Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Immerwolf

Serie: Dark Ascension (DKA)

Rarity: Uncommon Dark Ascension Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Dark Ascension
 -
3,25
 -
5,95
Immerwolf | Dark Ascension

Prijs:

€ 3,25

Uitverkocht

FOIL 

€ 5,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
14-1-2012 13:35:00

Eenmaal getransformeerde wolven zijn groter, sterker en hebben vaak betere ability's. Die mythic geeft je 2 leven en een token, of doet 2 damage. Daar in tegen is die zelf 4/4 ipv 2/2.

Ik denk dat je liever grote enge wolfjes hebt die ook nog +1/+1 hebben.

13-1-2012 12:25:00

Jammer dat deze zuigt in combinatie met de mythic wolf die je juist wil laten transformeren

Sijmen (6) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
13-1-2012 12:23:00

deze kaart heeft voor en nadelen, sommige ability's triggeren inderdaad op transformen en die kan je dus niet mee gebruiken, maar je werewolves kunnen niet meer terug transformen en dus zwakker worden en houden ook altijd de boost, ik denk dus dat deze kaart niet in elk deck te vinden is wat rood-groen is maar zeker wel in de sideboard als men tegen blauw moet spelen of rood of een andere kleuren combo met veel spells.

al met al is het een hele leuke kaart voor casual en kun je hem ook in een wat competatiever deck kwijt

13-1-2012 12:16:00

Ja, maar gezien sommige abilities die triggeren op het transformen vraag ik mij af of het wel positief is dat non-human Werewolfs niet kunnen transformen.

13-1-2012 11:45:00

dis is inderdaart erg krachtig aangezien de werewolf niet meer terug veranderen

13-1-2012 11:26:00

zeker coole kaart.

13-1-2012 11:11:00

Dus als ik het goed begrijp is het een 2/2 intimidate voor 3 mana, dit is niet super maar ok. dan is het een kleine mayor met zijn +1/+1 aan werewolfs.

En nog boven op al die dingen kunnen werewolves die van hun human form naar de werewolf form zijn geflipt niet meer terug gedraait worden.

Dit is wel een heel robuuste uncommon!

Oracle

Creature - Wolf 2 / 2

Intimidate (This creature can't be blocked except by artifact creatures and/or creatures that share a color with it.)
Each other creature you control that's a Wolf or a Werewolf gets +1/+1.
Non-Human Werewolves you control can't transform.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

1/22/2011
A creature that’s both a Wolf and a Werewolf gets the bonus only once.

1/22/2011
Immerwolf’s bonus never applies to itself, even if it somehow becomes a Werewolf creature.

1/22/2011
A “non-Human Werewolf” is a creature that is a Werewolf but is not a Human.

Decktips