Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Ja snap ik, maar die leest weer niet lekker als hij in je hand zit..
Dan gebruik ik toch liever die rare proxie kaart. De hele tijd je kaart flippen in je hoesjes heb ik in ieder geval geen zin in
Ja dat, of die rare proxy kaart. Maar ik heb een hekel aan op kaarten schrijven of zo.
Die stok is wel bijzonder ja. En wel goed tegen de soort.
je bedoelt dat je hoesjes moet gebruiken om jezelf niet te verraden? jah.. wel vampire hate deze... zie nu ook zijn broertje : wooden stick (3x raden wat die equipment met vampires doet)
Het transform gedeelte is vrij duidelijk. Heet heeft iets van morph. Alleen een beetje jammer dat je de kaarten niet fatsoenlijk in je deck kan doen.
innistrad is cool. alleen ik begrijp de nieuwe transform gedoe nog niet.
Bron?
deze komt terug in innistrad
ow laat maar de blazing torch doet de damage en niet glissa dus werkt niet -.-
deze kaart is toch best leuk met Glissa, the Traitor kan je toch voor 3 mana iets dood schieten
Aan de andere kant heb je voor deze een creature nodig dat je moet tappen. Dus waarschijnlijk ook minder dmg output. Beiden situationeel dus.
Ja, maar dit is toch ook een goede optie vind ik. Voor Unstable Footing heb je namelijk 2 kaarten nodig, en krijgen ze nog 2 leven erbij (wat in feite een extra burnspell is dat je nodig hebt).
Unstable Footing wordt daar toch iets vaker voor gebruikt
Eindelijk een antwoord op kor firewalker voor red deck wins!
Artifact - Equipment
Equipped creature can't be blocked by Vampires or Zombies.
Equipped creature has "T, Sacrifice Blazing Torch: Blazing Torch deals 2 damage to any target."
Equip 1 (1: Attach to target creature you control. Equip only as a sorcery.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2009
If a Blazing Torch controlled by one player somehow winds up equipping a creature a different player controls, the damage ability can’t be activated by either player. Only the creature’s controller may activate the ability - but since that player can’t sacrifice Blazing Torch (a permanent they don’t control), the ability’s cost can’t be paid.
10/1/2009
The source of the damage is Blazing Torch, not the equipped creature. However, the equipped creature’s ability is what targets the permanent or player. If Blazing Torch is equipped to a red creature, for example, the ability couldn’t target a creature with protection from red. It could target a creature with protection from artifacts, but all the damage would be prevented.
Decktips