Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Mini-prijsvraag 94.0

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  [eerste] [vorige1 2 3 4  [volgende] [laatste]
18-4-2013 11:42:00

Omdat Dustin dit weekend druk bezig is met verhuizen (en omdat daar bij de vorige prijsvraag om gevraagd is!), deze week een gastjuylid: niemand minder dan Shazu!

We hebben nu al een drietal 'cumulatieve' enchantments gekregen in de laatste series.


Elke upkeep krijg je een counter op die enchantment, en dan mag je een actie ondernemen voor elk van die counters. De designvraag is natuurlijk een enchantment te ontwerpen, het mag een Aura zijn.

Design een cumulatief enchantment!
*Mythic rare of rare, licht je keuze toe.
*At the beginning of your upkeep, put a [name] counter on ~this.
*Precies twee gekleurde mana, en minimaal 3 kleurloos. Bijvoorbeeld of .
*Moet een kleur(encombiantie) zijn die nog niet geprint is. De kaart mag dus niet mono blauw, mono zwart of Boros zijn. Als het een Guild is, zorg dat hij in Dragon's Maze past.
*Niet overpowered, broken of Unglued/Unhinged.
*Vermeld naam, mana cost, rules text, eventueel flavor text.
*Zorg voor een duidelijke flavor.
*Plaatjes zijn welkom, maar geven geen bonuspunten. Deze week is het weer verplicht om je kaart (ook) volledig in tekstvorm in te zenden, alleen een plaatje volstaat niet.
*Geef een toelichting in maximaal 200 woorden.

Ter inspiratie hierbij mijn eigen inzending:



De winnaar krijgt 5 euro NederMagic tegoed, de prijsvraag loopt tot en met maandag 23.59 uur, alle overige info staat in de FAQ.

MVG,
Xanthias.

 Reactie plaatsen

Reacties 51-75 (78)

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  [eerste] [vorige1 2 3 4  [volgende] [laatste]
22-4-2013 23:16:00



Stirring Revolt
Enchantment
Rare
At the beginning of your upkeep, put a riot counter on Stirring Revolt, then gain control of up to X target permanents you don't control, where X is the number of riot counters on Stirring Revolt. Untap those permanents. They gain haste until end of turn.

Leek me wel leuke gameplay hebben. De eerste upkeep is het gewoon een Zealous Conscripts trigger, maar na een aantal beurten neem je je opponent's halve veld over en moet het toch echt snel voorbij zijn.

22-4-2013 23:46:00

@toby zoals je het geformuleerd heb krijgen ze hem niet terug toch? Dus je neemt elke beurt blijvend permanents over. Of mis ik iets.

23-4-2013 00:11:00

Leuke inzendingen.

Verwacht maar dat ik er een dagje mee bezig ben.

MVG,
Xanthias

23-4-2013 01:29:00

Oh haha dat is het nadeel van last-minute iets inzenden XD
Het was idd de bedoeling om tijdelijk te stelen.

23-4-2013 09:35:00

@ Jan: Ah stik, dat zie ik nu pas D:. De kaart moet inderdaad 3UG zijn, dank voor de oplettendheid!

Official Rules Advisor ~Jop~ (39) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
23-4-2013 12:03:00

@Patrick, Je hebt de naam aangepast, maar de naam die twee keer op de kaart genoemt staat niet, nu leg je mbv de ene kaart een counter op een andere xD

23-4-2013 20:21:00

Ik zie het probleem niet Jopie. Dergelijke kleine fouten werden altijd genegeerd bij deze prijsvragen. Als men daar nu een verandering in wil brengen... tja.

Overigens dan zou het dus zo moeten zijn:
Big Bang Theory
Enchantment (DMGR)
At the beginning of your upkeep, put a research counter on Big Bang Theory, then flip a coin for each research counter on Big Bang Theory. Whenever you win a coin flip, you may search your library for up to one target instant or sorcery card and cast it without paying its mana cost.

Aangezien ik de kaart nog in tekstvorm moest plaatsen. Ik heb overigens de naam aangepast (lijkt mij geen probleem). De kaart is verder hetzelfde gebleven.

