Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Born of the Gods (BNG)
Serie | Normaal | Foil | ||
Born of the Gods | 2,95 | 14,95 |
Vergis je niet, Canonist laat ze dan wel maar 1 spel spelen, maar ze kunnen nog wel kaarten pakken om zo een antwoord te vinden. Spirit zorgt daarvoor. Ik zou ze eerder naast elkaar spelen dan dat de een de ander vervangt, dat wel.
Hier is inderdaad heel wat discussie over bij D&T. Toch is het nog niet zo eenduidig dat deze MB gespeeld gaat worden. Misschien wel, ik weet het niet. Het is voornamelijk dat hij matchups die al redelijk sterk waren nog beter maakt. Tegen de moeilijke matchups (Jund, Elves) doet hij niet heel veel. Bij elves houdt hij misschien glimpse tegen, maar een NO doet het nog steeds prima. Jund lacht zich echt helemaal rot tegen dit ding.
Alle blauwe matchups (control en combo) worden een stuk beter, maar tegen control was D&T al best goed en het heeft ook altijd behoorlijk wat beren gehad tegen combo. Sterker nog, Ethersworn Canonist hosed combo nog beter dan deze.
Gaat absoluut play zien in alle formats. Waarschijnlijk als sideboardmateriaal, maar toch.
Deze man invialen als reactie op een Brainstorm = auw of een Jace, the Mind Sculptor activatie, waarna je hem met zijn 3/1 body ook nog dood schopt
Mooi kaartje voor Hatebears of D&T
Enchantment Creature - Spirit 3 / 1
Each player can't draw more than one card each turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2/1/2014
You can draw a maximum of one card on each player’s turn. Subsequent card draws are ignored.
2/1/2014
If you haven’t drawn any cards in a turn, and a spell or ability would cause you to draw multiple cards, you’ll just draw one card.
2/1/2014
If you draw a card, and then Spirit of the Labyrinth enters the battlefield, you won’t be able to draw more cards that turn.
2/1/2014
If a replacement effect would try to replace a card that you can’t draw, that effect can’t apply.
Decktips