Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 0,40 | 1,00 |
Prijs:
€ 0,40
FOIL
€ 1,00
Jammer! =)
Je moet alle blockers tegelijk declaren, dus je kan niet eerst blokken, dan tappen, en dan nog iets blokken met de kopie
Nu vraag ik me al een tijdje af.. Kan ik in de declare blockers step, de Myr Pro assignen als blocker, een token maken, en daarmee ook blocken? Of moet ik alle blockers tegelijk assignen, waardoor ik eerst de Pro zou moeten tappen, en vervolgens alleen met de token kan blocken?
ah sorry, ik had strict search aan. ik heb het linkje aangepast!
die staat bij de lifelink wurm
@michiel
Ik mis de 3/3 wurm token met deathtouch?
oeps was veregeten dat deze kaart een kopie van zich zelf maakt en niet gewoon een myr token note to mysel*kaarten lezen alvorens iets te posten* my bad
er zijn wel myr tokens, maar geen kopietjes van deze als token.
dit zijn alle scars tokens hier
Je zou natuurlijk ook gewoon een stel extra Myr Propagators als tokens kunnen gebruiken.
jawel hoor in som zitter myr tokens hier
Ik denk het niet.
Het beste kan je gewoon counters op hem leggen om aan te geven hoeveel je er nu van hebt.
zijn hier ook tokens van?
Hij kan mischien iets doen met Necrotic Ooze?
Deze is waarschijnlijk te langzaam voor T2 inderdaad.
Ja maar dan moet je wel de juiste 4 kaarten in het spel krijgen, voor oneindig Myrs (Deze, Palladium Myr + 2 Myr Galvanizer, of 2 normale mana Myrs ipv Palladium) en ik weet niet of je dat lukt in het T2 tempo, wat, als ik het goed begrepen heb, redelijk hoog ligt.
Maar goed ik ben ook geen tourny speler dus helemaal zeker weet ik het niet
Artifact Creature - Myr 1 / 1
3, T: Create a token that's a copy of Myr Propagator.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Normally, when a token is created by this ability, it will simply be a Myr Propagator, so it’ll also have the token-creating ability. (See below for weird exceptions.)
1/1/2011
Here’s the detailed version of what happens. As the token is created, it checks the printed values of the Myr Propagator it’s copying - or, if the Myr Propagator whose ability was activated was itself a token, the original characteristics of that token as stated by the effect that put it onto the battlefield - as well as any copy effects that have been applied to it. It won’t copy counters on the Myr Propagator, nor will it copy other effects that have changed Myr Propagator’s power, toughness, types, color, or so on.
1/1/2011
If Myr Propagator has left the battlefield by the time its ability resolves, you’ll still put a token onto the battlefield. That token has the copiable values of the characteristics of Myr Propagator as it last existed on the battlefield.
1/1/2011
Here are the weird exceptions promised above. If any copy effects have affected the Myr Propagator whose ability was activated, they’re taken into account when the token is created. For example: If Myr Propagator’s ability is activated, then Myr Propagator temporarily becomes a copy of another creature before its ability resolves (due to Cytoshape, perhaps), the token will be a copy of whatever creature the Myr Propagator is currently a copy of. After the turn ends, the Cytoshaped Myr Propagator reverts back to what it was, but the token will stay as it is. Also, if the copy ability of a creature (such as Cemetery Puca, perhaps) makes it become a copy of Myr Propagator and gain another ability, the token created by this creature’s ability will be a Myr Propagator with that additional ability.
Decktips