Official Rules Advisor ~Jop~ (39) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
23-4-2013 21:06:00

Het is ook geen probleem, het viel mij gewoon op

23-4-2013 21:25:00

Goedenavond dames en heren, hier is een flinke lap tekst

Vanavond heb ik er lekker de tijd voor uitgetrokken om al jullie inzendingen uitvoerig te bestuderen, en wie dus kans maakt op de fel begeerde 5 euro Nedermagic-tegoed. Er is een totaal van 30 inzendingen als ik niet verkeerd heb geteld en ik ga ze allemaal bespreken, zo uitvoerig als ik het kan. Natuurlijk kan je het niet eens zijn met mijn beslissingen of conclusies, maar probeer er ook rekening te houden dat mijn mening van leuk/praktisch kan verschillen van die van jezelf. Heb je vragen, of wil je reageren, dat mag allemaal zeker, en als je er zeker van wil zijn dat ik het lees stuur dan een private message.

Zoals ik halverwege het weekend opmerkte zijn er ook een aantal inzendingen die simpelweg niet voldeden aan de regels die ik stelde. Ze zullen sowieso uitgesloten worden van de prijs, en ik zal ze proberen te behandelen alsof ze wel legitiem mee zouden kunnen doen, bijvoorbeeld een verhoging van de mana cost. Dit kan je wel een eervolle vermelding opleveren als je design mooi en strak genoeg is.

Wat ik veel zie bij enchantments is dat ze targetten, maar ikzelf vind het niet in de cyclus passen, omdat het dan in de eerste beurt te counteren is door de target of targets illegaal te maken, en dat voorkomt dan ook vaak het plaatsen van de counter. Ik ben hier best streng op geweest.

Ook iets wat ik bij veel inzendingen zag was dat er wel counters stackten op de enchantment, maar dat het cumulatieve gevoel mij een beetje ontbrak, in vergelijking met de drie enchantments die al bestaan. Ik zal per geval waar dit is dit even nader toelichten.

