Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Myr Propagator

Serie: Scars of Mirrodin (SOM)

Rarity: Rare Scars of Mirrodin Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Scars of Mirrodin
 -
0,40
 -
1,00
Myr Propagator | Scars of Mirrodin

Prijs:

€ 0,40

Uitverkocht

FOIL 

€ 1,00

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
15-6-2011 14:41:00

Ow nee laat maar zitten.

15-6-2011 14:41:00

Dat doet hetzelfde.

Premium lid Marco (6) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-6-2011 14:37:00

Ik denk dat je Palladium Myr en 2x Myr Galvanizer bedoelt?

Myr Galvanizer en 2 Copper Myr's kunnen best goed samenwerken met deze gozer. Lekker oneindig beestjes maken :].

15-6-2011 13:13:00

Heb je wel een berg mana nodig en je kan ze verder niet echt gebruiken.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-6-2011 13:10:00

Inderdaad.

Dit was de vraag: Kan de token ook weer getapt worden om een nieuwe myr propagator te maken? Dan kan t hard gaan namelijk. Eerst heb je er 1, dan 2, dan 4, dan 8 etc.

15-6-2011 12:50:00

Uhm, volgens mij gaat het in dit laatste gesprek alleen over Myr Propagator, en niet over Myr Welder; dat was alweer van en paar maanden terug.

15-6-2011 12:38:00

Ehm nee hoor, de kopie heeft alleen de abilities die Myr Welder normaal heeft. De imprinted kaarten worden niet meegekopiëerd, dus je krijgt gewoon een verse Myr Welder zonder extra abilities.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-6-2011 11:39:00

Hij kopieert de tekst op de kaart.

Dus de kopie heeft de ability inderdaad ook.

15-6-2011 11:36:00

En, zoals Ajani al zei, je moet wel rekening houden met summoning sickness inderdaad...

Maar de token kan getapt worden als hij niet meer ziek is, om een nieuwe Myr Propagator token te maken, en dat was je vraag toch?

15-6-2011 11:34:00

Ja dat kan, zolang je maar genoeg mana hebt, kost wel eerst 3 dan 6 dan 1 dan 24 op de manier die jij beschrijt namelijk

15-6-2011 11:34:00

die zelfde beurt kan hij niet meer tappen om een kopie te maken omdat hij dan nog summoning sikness heeft

15-6-2011 11:32:00

Kan de token ook weer getapt worden om een nieuwe myr propagator te maken? Dan kan t hard gaan namelijk. Eerst heb je er 1, dan 2, dan 4, dan 8 etc.

7-3-2011 19:09:00

Hij zal dan tokens maken gelijk aan Myr Welder. Dit is omdat als een kaart zichzelf noemt in de tekstbox, dan refereert hij naar zichzelf. De tekst van myr welder zal dan ook zijn: 3, tap: put a token that's a copy of myr welder onto the battlefield. Dit is omdat myr propagator wordt vervangen voor 'this card', wat een myr welder is.

7-3-2011 19:02:00

Als deze in de graveyard ligt, kan Myr Welder dan een kopie van zichzelf of een kopie van de Propagator maken?

Oracle

Artifact Creature - Myr 1 / 1

3, T: Create a token that's a copy of Myr Propagator.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

1/1/2011
Normally, when a token is created by this ability, it will simply be a Myr Propagator, so it’ll also have the token-creating ability. (See below for weird exceptions.)

1/1/2011
Here’s the detailed version of what happens. As the token is created, it checks the printed values of the Myr Propagator it’s copying - or, if the Myr Propagator whose ability was activated was itself a token, the original characteristics of that token as stated by the effect that put it onto the battlefield - as well as any copy effects that have been applied to it. It won’t copy counters on the Myr Propagator, nor will it copy other effects that have changed Myr Propagator’s power, toughness, types, color, or so on.

1/1/2011
If Myr Propagator has left the battlefield by the time its ability resolves, you’ll still put a token onto the battlefield. That token has the copiable values of the characteristics of Myr Propagator as it last existed on the battlefield.

1/1/2011
Here are the weird exceptions promised above. If any copy effects have affected the Myr Propagator whose ability was activated, they’re taken into account when the token is created. For example: If Myr Propagator’s ability is activated, then Myr Propagator temporarily becomes a copy of another creature before its ability resolves (due to Cytoshape, perhaps), the token will be a copy of whatever creature the Myr Propagator is currently a copy of. After the turn ends, the Cytoshaped Myr Propagator reverts back to what it was, but the token will stay as it is. Also, if the copy ability of a creature (such as Cemetery Puca, perhaps) makes it become a copy of Myr Propagator and gain another ability, the token created by this creature’s ability will be a Myr Propagator with that additional ability.

Decktips