ezuri wel snel komt).

david (4) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
14-8-2013 19:33:00

ik speel hem in mijn Sigarda, Host of Herons commander en ik heb hem liever in mijn hand dan een elf maar dat komt ook omdat het deck meestal tot 5 mana niks uithaalt op een paar Pacifisms en Arrests na =p

14-8-2013 17:07:00

Het is late game absoluut een minder dode topdeck, hij is niet meer nutteloos als je de mana niet meer nodig hebt, maar hij heeft wel een groot probleem: beurt 2 een 1/1 man maken is niet erg indrukwekkend, en meestal versnel je liever van 2 naar 3 mana dan van 3 naar 4. Llanowar Elves en vriendjes zijn juist zo goed omdat je 1) beurt 1 toch niets zinnigers te doen hebt en 2) beurt 2 fantastisch wordt.
Maar afgezien daarvan: stop hem in je cube, probeer hem uit en laat ons weten hoe het beviel!

14-8-2013 15:08:00

Hmm grappig kaartje, verbaasd me dat ik er nog nooit over heb gehoord. Misschien een leuker manadorkje dan een Llanowar Elves in een cube.

Oracle

Creature - Elf Druid 1 / 1

T: Add G.
2, Sacrifice Heart Warden: Draw a card.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Decktips