Without further ado, de inzendingen:
Huib Raterink: Hoewel coins flippen niet vaak voorkomt en het dus leuk is om een kaart ermee te designen, lijkt dit me niet de ideale plek. Waarom? Nou, we willen een cumulatieve enchantment, en het winnen van een flip geeft soms rare uitkomsten. Als er 4 counters op liggen kan je met veel geluk 8 schade schieten, maar als er dan een extra counter opkomt kan het misschien allemaal mislukken en schiet je maar 2 schade. Ook schiet je nog steeds maar op één beest of speler, dat maakt het ook niet cumulatief.
Forever24: Ten eerste vind ik het jammer dat je elke beurt maar één beestje detained. Dat geeft nou juist niet het cumulatieve gevoel wat we zoeken, en zeker voor 5 mana is het een beetje underwhelming als je de volgende upkeep alleen maar een 1/X kan detainen. Als je voor elke counter een non-land permanent/beestje mocht detainen dan hadden we wel wat interessants gehad. Ik denk nu dat ik liever Martial Law speel.
Johan: Dat was inderdaad leuk op de GP, alleen was het niet zo'n succes. Over je inzending: je weet me precies te raken met mijn hart voor de Dimir, alleen hij heeft niet echt de kracht die ik zoek. Mind Unbound laat je gewoon de kaarten rapen die jij op volgorde wil leggen, en dat voor maar één mana meer. Je mag wel je tegenstanders deck op volgorde leggen, maar vergeet niet dat de eerste counter niet echt nuttig is, bij wie je het ook doet. Dan ben je al 5 mana en twee beurten kwijt en heb je nog weinig uitgevoerd. Als je bij je eigen library een van de kaarten daadwerkelijk in je hand had mogen stoppen dan had je meer kan gehad.
Freek: Een leuk idee, een soort alternatieve Braid of Fire. Helaas zou ik zelf de kaart een beetje underwhelming vinden. 6 mana, de eerste beurt heb je er niks aan, maar de beurt erna krijg je slechts 1 mana, met een restrictie. Dit hoort op een goedkopere kaart, maar dat was niet de bedoeling. Ook is die restrictie niet echt nodig denk ik.
Imahilus: Een mooie inzending. Ik had niet echt verwacht dat mensen hun enchantment een extra (triggered) ability zouden geven, dus ik weet nog niet hoe dit meetelt in het eindoordeel. Wat ik helaas wel jammer vind aan deze kaart dat een potje een beetje Standstill wordt omdat deze enchantment zichzelf niet opruimt, maar wel alle manabases, i.t.t. Descent into Madness.
Bas (Leiden): Als hij een manaatje duurder was en er had gestaan ‘each creature you control' dan had je mijn hart gestolen, maar helaas geeft hij nu een lichtelijk underwhelming effect voor de prijs. Voornamelijk omdat je het beest wat je target gewoon kan slopen in response, en als je geen beesten hebt dan tikt hij niet omhoog omdat je de ability niet op de stack kan gooien door gebrek aan een target. Je kan dit deels afvangen door ‘up to one' in de regels te gooien, maar dat klinkt dan weer niet als weer een uit de hand gelopen bio-experiment, iets waar ik juist de Simic voor aan zie.
Sander Verkerk: Een hele mooie inzending, en zeker niet te krachtig. Je geeft precies aan hoe hij in het RTR-Block past en gerelateerde kaarten. Kortom, een super-inzending.
Limly (Leeuwarden): Ik vond het een leuk idee om tokens te hebben die nog iets meer konden doen dan aanvallen blocken en een terrasje pakken op Kroningsdag. Helaas lijkt het me tegen de flavor van het cumulatieve ingaan doordat je er counters af kan halen. Waar ik naar zoek is juist een kaart die onverbeterlijk doorgaat(, eventueel tot hij zichzelf sloopt).
Patrick: Ik heb het bij Huib al gezegd, coin flips helpen niet erg mee met het cumulatieve gevoel dat ik in deze inzending wil geven. Ook wat Toby zei kan ik me wel wat in vinden, toegegeven dat mijn inzending zelf ook niet helemaal Wizards-correct is.
sander: Weer een mooie inzending, alleen is het wel jammer dat het cumulatieve effect afhankelijk is van het feit dat je een token hebt of niet, en van de sacrifice clause, ook al is het wel flavorvol. Daarom had hij van mij best 6 mana mogen kosten, misschien zelfs 5.
Jos van Schijndel: Ojee, met zo'n naam is het vragen om de kaart vier keer door te lezen om er een duidelijke mening over te formuleren. Het is een mooi design in de rij van rode chaos-kaarten, alleen zie ik niet in waarom moet worden gestart met de speler links van je, want dat wordt nou eenmaal niet gedaan in Magic. Vaak wordt juist de actieve speler verwacht eerst een keus te maken, en daarna de spelers in turn order. Een groot pluspunt is dat hij landjes ongemoeid laat, wat de echte chaos nog enigszins binnen de perken houdt en er nog normaal doorgespeeld wordt. Ook houdt de enchantment het overzichtelijk door zichzelf buiten zichzelf te laten.
~Jop~: Hier was de eerste inzending fout, en je was helaas toch wel erg laat met het veranderen ervan. Ik ga daarom de kaart beoordelen alsof hij kostte, maar kans op een prijs maak je helaas niet. Voor 5 mana vind ik het effect te underwhelming, en er werd later nog een mill-enchantment ingezonden die wel het powerlevel had wat ik zocht, alleen iets anders miste. Ideaal gezien had deze denk ik twee mana moeten kosten om reëel te worden gespeeld in mill-decks.
R de Haan: Ook al is het cumulatieve effect terug te vinden in hoe hard je je zelf millt, dat is niet echt een winconditie of een manier om zichzelf te slopen. Daarnaast haal je maar een creature per beurt terug, door hem te targetten bovendien, dat vind ik helaas niet cumulatief genoeg. Liever had ik deze kaart een vast aantal kaarten zien millen, eventueel per beurt, en elke beurt iets doen met die kaarten in je grafbak, maar dan wel cumulatief. Leuke kaart, maar niet wat ik zoek voor deze week.
