Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2013 (C13)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2011 | 12,95 | |||
Commander 2013 | 11,95 | |||
Commander 2016 | 6,95 |
Prijs:
€ 11,95
I see, I see..
En in het geval dat de Puppeteer Clique had gezegd: 'sacrifice' ivp 'remove'. Dan mag de speler zijn creature wel houden? (Omdat ik zijn creature niet kan saccen..)
@Joen: Je kunt inderdaad een creature van je tegenstander exilen. Denk maar aan "exile target creature". Daarmee exile je vrij vaak een creature van je tegenstander. (Alleen sacrificen is een apart geval.)
@Michiel: Sinds M10 is het zo dat degene die het token krijgt, ook de owner ervan is.
De tokens van Varchild’s War-Riders ben jij daar de owner van?
Jij haalt de creature terug met een ability. Die ability is dus al geresolved en heeft effect. Aan het eind van de beurt maakt het niet uit wie de betreffende creature bestuurt; de Puppeteer heeft nog steeds zijn werk gedaan en de creature is nog steeds onder effect. Het gaat dus wel alsnog dood.
Echter; Als diegene hem ook nog terug naar zijn/haar hand haalde en de creature opnieuw speelt is het effect wel voorbij: Dit is een compleet nieuwe 'incarnatie' (leek me een goed woord) van de creature - zelfs al is het dezelfde kaart.
Hmm.. vraagje:
Wat gebeurt er als ik een Puppeteer Clique in het spel krijg.. vervolgens een goed creature uit iemand graveyard haal, terwijl diegene een Homeward Path (untapped) heeft liggen?
Hij kan de gekozen creature overnemen.. Maar kan ik dan wel de kaart aan het einde van de beurt removen? Of wordt het creature niet removed?
Oh ja, dat had ik niet gezien... dus... *faal*.
Maar goed ik vind de flavor text echt super op deze kaart. Echt super flavorfull. (Meestal he met flavor text... nou ja daar gaan we het maar niet over hebben )
Ja klopt, maar dat bedacht ik me neit
Dat zei ik er direct na.
@ Maarten van Tol:
Dan pik je toch gewoon dat landje
de regels op commander zijn aangepast,
je mag alleen de kleuren spelen die op de kaart staan met mana symbolen, dus memnarch mag blauw spelen, bosh mag rood spelen,
memnarch mag dus gewoon clone, vesuvian doppelganger, phyrexian metamorpher spelen etc
Er zijn niet echt Clone varianten die ook in een Memnarch-deck mogen. En Memnarch zelf kan Progenitus niet echt targetten.
@Nico: Clone varianten zijn prima tegen Progenitus!
Ik zie deze nog wel heel erg duur worden ook. Echt een prima ability op een landje dat niet eens tapped in het spel komt.
Memnarch; the answer to ...EVERYTHING!
Behalve Progenitus... Ik weet niet welke antwoorden een Memnarch EDH daarop kan hebben.
Dan jat je deze toch eerst?
Land
T: Add C.
T: Each player gains control of all creatures they own.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
9/22/2011
The owner of a card is the player who started the game with that card in their deck.
9/22/2011
The owner of a token is the player under whose control the token was put onto the battlefield.
Decktips