Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Furnace Of Rath

Serie: Tempest (TMP)

Rarity: Rare Tempest Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
10th Edition
 -
2,95
 -
5,95
8th Edition
 -
4,95
 -
9,95
9th Edition
 1
5,95
 -
5,95
Planechase
 -
2,95    
Tempest
 -
2,95    
Furnace Of Rath | Tempest

Prijs:

€ 2,95

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
Premium lid Bert (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-5-2014 13:30:00

Leuk als je dan een paar van die beesten in het spel hebt en je speelt een Blasphemous Act

Premium lid Bert (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-5-2014 12:44:00

Yeah, die is gaaf

28-5-2014 12:42:00

Gratuitous Violence!

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-5-2014 12:12:00

Ervan uitgaande dat het niet om Commander gaat: Ik probeer dat soort dingen eigenlijk te allen tijde te voorkomen.

Wat nu als je Guttersnipe gespeeld hebt, vervolgens Æther Flash en je pakt daarna weer een Guttersnipe? Dan heb je een dode kaart in je hand.

Premium lid Bert (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-5-2014 12:04:00

Dat is inderdaad het enige tricky ding van t deck, eerst Guttersnipe spelen is de volgens mij de enige oplossing.

28-5-2014 11:44:00

Æther Flash en Guttersnipe in hetzelfde deck? Optimistisch?

Spitemare, Mogg Maniac, Boros Reckoner houden er ook van om pijn te lijden. Pariah’s Shield kan gemeen zijn met stuffy (en de anderen).

Premium lid Bert (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-5-2014 11:26:00

Wil met deze, Stuffy Doll, Guttersnipe, Æther Flash en een paar burn-kaarten een deck maken. Wat zijn goede kaarten die dit concept zouden aanvullen? Het idee is om te fikken op stuffy doll om het daarna door te redirecten. Het is gericht op multiplayer.

david (4) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
11-5-2014 17:42:00

deze gaat wel heel hard met een Archetype of Courage, eventueel nog een Repercussion er naast

27-3-2014 15:21:00

Infinite for the w... lame!

27-3-2014 15:13:00

Leuk met Boros Reckoner + Boros Charm.

11-1-2012 20:25:00

Anthem of Rakdos als je hellbent, bent.

11-1-2012 18:36:00

Is er dan wel een enchantment die dat wel doet?

11-1-2012 00:14:00

Anders had er wel gestaan "If a source you control would deal damage..."

10-1-2012 21:27:00

Zekers en weten.

10-1-2012 21:24:00

Deze enchantment geldt, neem ik aan, voor beide partijen?

Oracle

Enchantment 

If a source would deal damage to a permanent or player, it deals double that damage to that permanent or player instead.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

10/4/2004
If a spell or ability damages multiple things, divide up the damage before applying this effect. This means you can’t normally end up with an odd amount of damage on something.

10/4/2004
The trample rules cause damage to be divided before it is doubled.

10/4/2004
If you have two of these on the battlefield, the damage is multiplied by 4.

10/4/2004
The multiplied damage counts in all ways as if it came from the original source. Furnace of Rath is not the source.

8/1/2005
If multiple effects modify how damage will be dealt, the player who would be dealt damage or the controller of the creature that would be dealt damage chooses the order to apply the effects. For example, Mending Hands says, “Prevent the next 4 damage that would be dealt to any target this turn.” Suppose a spell would deal 5 damage to a player who has cast Mending Hands targeting themselves. That player can either (a) prevent 4 damage first and then let Furnace of Rath double the remaining 1 damage, taking 2 damage, or (b) double the damage to 10 and then prevent 4 damage, taking 6 damage.

Decktips