Brian Keeman: Ik had liever geen flip-kaarten gezien, maar er stond nergens dat het niet mocht. Echter, het flippen staat wel in de weg dat de kaart niet onbeperkt doorgroeit (tot er geen andere optie is dan zichzelf slopen of de game winnen/verliezen). Zodra hij geflipt is gaan de counters er af, wat het een tof deign maakt, maar niet geschikt voor deze week. Ook is het best lastig, zonder tokens om 1+2+3+4+5 = 15 non-land permanents te vinden om voor hem te exilen, zodat hij flipt en je er mee kan winnen. Dan heb je er zoveel ge-exiled en krijg je er maar 5 terug, jammer. Ook zou het wel meer als een mythic aan voelen gezien het toch wel bijzondere effect.
Purple-One: Ook al voelt de hele kaart als een duister boek, met steeds zwaarder wordende duistere krachten, is het wel een probleem dat alles van één specifieke target afhangt. Ook, stel de ability blijft doorgaan, is het de moeite waard om beesten te blijven sacrificen voor kaarten, en een beestje/speler schieten, iets wat Mind Unbound dan nog bijna beter doet, zonder al te veel nadelen. Oftewel, de flavor is juist, maar de kaart is te complex.
Tim Reus (Enkhuizen): Prachtig, en de kaart is ook heel mooi, maar voelt bovendien heel Rakdos aan, à la Havoc Festival. De geniepigheid dat je, als je zou willen, ook een beest van je tegenstander zou kunnen redden/zwak kan houden, is erg leuk. Veel mogelijkheden, maar in mijn ogen een clean design. Heel juist aangezien dat dit een mythic zou zijn, een van de weinige inzendingen trouwens. Wel wat bezwaren: hij geeft een soort van Standstill maar ook doet hij op een gegeven moment niks meer, als mensen toch geen beesten gaan spelen. Gelukkig laat hij manabases heel, dus dat Standstill-gevoel is nog niet zo erg.
Patrick Saadhoff: Deze inzending behandel ik als , en kan ook geen prijs winnen. De cumulativiteit van deze kaart zit echter in betalen voor de enchantment, en op het moment dat het niet meer lukt gaat er in een keer een schakelaar om die alles tapt. Niet wat ik zoek.
Als je elke beurt meer permanents van hem zou tappen, eventueel met ‘don't untap' clausule dan was het interessanter geweest.
Leroy: Wederom is hier niet echt sprake van cumulatie, maar eerder exponentiële groei, nog net een stapje erger. Ook gaat deze vanzelf een Standstill creëren zonder dat hij zichzelf opruimt, niet bevorderlijk van het spel, zeker niet omdat je dat ook behoorlijk snel kan bereiken door zichzelf te targetten. Overigens, targetten, niet fijn, zoals al eerder uitgelegd.
The Meddling Mage(Sander): We hebben al een blauwe cumulatieve enchantment, namelijk Mind Unbound. Dus helaas is deze kaart niet geschikt. Ook is dit de mill-enchantment waarnaar ik eerder verwees. Doordat je extra counters kan genereren gaat dit eerder exponentieel dan cumulatief. Dat maakt overigens niet dat het design slecht is. In tegendeel, hij had denk ik zo in DGM gepast.
Thijs Werkman: Helaas niet cumulatief, omdat iedereen nog steeds maar één beest per beurt sacrificed. Omdat hij dan ook nog eens langzaam opbouwt is hij denk ik ook nog eens te duur met 6 mana. Het zou zomaar kunnen dat hij de eerste 3 beurten alleen maar je eigen beesten weghaalt, en dat alles van je tegenstander te duur is.
Bruxonn: Mooi omzeild dat je geen mensen hoeft te targetten, prima werk. Ikzelf vind het effect geen mythic, speciaal omdat Mind Unbound de helft van dit effect doet voor een mana minder. Ook al kan je daarmee geen spelers omleggen, het effect is in principe gewoon simpel genoeg voor rare.
Tom van Uijen: Ook Tom heeft het targetten mooi omzeild, maar zijn effect is niet cumulatief. Sterk, maar niet cumulatief. En dat is toch echt wat ik zoek. Wel een heel clean design, daarvan uitgaande ga ik er ook van uit dat het ‘gewoon' een rare is, en geen mythic.
G "Soratami" H: Mooi om alles te Chaos Warpen, alleen jammer dat het target. Ook omdat er van alles terugkomt kan het wel een halve lock worden, dat zou playtesten uit moet werken. En ook al moet hij ooit zichzelf targetten, dat duurt natuurlijk wel heeeeeeel lang, dat is ook een minpuntje. Perfect de flavor neergezet, dat wel.
Johannes: Weer een prachtig ontwerp. De ability target, niet heel simpel, niet underwhelming, maar zeker ook niet Overwhelming. Alleen, wat zo jammer is, dat hij niet cumulatief is. Als het counters waren geweest, perfect.
Jan: En ik maar denken dat Gaol fout gespeld was . Het is jammer dat hij target, om eerdergenoemde redenen. Zijn Standstill-probleem is behelpbaar omdat hij land intact laat, en alles komt gewoon weer terug. Ook is de flavor zeer sterk.
Luc: Het is erg jammer van de life-requirement Luc, daardoor krijg je net dat aan/uit gevoel wat niet hoort bij een cumulatieve enchantment. Zonder die requirement en misschien een manaatje duurder was het een mooi design geweest, die je gewoon lekker laat winnen met je leger zonder weerstand.
Dark Jjay: Geen nood, door de Biomancer in de naam vermoedde al een tikfout, ik heb hem beoordeeld als een Simic enchantment. Helaas weet ook jij niet het cumulatieve gevoel te pakken, door maar een kaart op te zoeken, en hij wordt zelfs niet een in play gelegd, wat natuurlijk hem een beetje underwhelming maakt.
bob: Dit is niet cumulatief maar exponentioneel, en ik houd er niet van om de groei zelf in de hand te hebben, terwijl de opdracht juist vraagt om een niet te stoppen cumulatief proces, met enkele uitzonderingen. Het zou zeker een mythic zijn als hij werd geprint, door dat exponentiële effect.
Lord of the Zombies: Dit vind ik een betere versie van de Simic-enchantment die Dark Jjay suggesteerde. Helaas is het niet cumulatief genoeg, want het geeft je nog steeds maar één beest per beurt. Ja ik ben erg streng daarin.
Toby (Arnhem): Hoewel Toby een sterk en flavorful design heeft ingeleverd heeft hij ook dat gedaan wat ik nou juist niet wilde op deze enchantments, een targeting clause. Prachtig, maar de eervolle vermelding heb je deze keer niet. Ook staat inderdaad niet op de kaart dat ze tot het eind van de beurt jatten, maar omdat je een verwijzing naar Zealous Conscripts maakt, en het een rode kaart i, was het me niet opgevallen.

