spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
22-10-2018 16:53:33 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Flickerform and devotion 
Forum: Vragen Regels
20-8-2017 18:24:00 door Premium lid Jarno (0) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline
Scroll: [boven|reacties|beneden]
divider
Ik had vanmiddag Flickerform op Ephara, God of the Polis met een stuk of 7 aura's eronder, door de aura's had ik genoeg devotion. Maar nu vraag ik me af als ik flickerform activeer en de god terug komt, op dat moment heb ik niet genoeg devotion, komen de aura's dan nog steeds into play en heb ik dan weer genoeg devotion of werkt dat. niet omdat het even geen creature meer is?

Gebeurt het effect van flickerform dus in een keer of word er tussentijds nog devotion gecheckt
Reacties (1)
Scroll: [boven|reacties|beneden]
divider
20-8-2017 19:09:00 door Global Moderator Official Rules Advisor Lord of the zombies (Almere) (133) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline
Dan komen je aura's inderdaad niet terug. Devotion wordt continu gechecked en bijgehouden. Op het moment dat je (ex-)God terugkomt heb je niet genoeg devotion en is ze even geen creature meer. Vervolgens willen je Aura's wel terugkomen, maar dat mogen ze niet omdat er geen creature is om ze aan te attachen. (Eventuele Aura's met 'enchant permanent' of andere redenen om aan enchantments te mogen hangen komen nog wel terug.)

701.3b If an effect tries to attach an Aura, Equipment, or Fortification to an object it can't be attached to, the Aura, Equipment, or Fortification doesn't move. If an effect tries to attach an Aura, Equipment, or Fortification to the object it's already attached to, the effect does nothing. If an effect tries to attach an object that isn't an Aura, Equipment, or Fortification to another object or player, the effect does nothing and the first object doesn't move.

10/1/2005 The card that was enchanted comes back onto the battlefield first, regardless of whether it's still a creature. Then any Auras exiled that can legally enchant that card come back. Any Auras that can't enchant that permanent remain exiled.
Scroll: [boven|reacties|beneden]
divider
spacer
Submenu
devider
Laatste 50 kaartcommentaar
Persoonlijke paginas
Wie is online?
Top 50 referenties
Chatroom
Polls

Forum
 Forum overzicht
Actieve topics (alle groepen)
Actieve topics (no trading)
Actieve topics (alleen trading)
Actieve topics Decks
Actieve topics Nieuws
Actieve topics Commander

Decks
Decks invoeren/zoeken
Laatst ingevoerde decks
Actieve topics Decks
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Guilds of Ravnica (GRN)
Magic 2019 (M19)
Dominaria (DOM)
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Guilds of Ravnica.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 13 leden ingelogd op NederMagic.
4297 paginas bekeken sinds 22-10-2018 15:29:15
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.