spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
22-8-2019 1:16:50 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Regels - Uitleg Afterlife
Afterlife is een triggered Ability die voorkomt op kaarten uit de Orzhov Guild () uit Ravnica Allegiance (RNA).

Uitleg
Afterlife N betekent: "When a creature with afterlife dies, create N 1/1 white and black Spirit creature tokens with flying."

Afterlife zorgt ervoor dat wanneer het creature dood gaat, dat je er één of meer 1/1 Flying Spirit tokens voor terug krijgt.
Afterlife wordt geschreven als: "Afterlife [X]". Je krijgt [X] tokens als het creature dood gaat.
De trigger gaat op de stack als "the creature dies". Dies betekent dat het beest naar de graveyard gaat vanaf de battlefield. Alleen in die gevallen zal de trigger werken, dus niet wanneer het creature op een andere manier in de graveyard terecht komt.

Voorbeelden:
* Voorbeeld A:
Je hebt een Debtorsí Transport op de battlefield. Je tegenstander heeft een Axebane Beast en valt daarmee aan. Jij blockt met Debtorsí Transport. Verder doet niemand wat. Beide creatures gaan dood, Debtorsí Transport gaat naar de graveyard vanaf de battlefield, de Afterlife trigger gaat af. Niemand reageert, jij krijgt de 2 Spirit tokens.

* Voorbeeld B:
Je hebt een Imperious Oligarch op de battlefield. Je tegenstander heeft een Axebane Beast en valt daarmee aan. Jij assigned Imperious Oligarch als blocker. Je tegenstander cast daarna (maar voor de Combat Damage step) een Blessed Light en target daarmee jouw Imperious Oligarch. Deze gaat nu naar de exile zone en komt dus niet in de graveyard. Je krijgt geen tokens. Je tegenstanders Axebane Beast blijft in dit geval overigens wel geblockt en doet dus geen damage.
 






Enkele kaarten met Afterlife.
spacer
Submenu
devider
Sitemap
Contact
NederMagic hulpdienst
Mailinglijst
Stuur email
Moderators
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Core Set 2020 (M20)
Modern Horizons (MH1)
War of the Sparks (WAR)
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica
Magic 2019
Dominaria
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Core Set 2020.
spacer
devider
Er zijn nu 6 leden ingelogd op NederMagic.
14569 paginas bekeken sinds 21-8-2019 19:50:59
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.