Zo, dat was een pittige klus om voor allemaal een mening te formuleren. Excuses als het voor de een wat korter is dan de ander, zeker naarmate het eind wordt het lastig om uitgebreid iets te schrijven, zeker als je woordenteller zegt dat je al op bijna 2600 woorden zit. Ik ga 2 eervolle vermeldingen doen, waarvan één de prijsvraag heeft gewonnen, en dus ook de begeerde 5 euro. Ik ben hier heel streng in geweest, en dat was lastig, maar er waren er twee die voor mij het cumulatieve perfect hadden gevat, een bijna niet te stoppen enchantment maakt, net zoals de originele drie en die een machtige flavor hadden.

De eerste gaat naar Sander Verkerk met zijn mooie Orzhov design.
De tweede gaat naar Jos van Schijndel met een mooie multiplayer chaos-enchantment.

Zoals je kunt zien aan mijn commentaar bij de afzonderlijke kaarten kan je waarschijn wel concluderen dat Jos van Schijndel net naast de prijs grijpt door de extra zin, die de kaart net iets lastiger maakt dan nodig, en weinig navolging heeft in Magic. Dat betekent dat de winnaar van mini-prijsvraag 94.0 gewonnen is door niemand minder dan Sander Verkerk!

Het is cumulatief, het is onstopbaar, het is uitermate flavorvol, het is simpel in design, het heeft vergelijkbare effecten, maar is toch anders. Sander, gefeliciteerd met de 5 euro.

Iedereen bedankt, ik vond het leuk om te doen. Heb je iets, post het in het topic, of stuur het via message.
MVG,
Xanthias

23-4-2013 21:32:00

Gefeliciteerd!

Targeting: Hahaha dat werkt niet eens inderdaad, omdat je tijdens het kiezen van de targets nog niet een extra counter op de kaart hebt gelegd XD Misschien moet ik toch net iets minder last-minute werken dit was wel heel triest.

23-4-2013 21:51:00

Hoewel ik het vaak niet eens ben met je argumentaties, respect voor het feit dat je elke inzending beoordeeld hebt.

23-4-2013 21:56:00

Sander gefeliciteerd! En Shazu bedankt voor de uitgebreide beoordeling.

23-4-2013 22:20:00

Gefeliciteerd Sander! Maar als het dit weekend bij mij magic is, krijg jij geen snacks. Pfff, mij tweede laten worden

De wording van mijn kaart is trouwens zo, omdat jij dan de enige bent die weet welke permanents je gaat krijgen als je de permanents kiest die jij door moet geven. Ik vond het leuker als jij dat voordeel hebt, dan toevallig de speler die rechts van je zit (normaal begin jij met kiezen volgens de standaard regels van het regelboek).

Official Rules Advisor Jan (125) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
23-4-2013 22:20:00

Shazu, misschien had je bij de rules van de prijsvraag moeten zetten dat de enchantment niet mag targetten. Het komt in je uitleg behoorlijk streng en strict over. Nu worden diverse inzendingen (waaronder de mijne, so it does sting a bit ) afgerekend op iets wat van tevoren onbekend was. Nou is dat bij een subjectieve beoordeling natuurlijk altijd het geval, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Wel enorme kudos voor de moeite die je hebt genomen. Dat wordt bijzonder op prijs gesteld. Thanx!!

Sander, gefeliciteerd!

23-4-2013 22:26:00

Het "target" probleem kan je oplossen door in plaats van "X" iets als "up to X" te gebruiken En het is wat Toby zegt, je kiest de targets als de ability op de stack gaat. Het counter erop plaatsen is pas als de ability geresolved. Daar zit ook ergens een probleem.

23-4-2013 22:28:00

Jan, achteraf heb je helemaal gelijk, er is alleen een probleem:

Tot Toby het net zei had ik het ook niet door. Ik had wel door dat je de triggers dan te vaak kan 'Stiflen' door de targets illegaal te maken.

Daarom wil ik ook benadrukken dat er heel veel mooie inzendingen zijn, met goede bedoelingen, maar de eervolle vermeldingen, dat kunnen toch alleen de enige zijn die werken in dit geval.

Toch moet ik zeggen dat er heel veel designspace ongebruikt bleef. Ik heb niemand gezien met:

"At the beginning babla, then put a +1/+1 counter on each creature you control for each counter on dinges."

Ook hebben jullie de CMC over het algemeen erg laag gehouden, 5 of 6, terwijl ik juist er een paar had willen zien met CMC 8+.

Goed, excuses dat het soms lijkt op een Harsh Judgment, dat is niet de bedoeling. Als ik het had geweten had ik het zeker gepost, ook voor mij dus een leermomentje.

@Jos, behalve dat het het design net iets minder strak maakt is de bedoeling van de chaos juist dat jij er niet voordeel aan hebt. Ik zie geen flavorredenen om het goed te keuren, als je snapt wat ik bedoel.

23-4-2013 22:38:00

Ik had de "Starting with ..." van de Collective Voyage-cycle. Ik vond het wel een leuk extraatje. Flavorwise is er inderdaad geen reden om het goed te keuren. Misschien als je er "starting with a player chosen at random" van maakt. Maar dat is misschien toch nog onnodig moeilijk. Het voordeel van dat je weet wat je gaat krijgen zal vaak ook erg klein zijn.

23-4-2013 23:41:00

De lage cmc komt waarschijnlijk door de wens de kaart enigzins speelbaar te houden (was bij mij in ieder geval een reden). Je moet al een beurt wachten tot je resultaat krijgt, dan wil je niet ook nog een berg mana op moeten hoesten voordat je uberhaupt iets mag proberen.

24-4-2013 00:29:00

Debtors’ Knell is een 7 mana enchantment die pas wat doet in je volgende upkeep en toch een Commander staple, dus het moet zeker mogelijk zijn voor dit soort kaarten om duur maar toch relevant te zijn.

24-4-2013 00:37:00

Dat is ook de gedachte die ik er achter had.

24-4-2013 01:04:00

Er zit trouwens nog wel een behoorlijke design flaw in Mass Confusion: Als er eenmaal genoeg counters opzitten dat bij elke trigger alle nonland permanents 1 plekje opschuiven, heb jij dus altijd een board met summoning sickness creatures. Dan is de kaart alleen nog maar zwaar nadelig voor jezelf en niet voor anderen. Hij zou dus alles wat jij krijgt haste moeten geven.

24-4-2013 01:53:00

Sander Verkerk, gefeliciteerd!

Ik vond elke beurt X +1/+1 counters op al mijn creatures juist te sterk, als je het vergelijkt met Assemble the Legion, maar als 7+ mana enchantment had het misschien wel gekund.

Ik mis overigens feedback op de inzending van Patrick, of ligt dat aan mij?

Frque (64) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
24-4-2013 08:38:00

@Sander: gefeliciteerd! Te gek design idd!
@Shazu: Petje af! te gek dat je iedereen van een comment voorzien hebt. Bedankt voor je feedback op mijn kaart! Als ik je commentaar zo terug lees heb je helemaal gelijk en heb je weinig aan mijn kaart idd Leerzaam, ik neem het mee voor donderdag!

24-4-2013 12:08:00

Nee hoor, ik heb ook Patrick beoordeelt, alleen had hij eerst een plaatje gestuurd, en die heb ik als ijkpunt voor de plaats in de lijst gebruikt.

Later stuurde hij de tekst nog in, maar dat ga ik dan niet nog een keer beoordelen, ik had al 2600 woorden

24-4-2013 12:42:00

Een gefixte versie van mijn kaart:

hier

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  [eerste] [vorige1 2 3 4  [volgende] [laatste]